En ik zou als man dan wel mee stoppen om vrouw te ondersteunen...quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:32 schreef Prof_Hoax het volgende:
Egoistische vrouwmenschen. Niet roken voor je kind. klaar.
quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:34 schreef LompeHork het volgende:
Roken tijdens de zwangerschap vind ik not-done, het is toch de gezondheid van je kind in dat geval.
quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:34 schreef LompeHork het volgende:
Roken tijdens de zwangerschap vind ik not-done, het is toch de gezondheid van je kind in dat geval.
Zelfde als roken in de auto met je kind naast je.quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:34 schreef LompeHork het volgende:
Of in huis, als je kinderen hebt.quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:36 schreef Bart het volgende:
[..]
Zelfde als roken in de auto met je kind naast je.
Dat. Ik be n hartpatiënt. Ik vraag me soms af of dat eventueel zou kunnen komen doordat m'n moeder rookte toen ze nog niet wist dat ik zwanger was. Maar het antwoord wil ik niet weten.quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:34 schreef LompeHork het volgende:
quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:39 schreef eleusis het volgende:
Deze klassieker mag niet ontbreken:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:39 schreef eleusis het volgende:
Deze klassieker mag niet ontbreken:
[ afbeelding ]
Ik denk dat dat minder snel schade oplevert en dat de eventueel opgelopen schade ook minder ernstig is. Goedkeuren doe ik het niet uiteraard.quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:36 schreef Bart het volgende:
[..]
Zelfde als roken in de auto met je kind naast je.
wrum?quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:33 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik zie ook vaak vrouwen met buggy en al en dan roken als een gek voor de ingang van de school.
Onverantwoordelijk.
Als je je kind elke dag niet al te hard slaat dan doe je er ook weinig schade mee. Fysiek dan.quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:46 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik denk dat dat minder snel schade oplevert en dat de eventueel opgelopen schade ook minder ernstig is. Goedkeuren doe ik het niet uiteraard.
Dat keur ik dan ook niet goed.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:24 schreef Bart het volgende:
[..]
Als je je kind elke dag niet al te hard slaat dan doe je er ook weinig schade mee. Fysiek dan.
appels en perenquote:Op zondag 23 oktober 2011 20:24 schreef Bart het volgende:
[..]
Als je je kind elke dag niet al te hard slaat dan doe je er ook weinig schade mee. Fysiek dan.
Nee hoor, beide zijn uitstekende manieren om je kind zowel fysiek als mentaal te schaden.quote:
"Onder psychische mishandeling valt de herhaaldelijk verbale agressie, het kleineren of het zich minderwaardig laten voelen van het kind." Aldus Wikipedia. Je had het toch over psychische mishandeling? Ik zie niet in hoe roken dat kan veroorzaken?quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:41 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee hoor, beide zijn uitstekende manieren om je kind zowel fysiek als mentaal te schaden.
mentaal met roken?quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:41 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee hoor, beide zijn uitstekende manieren om je kind zowel fysiek als mentaal te schaden.
dat nietquote:Op zondag 23 oktober 2011 20:46 schreef capricia het volgende:
Maar spreek je een zwangere dame er ook op aan als je haar ziet roken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |