Ik weet heus wel wie Janine isquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:56 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Het beruchte programma dat hetero's kijken onder het mom ''moet van mijn vriendin''.
Nee, ze is vergiftigt door Nick en praat nu een beetje schoorquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:57 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Ik weet heus wel wie Janine is. Maar doet ze nu ook al mee aan die grafreclame's vam Simpel?
Oh!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:58 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Nee, ze is vergiftigt door Nick en praat nu een beetje schoorsnappie hem
TR gemacht.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:02 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Ik ga naar bedkunnen de modjes hem open laten? kan ik morgen de reacties lezen.
Lolquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:03 schreef Omdatappel het volgende:
Is TS een kloon van computerprobleem?
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:15 schreef MonteCristo het volgende:
Janine is geil. Ik zou haar helemaal platneuken en haar een mouthpie geven.
Dit dusquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:41 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Schoor als in schoorsteen?
of bedoel je gewoon schor?
Volgens de test ben ik geen heteroquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:56 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Het beruchte programma dat hetero's kijken onder het mom ''moet van mijn vriendin''.
Je haalt me de woorden uit de mond: TSquote:
Janine kan niet dood. Janine is ondood.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 01:02 schreef Rezania het volgende:
Is zij nou nog niet dood? Ik dacht dat Ludo allang een kogel door haar harses had gejaagd.
Kutkickquote:Op maandag 24 oktober 2011 11:30 schreef ArnieAlberts het volgende:
Oh god het kan dus nog erger. TS moet nodig leren hoe op FOK te posten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |