Ik ook niet, ik reageer op een vriend van je die hier tranen met tuiten huilt over naamsverbastering.quote:
Ben je jaloers dat ik je niet heb genoemd? En nee, zo ver en grof ga ik niet, het mag best wat stekelig zijn maar onbeschoft?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:54 schreef KoosVogels het volgende:
Naamsverbasteringen zijn tof.
Dr. Kwartjeshoer.
Heb ik je gekwetst?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:58 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ben je jaloers dat ik je niet heb genoemd? En nee, zo ver en grof ga ik niet, het mag best wat stekelig zijn maar onbeschoft?
Jouw nick is natuurlijk al erg genoeg. Een verwijzing naar GeenStijl.....quote:
Gelijk weer persoonlijk worden. Het was zo leuk, maar jij deelt gelijk een paar klappen uit onder de gordelquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:32 schreef GSbrder het volgende:
Lekker belangrijk, natte krant.
En jouw naam slaat al helemaal nergens op, KoosZeezoogdier
Ik moest lachen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:34 schreef remlof het volgende:
Err *kuch*
Ad hominem optima forma: [Centraal] De PVV - Deel #50
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:34 schreef remlof het volgende:
Err *kuch*
Ad hominem optima forma: [Centraal] De PVV - Deel #50
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:58 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ben je jaloers dat ik je niet heb genoemd? En nee, zo ver en grof ga ik niet, het mag best wat stekelig zijn maar onbeschoft?
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:58 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
En nee, zo ver en grof ga ik niet, het mag best wat stekelig zijn maar onbeschoft?
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:23 schreef Dr.Nikita het volgende:
Tja, en dan het beroemde Fok!Vee. Ik bedoel degene die het product is van een gnoom en een crackhoertje in de jammerlijke combinatie met een kwalitatief goedkoop condoom. Tijdens zijn geboorte verdwaald is tussen endeldarm en de normale geboortekanaal waardoor hij zelfs nu nog door de ether zijn strontlucht verspreidt.
De Hamasafdeling van het platteland doet ook zijn best zie ik en uiteraard als hekkensluiter tot nu toe mag het grootste roddelwijf van Fok! even zijn klapperboomhut verlaten om deze gelegenheid niet missen.
quote:
Vind ik nog wel meevallen op de flame van Vee oftewel Verbal.quote:
Ik kwam klaar, wat een poëzie.quote:
Heb je het over mij?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:51 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik reageer op een vriend van je die hier tranen met tuiten huilt over naamsverbastering.
Yes daddy?quote:
heb net geborreld met stratenmakers uit Staphorst, die afranseling komt dus wel goed.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Yes daddy?
Want thou punish me please oh daddy, punish me hard.
Ah, weer menig sterretje gerepareerd in de straat en bij de misdienaars dus.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:52 schreef du_ke het volgende:
[..]
heb net geborreld met stratenmakers uit Staphorst, die afranseling komt dus wel goed.
Misdienaars? Katholieken kennen ze daar niet hoorquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ah, weer menig sterretje gerepareerd in de straat en bij de misdienaars dus.
Dat is waar, zij botvieren hun lusten op familieleden.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:56 schreef du_ke het volgende:
[..]
Misdienaars? Katholieken kennen ze daar niet hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |