Ja. Echt een zure oude man.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:55 schreef Cynix ® het volgende:
Hofland zit klem in de [vroegâh-was-alles-beter-mijmermodus].
Nee, hij stelt alleen dingen vastquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:56 schreef Otis2.0 het volgende:
Zit die Roel Visser (wie?) daar alleen om dikke mensen af te kraken?.
Typisch babyboomer gezeik.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:58 schreef Ascendancy het volgende:
Wat dit die vent nou te zeiken. Ik mot zijn stijl ook niet. Ballenhoofd. Maar dat moet ie zelf weten
You rang?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:55 schreef Cynix ® het volgende:
[vroegâh-was-alles-beter-mijmermodus].
Ok, ok, vroeger wás alles beter.quote:
Ze stond wel op een verzamel-cd met Manke Nelisquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:02 schreef alors het volgende:
'me beroep is catering''zingen als zangeres'
Tijd voor de haararchitect lijkt me.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:06 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Daar is geen stylist aan te pas gekomen, hij is gewoon zo opgestaan, lekker nonchalant.
Een beetje over-Bieberd.quote:
Ik denk dat die zichzelf wel uitroeien, als ze onder een auto lopen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:07 schreef Redefine het volgende:
Na het boerkaverbod, straks ook een verbod op zo'n kapsel? Je kunt zijn ogen toch niet zien.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:08 schreef Cynix ® het volgende:
Ah, de altijd sympathieke Kraai-cheque.
JA!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:09 schreef Breekfast het volgende:
Gaan ze nou elke aflevering die reclame herhalen?
MORGEN!quote:
Nee, ze mogen niet Microsoft afzeiken als het over Apple gaat.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:10 schreef arucard het volgende:
Ze mogen niet te veel positiefs zeggen over Apple, maar er een vast item ervan maken is geen probleem?
Ja, of Dirk Scheringa. Échte mannen.quote:
Ik geloof dat Willem Ruijs die erna zit? Maar dat kan ook iets later zijn.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:13 schreef SpaceOddity het volgende:
Wie is die jovele meneer die na die victor en rolf komt?
Jan Cremer?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:13 schreef SpaceOddity het volgende:
Wie is die jovele meneer die na die victor en rolf komt?
Die te kekke? Nee.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:14 schreef Ouqz het volgende:
Heeft trouwens iemand zo een sweater van DWDD?
Bekend van 'IK'.quote:
* Cynix ® wel.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:17 schreef marcodej het volgende:
Ik heb de humor van Van Kooten en De Bie nooit gesnapt.
iddquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:20 schreef marcodej het volgende:
Een Amsterdammer eruit. Mathijs en Clau worden gek.
Hij wil niet eens tussen die optocht van pygmeeën op plateauzolen.quote:
Zeker als je gaat kijken welke caberetiers er niet inzitten ten koste van hem. Toon Hermans, Johnny en Rijk etc.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:14 schreef Ouqz het volgende:
Heeft trouwens iemand zo een sweater van DWDD?
Drees was niet echt een "gek" he ...quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:28 schreef Breekfast het volgende:
Belachelijk dat deze man er niet in staat:
[ afbeelding ]
Nee hoor, al was dit fragmentje gewoon leuk maar niet bedoeld om te schaterlachen iets wat Claudia helaas opnieuw niet goed had begrepen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:19 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
* Cynix ® wel.
Moet je misschien een ouwe lul voor zijn.
Rustig ademhalen, het is maar een televisieprogrammaitem.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:06 schreef Poppenkastpop het volgende:
WTF? Ramses Shaffy eruit lees ik in dit topic???
Waarom???
Welke held is er voor in de plaats gekomen?
Wie is er voor in de plaats gekomen? Ik heb het niet gezien.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:13 schreef Modus het volgende:
[..]
Rustig ademhalen, het is maar een televisieprogrammaitem..
Effe serieus RC, als interrectuelen onder elkaar zeg maar: Heeft Willem Ruis nou écht iets wezenlijks veranderd in Nederland? Dan kun je Fred Oster toch ook pakken met zijn vernieuwende spraakmakende caviarace?quote:
Wie heeft Ramses er uit gehaald dan? En wie is er in gestopt? Terror Jaap geloof ik niet.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:28 schreef Arcee het volgende:
WTF? Willem Ruis eruit.Van Kooten en De Bie
Lachen om halfgod Ramses eruit te halen bij DWDD.Topactie.
Mwah, quizmastertechnisch gezien wel. Ik denk dat velen zijn voorbeeld volgden en terecht.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:30 schreef Cynix ® het volgende:
Effe serieus RC, als interrectuelen onder elkaar zeg maar: Heeft Willem Ruis nou écht iets wezenlijks veranderd in Nederland?
Hoeveel caviaraces heb jij daarna nog gezien?quote:Dan kun je Fred Oster toch ook pakken met zijn vernieuwende spraakmakende caviarace?
Hij was toch eens verkozen als Grootste Nederlander ooit ????quote:
Mja, misschien heb je wel een punt eigenlijk.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:18 schreef BasEnAad het volgende:
Maarre, waarom was Shaffy zo vernieuwend en anders dan?
Die man heeft volgens mij niks te zoeken in die lijst, er zijn zo veel anderen.
Nou ik juist niet. Baalde dat Ramses al uit isquote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:38 schreef Poppenkastpop het volgende:
wat is iedereen aan het haten op Ramses in dit topic
Die hysterische reactie van Clau en Matthijs was nogal...apart.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:38 schreef Poppenkastpop het volgende:
wat is iedereen aan het haten op Ramses in dit topic
wist niet dat dat een nederlander wasquote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:22 schreef Felagund het volgende:
Maar Escher hoort er wat mij betreft ook in.
Dat achterlijke onderdeel sla ik altijd over.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:13 schreef rubbereend het volgende:
Gelukkig Hirshi Ali eruit.
John de Mol zou er opzich prima tussen passen.
Iedereen die Boudewijn de Groot kent. Wat geschat zo'n 75% van alle Nederlanders boven de 30 jaar zal zijn.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:23 schreef Poppenkastpop het volgende:
Als Ramses Shaffy (of Boudewijn de Groot of Liesbeth List of ... ) er in moet, dan zou eigenlijk deze man er in moeten:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lennaert_Nijgh
Maar ja, wie uit het grote publiek kent hem nou ...
Ik moest lachen, maar ook een beetje huilen tegelijk.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:14 schreef DrDentz het volgende:
Shaffy is alleen populair in de grachtengordel, Hazes moet erin, man van het volk.
quote:Te gast in de uitzending van woensdag 12 oktober zijn o.a.: Freek de Jonge, Sylvia Hoeks en Rick de Leeuw. Muziek is er van Wolfendale, Nico Dijkshoorn dicht en tafelheer is Koos Postema. Meer informatie wordt hier later gepubliceerd.
ade?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:22 schreef Ritmo het volgende:
Overigens mogen ze deze week (net als vorig jaar) nog wel even wat aandacht aan het ADE besteden.
quote:
Ik denk dat het eerder zo is dat mensen de afkorting niet kennen, maar het festival wel. Zo is het in ieder geval bij mij (en ben niet boven de veertig). ADE zegt me helemaal niets, maar het Amsterdam Dance Event ken ik uiteraard wel.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:31 schreef Ritmo het volgende:
[..]![]()
Zijn jullie nou echt allemaal boven de 40 hier ofzo?Het Amsterdam Dance Event natuurlijk, een van de grootste evenementen in Amsterdam (of misschien wel Nederland), waar de hele wereld op afkomt. Amsterdam staat 4 dagen op z'n kop in elk geval.
Nee, liever niet. Nederland is groter dan Amsterdam. Het is al zo'n beperkt programma.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:22 schreef Ritmo het volgende:
Overigens mogen ze deze week (net als vorig jaar) nog wel even wat aandacht aan het ADE besteden.
Precies. Hoewel Matthijs al een harde krijgt bij het idee iets over Amsterdam aan te mogen kondigen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:08 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Nee, liever niet. Nederland is groter dan Amsterdam. Het is al zo'n beperkt programma.
Ja ok, maar het is toch een redelijk bekende afkorting geworden. Zoals dat iedereen ook wel snapt dat je naar LL gaat of naar DWDD kijkt.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik denk dat het eerder zo is dat mensen de afkorting niet kennen, maar het festival wel. Zo is het in ieder geval bij mij (en ben niet boven de veertig). ADE zegt me helemaal niets, maar het Amsterdam Dance Event ken ik uiteraard wel.
Mwoah het vindt dan wel in Amsterdam plaats (en draagt dan ook de naam) maar het is natuurlijk een wereld-evenement. Weinig echt Amsterdams aan.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:08 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Nee, liever niet. Nederland is groter dan Amsterdam. Het is al zo'n beperkt programma.
Je bent weer eens je eigen wereld aan het uitvergroten. Niemand buiten Amsterdam kent dat.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:16 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja ok, maar het is toch een redelijk bekende afkorting geworden. Zoals dat iedereen ook wel snapt dat je naar LL gaat of naar DWDD kijkt.
Ik had er nog nooit van gehoord in ieder geval. Zo bijzonder zal het dus wel niet zijn inderdaad.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:50 schreef TC03 het volgende:
[..]
Je bent weer eens je eigen wereld aan het uitvergroten. Niemand buiten Amsterdam kent dat.
Nee, hoorquote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:17 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Mwoah het vindt dan wel in Amsterdam plaats (en draagt dan ook de naam) maar het is natuurlijk een wereld-evenement. Weinig echt Amsterdams aan.
Ik denk dat je de bekendheid van de afkorting overschat, het is zeker niet zo bekend als LL. Overigens weten ook nog genoeg mensen niet waar IDFA of IFFR voor staat, dus kun je gewoon beter de hele naam neerzetten.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:16 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja ok, maar het is toch een redelijk bekende afkorting geworden. Zoals dat iedereen ook wel snapt dat je naar LL gaat of naar DWDD kijkt.
Ik ben boven de 40 en zelfs IK ken hetquote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:31 schreef Ritmo het volgende:
[..]![]()
Zijn jullie nou echt allemaal boven de 40 hier ofzo?Het Amsterdam Dance Event natuurlijk, een van de grootste evenementen in Amsterdam (of misschien wel Nederland), waar de hele wereld op afkomt. Amsterdam staat 4 dagen op z'n kop in elk geval.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:22 schreef Felagund het volgende:
Maar Escher hoort er wat mij betreft ook in.
Dan kijk je alleen de eerste 10 minuten?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:14 schreef pberends het volgende:
Dat achterlijke onderdeel sla ik altijd over.
En/of Rietveld.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:24 schreef Karina het volgende:
Geweldige tekenaar.
Piet Mondriaan mag er wel in.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:35 schreef Bastiefcg het volgende:
Gaan we nou vandaag weer dat debiele item met de 17 grootste nederlanders doen? Dan hoop ik dat Shaffy er weer uitgehaald wordt, puur om matthijs en zijn amsterdamse vriendjes te zieken
Dorpje op de Veluwe. Op zich niks mis mee.quote:
Was er gisteren toch ook alquote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:36 schreef themole het volgende:
Komt Prem even de verloren afleveringen inhalen?
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:37 schreef Buitendam het volgende:
Die ouwe PvdA chick achter Prem kan ik altijd waarderen. Slimme vrouw.
Jettaquote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:37 schreef Buitendam het volgende:
Die ouwe PvdA chick achter Prem kan ik altijd waarderen. Slimme vrouw.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:35 schreef Silenus het volgende:
Dacht dat ie ging zeggen: ALS JE UIT UDDEL KOMT, DAN BEN JE VOOR FC UDDEL.KK-LULLLLLLLLLLLLLLLL
3 dagen zelfsquote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:41 schreef MilaNL het volgende:
Ja hoor het is goed gemaakt met Prem en hij zit er meteen twee keer in een week.
Een jaar of dertig, geloof ik.quote:
Sylvia in overspel.quote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:49 schreef Rahl het volgende:
[..]
Ik zou maar wat graag Nederlands vergeten. Rattentaal.
Dan ken ik haar nog steeds niet hoor, als ik iets over haar leesquote:
Dat.quote:
Zanger van Tröckener Kecks?quote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:53 schreef Ritmo het volgende:
Wtf was dat Ocupy filmpje in het begin? Een parodie ofzo?
Een voor het geld. Twee voor de show. En drie voor het publiek. Een voor het geld. Twee voor de show. En hij houdt van zijn muziek.quote:
EN ik zie hem volgens mij ook weleens bij de Belg als analist bij sport (weet even niet welke sport, wielrennen of voetballen?)quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:53 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Zanger van Tröckener Kecks?Of een nobody uit GTST, kan ook.
quote:
Van voor mijn tijd, ben te jong voor dwddquote:
Keer wat anders dan Patty Brardquote:
Ik nietquote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:57 schreef Cynix ® het volgende:
Een wiskundemeisje, wie wil dat niet?
Geen ideequote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:57 schreef HalvinCarris het volgende:
Waar de fuck ging dat overmet die chick die op dat bord stond te pennen
_!!
Niet zo moeilijk toch?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:57 schreef HalvinCarris het volgende:
Waar de fuck ging dat overmet die chick die op dat bord stond te pennen
_!!
Garrincha is mijn favoriete voetballer werd 2 keer wereldkampioen de laatste keer in mijn geboorte jaarquote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:57 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Van voor mijn tijd, ben te jong voor dwdd
Ik deed vroeger weleens 'Schilderen op nummer' van Ravensburger.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:58 schreef BobW het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk toch?
Wiskundepuzzel waarbij letters cijfers moeten voorstellen
Ik deed paint by numbers.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik deed vroeger weleens 'Schilderen op nummer' van Ravensburger.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:00 schreef Specularium het volgende:
Hilarisch, zouden ze tot 88 komen?
Met geodriehoek in bed, kan je dat aan denk je?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:57 schreef Cynix ® het volgende:
Een wiskundemeisje, wie wil dat niet?
met 15 cmquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:00 schreef Modus het volgende:
[..]
Met geodriehoek in bed, kan je dat aan denk je?.
Is die net zo bekend als Rick de Leeuw?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Garrincha is mijn favoriete voetballer werd 2 keer wereldkampioen de laatste keer in mijn geboorte jaar
Ik hoef 'm niet in mijn hol.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |