genant bot was dat idd, jezus man denk ik dan, nou dan loop je uit, of dan pik je een paar seconden af van het volgende onderwerp, maar iemand zo bruuks afkappen wekt de indruk dat je totaal niet luisterde naar de man, maar konstant met je gedachten bij het volgende item zit.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:06 schreef Wickedangel het volgende:
Wat een lieve man is die Siebelink toch. Hij is dan wel erg lang van stof, maar toch jammer dat hij zo radicaal werd afgekapt![]()
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 14:19 schreef milagro het volgende:
[..]
genant bot was dat idd, jezus man denk ik dan, nou dan loop je uit, of dan pik je een paar seconden af van het volgende onderwerp, maar iemand zo bruuks afkappen wekt de indruk dat je totaal niet luisterde naar de man, maar konstant met je gedachten bij het volgende item zit.
dat deed hij de avond ervoor ook met Goedele , en sowieso wel vaker.
tuurlijk is er een klok en een schema, maar godjezuschristusaanhetkruismetpaardenal, niemand zal treuren om 1 itempje minder in de reeks tv momenten, hoor.
ronduit genant en onbeschoft.
'What are you going to sing ?'quote:Op maandag 22 oktober 2007 20:16 schreef britneyspearsch het volgende:
Hoe kan het dat het interview met die gospel dude ondertiteld was? Tis toch live?
Uurtje eerder beginnen dan normaal? En t dan gewoon om half 8 uitzenden. Tja, dan is t voor 1x niet live.quote:Op maandag 22 oktober 2007 20:16 schreef britneyspearsch het volgende:
Hoe kan het dat het interview met die gospel dude ondertiteld was? Tis toch live?
Als het heel heidens wordt doe ik altijd een paar schietgebedjes om het te neutraliserenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:21 schreef broer het volgende:
Ik heb tijdens de Angels in Harlem een keer of tien heel hard 'Godverdomme!' geroepen om het religieuze gehalte in de huiskamer weer wat te neutraliseren.
Ik denk dat God sowieso z'n handen voor de oren had, want zo goed waren ze nou ook weer nietquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:21 schreef broer het volgende:
Ik heb tijdens de Angels in Harlem een keer of tien heel hard 'Godverdomme!' geroepen om het religieuze gehalte in de huiskamer weer wat te neutraliseren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |