M'n Fipo, wat doe je?quote:Op vrijdag 25 april 2008 22:28 schreef Wickedangel het volgende:
Mijn video had geen zin, dus ik moet de herhaling kijken.
Ik vind Zwagerman sowieso wel duidelijk overkomen de laatste weken. Heb hem een beetje gevolgd in Het Gesprek/ P&W en noem verder al die programma's maar op.quote:Op zaterdag 26 april 2008 01:25 schreef Wickedangel het volgende:
Zwagerman had zeker een punt: als winkeldief heb je meer privacy dan de bekendere Nederlander![]()
Lekker bandje hoor, Moke
Muzikaal helemaal niks. Maar ze hebben een zanger die niet kan zingen, dat is wel een beetje jammer.quote:Op zaterdag 26 april 2008 01:33 schreef Tim86 het volgende:
wat was er mis met Moke? Heb het niet gezien..
Maar de zanger had zijn haar gewassen, voor het eerst dit jaar!quote:Op zaterdag 26 april 2008 01:45 schreef NoCigar het volgende:
Heel Moke vind ik persoonlijk een beetje jammer. En hun kapsels trouwens ook.
Zwagerman is idd altijd goed bezig.quote:Op zaterdag 26 april 2008 01:27 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Ik vind Zwagerman sowieso wel duidelijk overkomen de laatste weken. Heb hem een beetje gevolgd in Het Gesprek/ P&W en noem verder al die programma's maar op.
Barry Stevens zou zeggen: ''Vooral zo doorgaan''.
Maar dat vind ik een meer een probleem aan de zijde van de winkeldieven dan aan die van de BN'ers.quote:Op zaterdag 26 april 2008 01:25 schreef Wickedangel het volgende:
Zwagerman had zeker een punt: als winkeldief heb je meer privacy dan de bekendere Nederlander![]()
Lekker bandje hoor, Moke
Tieners hebben tegenwoordig geen ontzag meer voor hun ouders, maar wel (mini)angst voor "politie-blauw" die ze pakken.quote:Op dinsdag 29 april 2008 19:47 schreef Luutgaert het volgende:
Ambtenaren die op zoek gaan naar drugs? Gelukkig hebben de ouders geen verantwoordelijkheid...
Ja ja, die jeugd van tegenwoordig toch...quote:Op dinsdag 29 april 2008 19:48 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Tieners hebben tegenwoordig geen ontzag meer voor hun ouders, maar wel (mini)angst voor "politie-blauw" die ze pakken.
Jij bent een van die kwa jongens hequote:Op dinsdag 29 april 2008 19:52 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ja ja, die jeugd van tegenwoordig toch...
Erica niet?quote:Op dinsdag 29 april 2008 19:51 schreef InTrePidIvity het volgende:
Louis is wel een beetje zwaar voor aan tafel.
Hehe, ach ik verdenk Van Nieuwkerk er wel van om het expres altijd wat te laten uitlopen als ze eerder moeten stoppen ivm Champions League. Heeft al vaker verteld dat ie het grote onzin vindt dat ze minder tijd krijgen op voetbalavonden.quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:14 schreef MadGuy het volgende:
Jezus, wat een klootzak die Jack van Gelder met z'n "drie minuten wachten, Matthijs".
Helemaal mee eens. Zap ook altijd doelloos totdat de wedstrijd begintquote:Op dinsdag 29 april 2008 20:25 schreef Braamhaar het volgende:
Hahaha, wat een lul is dat toch die Jack van Gelder!
"3 minuten wachten is niet erg maar elke dag?"...
Snap het zowiezo al niet waarom DWDD zendtijd moet inleveren voor die kansloze voorbeschouwingen.
Overbodige zooi.
En al helemaal als dat gepresenteerd wordt door zo'n overbetaald onprofessioneel kwakertje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |