Tsja, paddy is de triestste moderator die ik heb gezien op Fok!. Ik heb geen problemen met mensen, maar zij is totaal onbekwaam wat dat betreft en zeer irriterend. Dat laf gelul van haar. Maar ja...quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:17 schreef De_Nuance het volgende:
Jouw bijdrage aan de discussie wordt vakkundig verwijderd
Zou dat iets te maken hebben met.............Ferdo..quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:18 schreef Monidique het volgende:
[..]
Tsja, paddy is de triestste moderator die ik heb gezien op Fok!. Ik heb geen problemen met mensen, maar zij is totaal onbekwaam wat dat betreft en zeer irriterend. Dat laf gelul van haar. Maar ja...
Wie? Wat?quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:20 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zou dat iets te maken hebben met.............Ferdo..
Soort zoekt soort. Paddy heeft een relatie met Ferdo - wederzijdse indoctrinatie van radicaal extreem-rechts gedachtegoed. Nu is Ferdo mod-af, thank god..quote:
Flikker op.quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:23 schreef du_ke het volgende:
Om hier nu uitgebreid de moderatie van NWS te bespreken lijkt me niet zo nodig heren.
Niet nodig, maar wel handig.quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:23 schreef du_ke het volgende:
Om hier nu uitgebreid de moderatie van NWS te bespreken lijkt me niet zo nodig heren.
Nee, dat zeg ik ook niet. Maar ze heeft af en toe echt wel - aardig rechtse trekjes. Lavanderr-achtigquote:
Dat soort taal bewaar je maar voor NWS, vriend. Volg mijn voorbeeld.quote:
Hooguit ja, maar dat is het dan ook wel.quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:24 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik ook niet. Maar ze heeft af en toe echt wel - aardig rechtse trekjes. Lavanderr-achtig
Flikker jij ook maar op. Lafaard. Ideologisch en discussiematige lafaard dan, voor de rest ken ik je gelukkig niet.quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:24 schreef waht het volgende:
[..]
Dat soort taal bewaar je maar voor NWS, vriend. Volg mijn voorbeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |