Ja, ze heeft hetzelfde doekje.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:23 schreef marcodej het volgende:
Hoofddoekmevrouw ziet eruit als één van de Meiden van Hamas (of hoe ze ook heten).
Ik zou wel een kopje thee met haar willen drinken..quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:23 schreef marcodej het volgende:
Hoofddoekmevrouw ziet eruit als één van de Meiden van Hamas (of hoe ze ook heten).
Katja heeft VWOquote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:20 schreef marcodej het volgende:
Esmeralda ziet eruit als de slimme uitvoering van Katja Schuurman.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:23 schreef marcodej het volgende:
Hoofddoekmevrouw ziet eruit als het minder gebekte nichtje van de Meiden van Hamas (of hoe ze ook heten).
van Hamas?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:23 schreef marcodej het volgende:
Hoofddoekmevrouw ziet eruit als het minder gebekte nichtje van de Meiden van Hamas (of hoe ze ook heten).
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:25 schreef ajacied4lf het volgende:
Heb je olie, dan ben je vriend van het westen.
Uiteindelijk ook verslonden door zijn hyena'squote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:31 schreef marcodej het volgende:
Ome Muammar lijkt op de menselijke uitvoering van Scar uit de Lion King.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik dagt het ook ja. Wholla.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:48 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
ik dagt al dat ik lichaam raar geschreven had
Obama verft zijn haar niet meer.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:29 schreef Specularium het volgende:
Is Obama nou zo snel grijs geworden of verft hij zijn haar niet meer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |