Ook goed.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:09 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Vervangen door één of ander zandvrouwtje.

De atheïsten schijnen daar wel wat in de minderheid te zijnquote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:12 schreef UncleDolan het volgende:
Nou maar hopen dat de Moslim broeders de boel niet overnemen.

De Arabische lente...quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:15 schreef Specularium het volgende:
Kunnen ze eindelijk in alle rust de Sharia invoeren.

Net als de Christenen. En andere gelovigen, maar ik doelde uiteraard op de Moslim Broederschap. Geen fijne club.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:16 schreef DrDentz het volgende:
[..]
De atheïsten schijnen daar wel wat in de minderheid te zijn

Ik wilde net gaan zeggen dat iemand dat ging zeggen en dat tong80 nu gaat zeggen dat Katja niet dom is en vwo heeft.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:20 schreef marcodej het volgende:
Esmeralda ziet eruit als de slimme uitvoering van Katja Schuurman.

Dat is het ja. Ik zat me al af te vragen aan wie ze me deed denken.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:20 schreef marcodej het volgende:

dat zeg jij echt altijdquote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:20 schreef marcodej het volgende:

quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:20 schreef marcodej het volgende:

Ja, ze heeft hetzelfde doekje.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:23 schreef marcodej het volgende:
Hoofddoekmevrouw ziet eruit als één van de Meiden van Hamas (of hoe ze ook heten).

Ik zou wel een kopje thee met haar willen drinken..quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:23 schreef marcodej het volgende:
Hoofddoekmevrouw ziet eruit als één van de Meiden van Hamas (of hoe ze ook heten).

Katja heeft VWOquote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:20 schreef marcodej het volgende:

quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:23 schreef marcodej het volgende:
Hoofddoekmevrouw ziet eruit als het minder gebekte nichtje van de Meiden van Hamas (of hoe ze ook heten).

van Hamas?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:23 schreef marcodej het volgende:
Hoofddoekmevrouw ziet eruit als het minder gebekte nichtje van de Meiden van Hamas (of hoe ze ook heten).

quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:25 schreef ajacied4lf het volgende:
Heb je olie, dan ben je vriend van het westen.

Uiteindelijk ook verslonden door zijn hyena'squote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:31 schreef marcodej het volgende:
Ome Muammar lijkt op de menselijke uitvoering van Scar uit de Lion King.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Ik dagt het ook ja. Wholla.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:48 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
ik dagt al dat ik lichaam raar geschreven had

Obama verft zijn haar niet meer.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:29 schreef Specularium het volgende:
Is Obama nou zo snel grijs geworden of verft hij zijn haar niet meer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |