M'n Fipo, wat doe je?quote:Op vrijdag 25 april 2008 22:28 schreef Wickedangel het volgende:
Mijn video had geen zin, dus ik moet de herhaling kijken.
Ik vind Zwagerman sowieso wel duidelijk overkomen de laatste weken. Heb hem een beetje gevolgd in Het Gesprek/ P&W en noem verder al die programma's maar op.quote:Op zaterdag 26 april 2008 01:25 schreef Wickedangel het volgende:
Zwagerman had zeker een punt: als winkeldief heb je meer privacy dan de bekendere Nederlander![]()
Lekker bandje hoor, Moke
Muzikaal helemaal niks. Maar ze hebben een zanger die niet kan zingen, dat is wel een beetje jammer.quote:Op zaterdag 26 april 2008 01:33 schreef Tim86 het volgende:
wat was er mis met Moke? Heb het niet gezien..
Maar de zanger had zijn haar gewassen, voor het eerst dit jaar!quote:Op zaterdag 26 april 2008 01:45 schreef NoCigar het volgende:
Heel Moke vind ik persoonlijk een beetje jammer. En hun kapsels trouwens ook.
Zwagerman is idd altijd goed bezig.quote:Op zaterdag 26 april 2008 01:27 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Ik vind Zwagerman sowieso wel duidelijk overkomen de laatste weken. Heb hem een beetje gevolgd in Het Gesprek/ P&W en noem verder al die programma's maar op.
Barry Stevens zou zeggen: ''Vooral zo doorgaan''.
Maar dat vind ik een meer een probleem aan de zijde van de winkeldieven dan aan die van de BN'ers.quote:Op zaterdag 26 april 2008 01:25 schreef Wickedangel het volgende:
Zwagerman had zeker een punt: als winkeldief heb je meer privacy dan de bekendere Nederlander![]()
Lekker bandje hoor, Moke
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |