abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 19 oktober 2011 @ 09:14:39 #1
305516 Stink-ui
Rood, groen, geel, paars
pi_103268103
Weet niet of ik goed zit,

Hoe download ik nou de gratis apps die blackberry heeft vrijgegeven vanwegen de storing ik moet ze nog steeds betalen?

Reboot al gedaan..

Hoe en wat?
Op maandag 23 juni 2014 00:38 schreef LesMiserables het volgende:
Ga anders ff jullie feestje in de DM vieren ofzo, misschien kan stinkui dan aan mavo uitleggen hoe dat neuken via Tinder precies werkt.
pi_103268261
De app die jij nodig hebt, wordt niet gratis verstrekt... als het überhoud bestaat... ( les in Nederlandse taal. )

Verder vind ik de apps die je kan downloaden te kansloos voor woorden. Ben echt benieuwd wie ook echt alle die apps gaat downloaden.
Blessed be.
pi_103268441
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 09:23 schreef Linkiss het volgende:
De app die jij nodig hebt, wordt niet gratis verstrekt... als het überhoud bestaat... ( les in Nederlandse taal. )

Verder vind ik de apps die je kan downloaden te kansloos voor woorden. Ben echt benieuwd wie ook echt alle die apps gaat downloaden.
les in Nederlandse taal? :X

OT: je blackberry rebooten heeft natuurlijk geen enkel effect op de servers van RIM he :')
  woensdag 19 oktober 2011 @ 09:35:55 #4
305516 Stink-ui
Rood, groen, geel, paars
pi_103268532
De vraag is duidelijk, dus gewoon hoe kan ik die downloaden, want ze zijn nog niet vrijgegeven in de app store
Ga anders ff jullie feestje in de DM vieren ofzo, misschien kan stinkui dan aan mavo uitleggen hoe dat neuken via Tinder precies werkt.
pi_103268617
wachten tot ze vrijgegeven zijn he, ongeduldige.. waar heb je vandaan dat al die apps vandaag tegelijk gratis beschikbaar zouden zijn?

http://nos.nl/op3/artikel(...)gratis-apps-weg.html

edit: ah, RIM zegt vanaf vandaag, maar nergens staat dat ze allemaal 19 oktober vrijkomen: http://press.rim.com/release.jsp?id=5214
pi_103269017
Kansloze kut apps, als ze zeggen dat we voor 72 euro aan apps kunnen downloaden laten ze dan godverdomme niet zo'n flikker lijstje met nutteloze apps opstellen. Lekker makkelijk allemaal weer :r
  woensdag 19 oktober 2011 @ 10:29:23 #7
305516 Stink-ui
Rood, groen, geel, paars
pi_103270183
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 09:53 schreef Vaseline_ het volgende:
Kansloze kut apps, als ze zeggen dat we voor 72 euro aan apps kunnen downloaden laten ze dan godverdomme niet zo'n flikker lijstje met nutteloze apps opstellen. Lekker makkelijk allemaal weer :r
Eens, maar ik denk dat we blij moeten zijn met iets.

Gebruik mijn blackberry voornamelijk prive dus toch gekozen voor de apps
pi_103278658
Als je naar appworld gaat kun je de eerste app downloaden (staat meteen iets van 'thank you for using bb' ofzo. Is de app drivesafe.ly. Naast dat het voor mij niet zo nuttig is, kan ik hem niet afsluiten (blijft geopend op de achtergrond).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')