Héél knap dat jij Zalm al hebt gezien als tafelheer! Geestverschijning?quote:Op donderdag 12 april 2007 22:44 schreef faithjez het volgende:
Met onze favoriete tafelheer Marc-Marie Huijbregts Gerrit Zalm
Ik denk een Freudiaanse verkijking (nieuw in de Dikke van Dale)quote:Op donderdag 12 april 2007 22:45 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Héél knap dat jij Zalm al hebt gezien als tafelheer! Geestverschijning?![]()
Het probleem is dat Matthijs gewoon het gezicht is van DWDD, zonder Matthijs is het een heel ander programma. Tempo is een van de dingen die Matthijs (vaak) goed gebruikt en wat DWDD maakt wat het is, terwijl Claudia gasten (vaak) maar laat doorzemeren. Daarnaast komt Claudia, doordat ze alleen op de maandag zit (omdat Matthijs direct daarna toevallig een programma heeft) nogsteeds over als een invaller in mijn ogen.quote:Op donderdag 12 april 2007 22:34 schreef erkel het volgende:
[..]
Wie wil je dan op maandag? Ze is is goed ingewerkt en doet het hartstikke leuk. Matthijs is nou eenmaal de juiste man op de juiste plek, maar Claudia doet het zeker niet slecht.
Was slechts mijn mening he.quote:Op donderdag 12 april 2007 22:56 schreef Devrim het volgende:
Claudia de Breij is best een leuke vrouw
tvp
Drama queenquote:Op donderdag 12 april 2007 23:34 schreef tong80 het volgende:
Ik kijk nooit als zij het presenteerd. Je kijkt ook niet naar Ajax als ze het tweede opstellen.
En dan vooral Jonathan 'Woss'!quote:Op donderdag 12 april 2007 23:11 schreef Wickedangel het volgende:
(Goddank hadden we de BBC).
Nou ja, die bedoelde ik dusquote:Op vrijdag 13 april 2007 00:02 schreef broer het volgende:
En dan vooral Jonathan 'Woss'! [afbeelding]
Ik vind ze wel wat van elkaar weghebben. Ook een leuke presentator trouwens, die Jonathan.quote:Op vrijdag 13 april 2007 00:10 schreef Wickedangel het volgende:
Overigens is Van Nieuwkerk een fan van Jonathan 'Woss'. En zo ben ik weer geheel on topic![]()
Je kunt ook te ver gaanquote:Op vrijdag 13 april 2007 00:29 schreef GvanDroogenbroeck het volgende:
Ik zie nog liever Astrid Joosten dan Claudia de Breij DWDD doen.
quote:Op vrijdag 13 april 2007 00:29 schreef GvanDroogenbroeck het volgende:
Ik zie nog liever Astrid Joosten dan Claudia de Breij DWDD doen.
Helemaal eensch...quote:Op donderdag 12 april 2007 22:54 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Het probleem is dat Matthijs gewoon het gezicht is van DWDD, zonder Matthijs is het een heel ander programma. Tempo is een van de dingen die Matthijs (vaak) goed gebruikt en wat DWDD maakt wat het is, terwijl Claudia gasten (vaak) maar laat doorzemeren. Daarnaast komt Claudia, doordat ze alleen op de maandag zit (omdat Matthijs direct daarna toevallig een programma heeft) nogsteeds over als een invaller in mijn ogen.
Verder trek ik dat hoofd van d'r gewoon niet, en staat ze me uberhaupt niet aan. Maar dat doet niets af aan het feit dat DWDD een heel ander programma is met Claudia, dan met Mattijs. En ik vind het dus op de maandag een stuk minder interessant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |