genant bot was dat idd, jezus man denk ik dan, nou dan loop je uit, of dan pik je een paar seconden af van het volgende onderwerp, maar iemand zo bruuks afkappen wekt de indruk dat je totaal niet luisterde naar de man, maar konstant met je gedachten bij het volgende item zit.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:06 schreef Wickedangel het volgende:
Wat een lieve man is die Siebelink toch. Hij is dan wel erg lang van stof, maar toch jammer dat hij zo radicaal werd afgekapt![]()
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 14:19 schreef milagro het volgende:
[..]
genant bot was dat idd, jezus man denk ik dan, nou dan loop je uit, of dan pik je een paar seconden af van het volgende onderwerp, maar iemand zo bruuks afkappen wekt de indruk dat je totaal niet luisterde naar de man, maar konstant met je gedachten bij het volgende item zit.
dat deed hij de avond ervoor ook met Goedele , en sowieso wel vaker.
tuurlijk is er een klok en een schema, maar godjezuschristusaanhetkruismetpaardenal, niemand zal treuren om 1 itempje minder in de reeks tv momenten, hoor.
ronduit genant en onbeschoft.
'What are you going to sing ?'quote:Op maandag 22 oktober 2007 20:16 schreef britneyspearsch het volgende:
Hoe kan het dat het interview met die gospel dude ondertiteld was? Tis toch live?
Uurtje eerder beginnen dan normaal? En t dan gewoon om half 8 uitzenden. Tja, dan is t voor 1x niet live.quote:Op maandag 22 oktober 2007 20:16 schreef britneyspearsch het volgende:
Hoe kan het dat het interview met die gospel dude ondertiteld was? Tis toch live?
Als het heel heidens wordt doe ik altijd een paar schietgebedjes om het te neutraliserenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:21 schreef broer het volgende:
Ik heb tijdens de Angels in Harlem een keer of tien heel hard 'Godverdomme!' geroepen om het religieuze gehalte in de huiskamer weer wat te neutraliseren.
Ik denk dat God sowieso z'n handen voor de oren had, want zo goed waren ze nou ook weer nietquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:21 schreef broer het volgende:
Ik heb tijdens de Angels in Harlem een keer of tien heel hard 'Godverdomme!' geroepen om het religieuze gehalte in de huiskamer weer wat te neutraliseren.
Volgens mij is het dokter en ten 2e ging het om DNA strings en de opbouw ervan in de hersenen. Dus het valt allemaal nog wel mee.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:43 schreef broer het volgende:
Bij die doctor haakte ze ook al af toen er twee getallen werden genoemd.
En met díe intelligentie is zij opiniemaker bij nrc.next geworden, hè...
Daar heb ik ook heel erg om moeten lachen. Hoe wereldvreemd kun je zijn.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:46 schreef Wickedangel het volgende:
Lachen met die Brandt Corstius. Ze gaat eens naar een caravanbeurs en er gaat een wereld voor haar open. Probeer eens een pretpark, Aafje, of een Ikea op Tweede Paasdag![]()
Dat lijkt mij een lief meisje ja, dochter van Ate de Jong, ja toch,quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:18 schreef Tourniquet het volgende:
Wat een leuk meisje zeg, die Mea de Jong!![]()
![]()
![]()
Nee, hoor.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:11 schreef arneaux het volgende:
Volgens mij is het dokter
ja, hoor, want ik heb nog eens gekeken.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 02:04 schreef arneaux het volgende:
Dr was geen herhaling.
je moet ook niet klakkeloos afgaan op "wat geschreven staat" , hè, we weten allemaal wel wat voor ellende daarvan komtquote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:27 schreef arneaux het volgende:
O nou er stond niets op tvgids.nl.
HT quoten? vanwege die drie woordjes "wat geschreven staat" ? kom nu toch, arneauxquote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:01 schreef arneaux het volgende:
Van alle mensen had t verwacht, maar van jou milagro, dat jij Hans Teeuwen gaat quoten. Dat maakt me bang. Oke, een beetje overdregen. Maar toch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |