M'n Fipo, wat doe je?quote:Op vrijdag 25 april 2008 22:28 schreef Wickedangel het volgende:
Mijn video had geen zin, dus ik moet de herhaling kijken.
Ik vind Zwagerman sowieso wel duidelijk overkomen de laatste weken. Heb hem een beetje gevolgd in Het Gesprek/ P&W en noem verder al die programma's maar op.quote:Op zaterdag 26 april 2008 01:25 schreef Wickedangel het volgende:
Zwagerman had zeker een punt: als winkeldief heb je meer privacy dan de bekendere Nederlander![]()
Lekker bandje hoor, Moke
Muzikaal helemaal niks. Maar ze hebben een zanger die niet kan zingen, dat is wel een beetje jammer.quote:Op zaterdag 26 april 2008 01:33 schreef Tim86 het volgende:
wat was er mis met Moke? Heb het niet gezien..
Maar de zanger had zijn haar gewassen, voor het eerst dit jaar!quote:Op zaterdag 26 april 2008 01:45 schreef NoCigar het volgende:
Heel Moke vind ik persoonlijk een beetje jammer. En hun kapsels trouwens ook.
Zwagerman is idd altijd goed bezig.quote:Op zaterdag 26 april 2008 01:27 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Ik vind Zwagerman sowieso wel duidelijk overkomen de laatste weken. Heb hem een beetje gevolgd in Het Gesprek/ P&W en noem verder al die programma's maar op.
Barry Stevens zou zeggen: ''Vooral zo doorgaan''.
Maar dat vind ik een meer een probleem aan de zijde van de winkeldieven dan aan die van de BN'ers.quote:Op zaterdag 26 april 2008 01:25 schreef Wickedangel het volgende:
Zwagerman had zeker een punt: als winkeldief heb je meer privacy dan de bekendere Nederlander![]()
Lekker bandje hoor, Moke
Tieners hebben tegenwoordig geen ontzag meer voor hun ouders, maar wel (mini)angst voor "politie-blauw" die ze pakken.quote:Op dinsdag 29 april 2008 19:47 schreef Luutgaert het volgende:
Ambtenaren die op zoek gaan naar drugs? Gelukkig hebben de ouders geen verantwoordelijkheid...
Ja ja, die jeugd van tegenwoordig toch...quote:Op dinsdag 29 april 2008 19:48 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Tieners hebben tegenwoordig geen ontzag meer voor hun ouders, maar wel (mini)angst voor "politie-blauw" die ze pakken.
Jij bent een van die kwa jongens hequote:Op dinsdag 29 april 2008 19:52 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ja ja, die jeugd van tegenwoordig toch...
Erica niet?quote:Op dinsdag 29 april 2008 19:51 schreef InTrePidIvity het volgende:
Louis is wel een beetje zwaar voor aan tafel.
Hehe, ach ik verdenk Van Nieuwkerk er wel van om het expres altijd wat te laten uitlopen als ze eerder moeten stoppen ivm Champions League. Heeft al vaker verteld dat ie het grote onzin vindt dat ze minder tijd krijgen op voetbalavonden.quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:14 schreef MadGuy het volgende:
Jezus, wat een klootzak die Jack van Gelder met z'n "drie minuten wachten, Matthijs".
Helemaal mee eens. Zap ook altijd doelloos totdat de wedstrijd begintquote:Op dinsdag 29 april 2008 20:25 schreef Braamhaar het volgende:
Hahaha, wat een lul is dat toch die Jack van Gelder!
"3 minuten wachten is niet erg maar elke dag?"...
Snap het zowiezo al niet waarom DWDD zendtijd moet inleveren voor die kansloze voorbeschouwingen.
Overbodige zooi.
En al helemaal als dat gepresenteerd wordt door zo'n overbetaald onprofessioneel kwakertje!
Draai hier een dikke drol op Jack van Gelderquote:Op dinsdag 29 april 2008 20:25 schreef Braamhaar het volgende:
Vreselijke ,dat deed hij vrijwel de hele uitzending.quote:Op dinsdag 29 april 2008 19:42 schreef Liquidootje het volgende:
Louis meteen naar zichzelf trekken en naar voetbal.
Dat kon hij echt niet helpen, de redactie had er een soort halve 'In de hoofdrol' van gemaakt. Alleen waren ze vergeten dat aan Van Gaal te vertellenquote:Op dinsdag 29 april 2008 21:23 schreef tong80 het volgende:
Straks maar eens kijken. Louis had dus wer een ego-show ?
Oké maar om zelfs in dat drugverhaal nog over ik "krijg ook altijd de schuld" te hebben of woorden van die strekking, gaat mij wat ver.quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:43 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat kon hij echt niet helpen, de redactie had er een soort halve 'In de hoofdrol' van gemaakt. Alleen waren ze vergeten dat aan Van Gaal te vertellenIk heb echt verbijsterd zitten kijken
Wat deed die walvis daarquote:Op dinsdag 29 april 2008 22:54 schreef Breekfast het volgende:
Erica Terpstra mocht ook even aan tafel vertellen hoe geweldig Louis wel niet is
quote:Op Koninginnedag wordt er een speciale compilatie-uitzending van 'De Wereld Draait Door' uitgezonden.
In deze uitzending zijn te gast:
- Voetbaltrainer Willem van Hanegem over zijn schilderkunst.
- Kunstenaars Marte Röling en Gerti Bierenbroodspot over hun persoonlijke band met Koningin Beatrix.
- Miker G over wat er met hem gebeurd is na de wereldhit 'Holiday rap' in 1987.
- Pieter van Vollenhoven over het jaar van het religieuze erfgoed.
- Junkie XL over zijn remix van het nummer '4 minutes' van Madonna.
En natuurlijk de vaste rubriek 'De TV Draait Door'. Dit en meer om 19.30 uur op Nederland 3.
zien en gezien worden denk ik..quote:Op donderdag 1 mei 2008 19:43 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik dacht dat Marc-Marie in Tilburg woonde![]()
Maar hij zei net dat hij vanaf zijn balkon het Vondelpark kan zien.
Waarom gaan al die bekende Nederlanders toch zo massaal in Amsterdam wonen.
quote:Op donderdag 1 mei 2008 19:37 schreef Tim86 het volgende:
Marc-Marie is vandaag al te gast..de eerste 5 minuten keuvelen over het nieuwe horloge van MM hebben we alweer gehad
Dat vond ik ook vaag, kom op Ok computer kent toch iedereenquote:Op donderdag 1 mei 2008 20:09 schreef Liquidootje het volgende:
Kom op kenden ze radio head echt niet
In Tilburg opgegroeid, maar woont alweer jaren in Amsterdam.quote:Op donderdag 1 mei 2008 19:43 schreef Tomatenboer het volgende:
'Nee da's niks' van de Raggende manne.quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:01 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
In Tilburg opgegroeid, maar woont alweer jaren in Amsterdam.
Ik zou trouwens zo gauw niet weten welke plaat ik zou meenemen naar een onbewoond eiland
Ik begin in ieder geval kriegelig van hem te worden, hij moet zowat in al die praatprogramma,s zittenquote:Op donderdag 1 mei 2008 19:50 schreef Tomatenboer het volgende:
Oh ja, en voordat ik het vergeet, wat een arrogante en chagerijnige man is Joost Zwagerman toch.
Joost Zwagermanquote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:21 schreef maril het volgende:
[..]
Ik begin in ieder geval kriegelig van hem te worden, hij moet zowat in al die praatprogramma,s zitten
Onze minister-president lijkt mij ook echt het type die die muziek van Jan Smit leuk vindt.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:20 schreef Wickedangel het volgende:
Zo zien we maar weer waarmee onze premier zich bezighoudt: Jan Smit een sms'je sturenIk word er gewoon pisnijdig van
Eerder iemand die van zijn pr-mensen te horen krijgt dat Jan Smit de stem van de Nederlandse jeugdquote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:22 schreef maril het volgende:
[..]
Onze minister-president lijkt mij ook echt het type die die muziek van Jan Smit leuk vindt.
Zou ook heel goed kunnen ,weet nog dat hij tijdens het WK schaatsen in Heerenveen ook al een ereronde voor het publiek deed, zogenaamd geïnteresseerd in onze schaatskampioenen.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:29 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Eerder iemand die van zijn pr-mensen te horen krijgt dat Jan Smit de stem van de Nederlandse jeugdvertegenwoordigt en het "cool" zou zijn om hem een smsje te sturen
scoren over de rug van een poliep
of had jan die niet?
Én zijn twee dochters he... zijn twee dochters.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 11:28 schreef wolferl het volgende:
Wat een drama om Jan Smit zeg, er zijn toch wel andere onderwerpen die er meer toe doen dan de 'come-back' van Jan Shit. En dan dat slijmerige smsje van onze premier, kom op zeg Balkenende moet het land regeren, de mensenrechten in de wereld aan de kaak stellen, de zorg beter maken, de file problemen oplossen, de inflatie in evenwicht houden, de lonen omhoog gooien van de hard werkende burger, de immigratie problemen oplossen. Maar nee, hij maakt zich meer zorgen om Jan Smits stem.
Omdat hij "tot zo" zei tegen Matthijs. Studio van Holland Sport is ook in de Plantage; de toko waar Pauw&Witteman, DWDD en Holland Sport worden opgenomen.quote:Op maandag 5 mei 2008 20:16 schreef InTrePidIvity het volgende:
Waarom lachten de mensen zo na die aankondiging van Wilfried?
Kunnen ze beter ONM schrappen op de CL-avonden, DWDD om 19:00 uur uitzenden en Studio Sport om 20:00 uur. Enige deal mogelijk.quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:25 schreef Braamhaar het volgende:
"3 minuten wachten is niet erg maar elke dag?"...
Snap het zowiezo al niet waarom DWDD zendtijd moet inleveren voor die kansloze voorbeschouwingen.
Overbodige zooi.
En al helemaal als dat gepresenteerd wordt door zo'n overbetaald onprofessioneel kwakertje!
Het zijn ook allemaal f**king na-apers die BN'ers.quote:Op donderdag 1 mei 2008 19:43 schreef Tomatenboer het volgende:
Daarom hoop ik ook dat het CDA een zetelverlies van minstens 70% lijdt. In België zou het kabinet-Balkende 4 'virtueel' genoemd worden.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 11:28 schreef wolferl het volgende:
Wat een drama om Jan Smit zeg, er zijn toch wel andere onderwerpen die er meer toe doen dan de 'come-back' van Jan Shit. En dan dat slijmerige smsje van onze premier, kom op zeg Balkenende moet het land regeren, de mensenrechten in de wereld aan de kaak stellen, de zorg beter maken, de file problemen oplossen, de inflatie in evenwicht houden, de lonen omhoog gooien van de hard werkende burger, de immigratie problemen oplossen. Maar nee, hij maakt zich meer zorgen om Jan Smits stem.
Daar zouden ze na 9 maanden nog over vergaderenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 02:02 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Daarom hoop ik ook dat het CDA een zetelverlies van minstens 70% lijdt. In België zou het kabinet-Balkende 4 'virtueel' genoemd worden.
ivm zijn werk héquote:Op donderdag 1 mei 2008 19:43 schreef Tomatenboer het volgende:
Ze wil zo graag overkomen als een gewonen burger met concrete oplossingen maar in feite is het gewoon slap gelul wat ze uitkraamt.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:40 schreef MadMac het volgende:
Geef nou eens een voorbeeld muts ipv er om heen te draaien
Toen Verdonk vertelde hoe ze was uitgegleden, zei M-M "Aaaaah" op een manier waaruit bleek dat hij absoluut geen medelijden met haar hadquote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:36 schreef MadGuy het volgende:
Marc-Marie heeft in zijn huidige programma een grapje over een enorme tumor op de rug van iemand, ik geloof van zijn tante. De punchline: toen die tumor was weggesneden hebben ze het een jurkje aangedaan en Rita genoemd.
Hallo Rita, welkom bij DWDD.
Heerlijk, die valse nichterigheid bij hem af en toe. En Verdonk die het niet doorheeft.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:59 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Toen Verdonk vertelde hoe ze was uitgegleden, zei M-M "Aaaaah" op een manier waaruit bleek dat hij absoluut geen medelijden met haar had
Je bedoelt kluizenaar.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:21 schreef Liquidootje het volgende:
Alles waar Rita voor staat en doet is zo gefaked en gemaakt. In het echt is ze gewoon een wereldvreemde kneuzenaar.
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:46 schreef Liquidootje het volgende:
Waarom doet alsof ze zo normaal is gebleven als ehm frans bauer. Stem van het volk!
"Kane is wel vernieuwend met hun bliepjes en dingetjes"quote:Op woensdag 7 mei 2008 19:35 schreef DrDentz het volgende:
ga weg Beelen en neem je kutcds mee
Vond het dit keer wel okquote:Op woensdag 7 mei 2008 19:47 schreef Liquidootje het volgende:
jakhalzen...
Zijn dat meerdere mensen?quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:23 schreef DrDentz het volgende:
lucky tv![]()
wat een beroep moeten die mensen hebben, elke dag dit soort filmpjes ontwerpen
En Catherine Keyl. Geil man.quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:25 schreef borisz het volgende:
Morgen als ik bij DWDD ben is iig Martin Bril te gast
Hansen Tomas.quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:54 schreef Longmen het volgende:
Hoe heette die zanger uit Apeldoorn nu bij Giel?
quote:Op woensdag 7 mei 2008 19:39 schreef MadGuy het volgende:
"Kane is wel vernieuwend met hun bliepjes en dingetjes"
Ongeil bedoel je.quote:
Ik vraag het niet voor mij hoor ik vond het nietsquote:Op woensdag 7 mei 2008 23:41 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hansen Tomas.
Maar weet je zeker dat je op Giel Beelen wilt afgaan? Want zoals MadGuy al citeerde:
[..]
Ik weet niet of ik in beeld was. Ik zat vanuit de tv kijkend links achter Matthijs. Al wel denk ik net buiten beeld. Ik had een blauwe polo aan.quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:39 schreef Wickedangel het volgende:
Was je in beeld, borisz? Was je misschien de jongen met het 'Mafia'-T-shirt
Ik zal zo eens kijkenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:52 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik in beeld was. Ik zat vanuit de tv kijkend links achter Matthijs. Al wel denk ik net buiten beeld. Ik had een blauwe polo aan.
Wat bedoel je hiermee?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:52 schreef borisz het volgende:
[..]
Matthijsdie opent zelf het programma wie er te gast is, er was daar ook tijd voor.
Matthijs hield om 19.10 een praatje waarin hij de gasten aankondigde. Wat dingen vertelde over studio de plantage. Vandaag waren er geen problemen waardoor hij dat praatje kon doen. Is het soms te druk dan doet de opnameleider het.quote:
quote:Vrijdag in DWDD
09-05-2008 08:34
De presentatie is vrijdag in handen van Matthijs van Nieuwkerk. Zijn tafeldame is Candy Dulfer.
Te gast zijn onder voorbehoud:
- Jet Bussemaker, staatssecretaris van Volksgezondheid, Welzijn en Sport in het vierde kabinet-Balkenende.
- Tom Egbers presenteert vanaf aanstaande zondag het nieuwe programma 'Andere Tijden Sport';
- Denise Rivera kreeg de Koningin aan het dansen, heeft de TomTom ingesproken als Máxima en tussendoor nog een eigen album uitgebracht.
- Hans Dorrestijn en zijn zoon Jesse zijn onderwerp van een aflevering van het nieuwe seizoen van 'Vaders en Zonen' van Hugo Borst.
En natuurlijk de vaste rubrieken 'De TV Draait Door', 'Fokke en Sukke' en 'De Jakhalzen'. Dit en meer om 19.30 uur op Nederland 3.
Anyway, het blijft een mooie man voor zijn leeftijd.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:55 schreef borisz het volgende:
Ohja het door het gepoeder is Matthijs wel 10 jaar jonger dan zonder makeup en poeder
Heerlijk jaquote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:19 schreef MadGuy het volgende:
Candy en haar rant tegen feestvierders bij het voetbal.
Zeg dat wel. Ik heb die muts lekker doorgespoeldquote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:52 schreef Ronaldsen het volgende:
Wat was die Jet Bussemaker slap aan het lullen, een hoop woorden maar eigenlijk zei ze nog niks.
Echt een politiek correcte muts
Beetje geïnspireerd door de twee reeksen "Belga Sport" die dit en vorig jaar op Canvas draaiden. Ik hoop van harte dat ze hetzelfde niveau halen bij dit programmaquote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:32 schreef Tim86 het volgende:
Andere Tijden Sport lijkt me wel een fantastisch programma...beetje jammer dat Oss weer lekker negatief in het nieuws komt alleen
Fatsoenlijke baan?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:53 schreef Modus het volgende:
Het woonwagenkamp van Frans.. Geen wiel meer te vinden op die kitschhokken maar ja.
. En een Audi Q7 op de achtergrond. Natuurlijk netjes bij elkaar gespaard met een fatsoenlijke baan.
.
Echt jammer. Ik ken zat programma's die wel een (permanente) pauze kunnen gebruiken, zoals ONM en GTST.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:22 schreef MadGuy het volgende:
Ugh. Zomerstop. Wat moet je ermee. -0-
agreequote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:19 schreef Modus het volgende:
Gatverdamme wat vind ik dieAlain Clark
een lul. Sowieso mannen met zo'n pet.
.
quote:De presentatie is in handen van Joost Karhof. De tafeldame van Joost is Sophie Hilbrand.
- Frank Lammers en Carice van Houten spelen allebei een rol in ‘Zingen in het donker, de film’, een voorlichtingsfilm over huiselijk geweld.
- Correspondente Pauline Valkenet neemt in het boek ‘Macho’s, moederskindjes, meesterminnaars?’ Italiaanse mannen onder de loep.
- Off The Record, een Vlaamse beatbox band.
En natuurlijk de vaste rubrieken 'De TV Draait Door', 'Fokke en Sukke' en 'De Jakhalzen'. Dit en meer om 19.30 uur op Nederland 3.
quote:De presentatie is in handen van Matthijs van Nieuwkerk. De tafelheer van Matthijs is Harm Edens.
- Thea Moear, er is een boek verschenen over de Godmother, ze komt zelf vertellen over haar periode in Panama.
- Muziek en B-filmverzamelaar Fenno Werkman over videoclips uit de tijd dat er nog geen televisie bestond.
- Tjalling Halbertsma over de 'Verschrikkelijke Sneeuwman' die volgens sommige nog steeds rond loopt in Centraal Azië.
- Leopold Witte en Geert Lageveen schreven Kamp Holland. Een actueel muziektheater over een klein stukje Holland middenin het onherbergzame Afghanistan.
En natuurlijk 'De Jakhalzen', 'Fokke en Sukke' en 'De TV Draait Door'. Dit en meer om 19.30 uur op Nederland 3.
Nou vrij weinig dus...quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:41 schreef MadGuy het volgende:
Oeh, Thea Moear.Ben benieuwd wat ze vertellen heeft...
Hm, dus ik hoef niet terug te kijken. Mijn verbinding haperde nog al, dus zette ik hem uit frustratie maar af.quote:
Die heeft inderdaad geen gevoel laat staan een geweten.quote:Op woensdag 14 mei 2008 01:34 schreef DrDentz het volgende:
Lijkt me wel een kille tante, legt je zo om. "Zo is het leven, ja toch?"
quote:De presentatie is in handen van Matthijs van Nieuwkerk. De tafelheer van Matthijs is Hugo Borst.
- NRC Hoofdredacteur Birgit Donker over de tv-plannen van de krant.
- Auke Kok schreef een boek over het EK van 1988, 'Wij hielden van Oranje'.
- Dirk Jan Vennik speelt binnenkort op het grootste Boogie Woogie festival.
- Presentator Henny Huisman neemt de presentatie van 'Eén van de acht' over van Mies Bouwman.
En natuurlijk de vaste rubrieken, 'De TV Draait Door', 'Fokke en Sukke' en 'De Jakhalzen'. Dit en meer om 19.30 uur op Nederland 3.
Waarom dat?quote:Op woensdag 14 mei 2008 18:33 schreef qonmann het volgende:
Birgit Donker, dat wordt kijken
Omdat het mijn krant wel is ..heb haar nog nooit eerder op TV gezien vandaarquote:Op woensdag 14 mei 2008 19:41 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Waarom dat?
Ik vind haar maar zenuwachtig overkomen en het onderwerp interesseert me ook niet zo. Al komt dat wellicht omdat het NRC niet mijn krant is.
Hugo heeft de laatste tijd wat last van sterallures, kennelijk vindt hij zichzelf een hele Piet. vroeger was hij zo goed hè die Hugo Borst , maar nuquote:Op woensdag 14 mei 2008 20:16 schreef DrDentz het volgende:
he Hugo ff dimmen tegen mijn idool Hennie
Ja dat was erg kinderachtig van Hugo,vond het sneu voor Henny Huismanquote:Op woensdag 14 mei 2008 20:24 schreef maril het volgende:
[..]
Hugo heeft de laatste tijd wat last van sterallures, kennelijk vindt hij zichzelf een hele Piet. vroeger was hij zo goed hè die Hugo Borst , maar nu.Jammer!
Ik ben ook geen fan van Henny Huisman, maar om dan zo kinderachtig te doen.
misschien is hij vergeten zn antidepressiva pillen in te nemenquote:Op woensdag 14 mei 2008 20:24 schreef maril het volgende:
[..]
Hugo heeft de laatste tijd wat last van sterallures, kennelijk vindt hij zichzelf een hele Piet. vroeger was hij zo goed hè die Hugo Borst , maar nu.Jammer!
Ik ben ook geen fan van Henny Huisman, maar om dan zo kinderachtig te doen.
Ja dat sowieso. Je kan als (voormalig) crimineel moeilijk je hele leven op tafel gaan gooien voor de helft van Nederlandquote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:32 schreef Wickedangel het volgende:
Lachen met Thea MoearEen spijkerharde en slimme tante, die nu doet alsof ze onnozel is geworden.
quote:De presentatie is in handen van Matthijs van Nieuwkerk. De tafeldame van Matthijs is Dieuwertje Blok.
Te gast zijn:
- Alexander Rinnooy Kan is volgens de Volkskrant de invloedrijkste man van Nederland.
- De documentaire 'Zigeunermuziek doet pijn' met maker en muzikant Nello Weis Mirando.
- Het KRO-programma ‘De Wandeling’ bestaat 10 jaar. Dit viert het programma in mei met vijf speciale jubileumuitzendingen en een jubileum-dvd. Cameraman Gerrit Albada en presentatrice Hella van der Wijst zijn te gast.
- Adam Curry is terug op de radio. Op ‘Arrow Classic Rock’ verzorgt hij het ochtendprogramma vanaf zijn zolderkamertje in Engeland.
En natuurlijk de vaste rubrieken, 'De TV Draait Door', 'Fokke en Sukke' en 'De Jakhalzen'. Dit en meer om 19.30 uur op Nederland 3.
Hennie Huisman zit daar toch niet om zichzelf te verdedigen? Wat Hugo deed was behoorlijk zielig, ik kan eigenlijk geen enkele reden verzinnen waarom hij zich zo gedroeg.quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:10 schreef Wickedangel het volgende:
Gisteren viel Hugo Borst een andere volwassen vent aan die zichzelf makkelijk had kunnen verdedigen maar die zich in plaats daarvan gedroeg als een kleuter ("Hij kijkt héél vuil naar mij!")
Hugo had nog een hoop te doen en had denk ik geen zin in DWDD.quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:29 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Hennie Huisman zit daar toch niet om zichzelf te verdedigen? Wat Hugo deed was behoorlijk zielig, ik kan eigenlijk geen enkele reden verzinnen waarom hij zich zo gedroeg.
Ik vond het niet zielig (zie mijn post van gisteren), wel heerlijk vilein. Huisman had het makkelijk kunnen pareren en dat deed hij niet.quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:29 schreef InTrePidIvity het volgende:
Hennie Huisman zit daar toch niet om zichzelf te verdedigen? Wat Hugo deed was behoorlijk zielig, ik kan eigenlijk geen enkele reden verzinnen waarom hij zich zo gedroeg.
quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:10 schreef Wickedangel het volgende:
Gisteren viel Hugo Borst een andere volwassen vent aan die zichzelf makkelijk had kunnen verdedigen maar die zich in plaats daarvan gedroeg als een kleuter ("Hij kijkt héél vuil naar mij!"![]()
Sorry maar dat is toch geen logische vergelijking. Die Sophie maakte gewoon een grapje met die naam.quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:38 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik vond het niet zielig (zie mijn post van gisteren), wel heerlijk vilein. Huisman had het makkelijk kunnen pareren en dat deed hij niet.
Gek dat je het tweede deel van mijn post achterwege laatIk wilde de discussie echt niet nog eens overdoen, ik wilde de vergelijking trekken met zo'n Jakhalsje dat denkt te scoren met een malende ouwe man die niet eens haar naam kan onthouden. Ik vind het vreemd dat niemand daar schande van spreekt, dat is alles.
quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:38 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik vind het vreemd dat niemand daar schande van spreekt, dat is alles.
Ik heb het gisteren niet gezien, dus het leek me verstandig om daar geen uitspraken over te doenquote:Op donderdag 15 mei 2008 23:38 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik vond het niet zielig (zie mijn post van gisteren), wel heerlijk vilein. Huisman had het makkelijk kunnen pareren en dat deed hij niet.
Gek dat je het tweede deel van mijn post achterwege laatIk wilde de discussie echt niet nog eens overdoen, ik wilde de vergelijking trekken met zo'n Jakhalsje dat denkt te scoren met een malende ouwe man die niet eens haar naam kan onthouden. Ik vind het vreemd dat niemand daar schande van spreekt, dat is alles.
Anders jij wel eruitquote:Op vrijdag 16 mei 2008 08:38 schreef Hot_Baboon het volgende:
Buiten het feit dat Hugo een viezerik is en hij gezien zijn uiterlijk niet zou misstaan in een pistunneltje tussen wat afval vind ik dat hij gewoon de waarheid spreekt en Henny Huisman heeft zijn beste tijd ook gehad en moet dit zelf ook inzien en per direct oprotten van de buis.
zo dat is eruit
Ik heb gisteren naar Hugo gekeken met Cees Sr en Jr Geel (vader en zoon)quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:28 schreef Liquidootje het volgende:
Hugo mogen we toch de hele zomer zien met zo vader zo zoon oid
Dat is ook helemaal waar. Hij heeft niet zo'n dikke huid en volgens mij is hij extreem onzeker.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 06:46 schreef tong80 het volgende:
Hugo heeft wel vaker van dit soort opmerkingen. Ik hou daar wel van. Maar Huisman begon te huilen als een klein kind.
In potentie leuke uitzending!quote:De presentatie is vrijdag in handen van Matthijs van Nieuwkerk. Zijn tafelheer is Marc Marie Huijbregts. Vandaag is de laatste uitzending van het seizoen.
Te gast zijn:
- Jan Mulder niet met zijn grootste ergernissen, maar met zijn top 5 aan hoogtepunten van het afgelopen seizoen;
- Jack van Gelder over de kunst van het voetbalcommentaar;
- Giel Beelen over zijn nieuwe tv-programma Factor Giel, waarin hij als lijdend voorwerp schokkende experimenten ondergaat;
- Moke, die afgelopen seizoen de huisband was in De Wereld Draait Door;
Ik heb dat stukje net ook nog effe gekeken en vond Hugo ook wel okey.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 06:46 schreef tong80 het volgende:
Hugo heeft wel vaker van dit soort opmerkingen. Ik hou daar wel van. Maar Huisman begon te huilen als een klein kind.
zijn bijnaam is ook Hennie Huilmanquote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:25 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ik heb dat stukje net ook nog effe gekeken en vond Hugo ook wel okey.
Henny moet niet zo huilerig doen altijd, eigenlijk is het gewoon een mietje
Dag niet roken of cola drinken zal lastiger zijn voor Gielquote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:06 schreef Modus het volgende:
Ms kan Giel als schokkend experiment eens 1 dag petloos door het leven gaan.
wat een man, inderdaad !quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:11 schreef Bostonian het volgende:
Jack van Gelder is een held, geweldige man.
Geweldig ja! Dat moet je ook maar kunnen én vol weten te houdenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:11 schreef Bostonian het volgende:
Jack van Gelder is een held, geweldige man.
blijf voortaan in vbl graag.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:55 schreef Prik0 het volgende:
Ik vond het anders aardig slecht. Radio-commentaar nadoen en dan gaan roepen: "Let op van Basten! Let op van Basten!" lijkt me niet echt logisch.
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:09 schreef Tim86 het volgende:
DENNIS BERGKAMP!
DENNIS BERGKAMP!
DENNIS BERGKAMP!
DENNIS BERGKAMP!
DENNIS BERGKAMP!
Blijft een kippenvel moment
Jack van Gelder is echt heel goed ..quote:
Hmm... ik hink altijd een beetje op twee gedachten wat hem betreft. Prima presentator, maar vol eigendunk. We zullen zienquote:
Ja da's waar..ben benieuwd wat je er van vindtquote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:10 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hmm... ik hink altijd een beetje op twee gedachten wat hem betreft. Prima presentator, maar vol eigendunk. We zullen zien
Ik hurk bij Jack van Gelder maar op 1 gedachte: Draai hier een dikke drol op Jack van Gelderquote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:10 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hmm... ik hink altijd een beetje op twee gedachten wat hem betreft. Prima presentator, maar vol eigendunk. We zullen zien
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:09 schreef Tim86 het volgende:
DENNIS BERGKAMP!
DENNIS BERGKAMP!
DENNIS BERGKAMP!
DENNIS BERGKAMP!
DENNIS BERGKAMP!
Blijft een kippenvel moment
Als je dan maar niet in de poep hurkt. Of hinkt. Of hinkelt.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:12 schreef Arcee het volgende:
Ik hurk bij Jack van Gelder maar op 1 gedachte: Draai hier een dikke drol op Jack van Gelder
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:10 schreef Wickedangel het volgende:
Niet dat spul van hugo?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:00 schreef donroyco het volgende:
Wat komt er voor DWDD in de plaats?
En is het niet handig om een mooie OP te maken..
* donroyco meldt zich daarvoor
Jack met z'n ek-quizquote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:00 schreef donroyco het volgende:
Dus. Doen of niet?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:00 schreef donroyco het volgende:
Aangepastquote:Op dinsdag 20 mei 2008 23:08 schreef Wickedangel het volgende:
Ziet er mooi uitDe enige die ik mis, is Marc-Marie.
Top. En zo mooi alfabetisch, de tafelheren en -damesquote:
Met [rimg] kun je ze rechts neerzetten.. fotootjes kunnen er eventueel bij, maar dat maakt het niet echt overzichtelijkquote:Op dinsdag 20 mei 2008 23:36 schreef InTrePidIvity het volgende:
Misschien leuk om van de gastheren/dames ook een plaatje neer te zetten.
Verder mis ik Jort Kelder, Loes Luca, Bert Visscher, Halina Reijn enAaf Brandt Corstius
![]()
Die laatste mag overigens wel wegblijven
Hoe align je die plaatjes aan de rechterkant trouwens?
Weet ik, maar tot dan..quote:Op dinsdag 20 mei 2008 23:43 schreef borisz het volgende:
Je kan er twee namen uit de OP schrappen. Volgend jaar alleen met v Nieuwkerk.
Wel mooie OP
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |