Ja ja, ga jij nou maar lekker in de kont van modjes en admins kruipen. Verader.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 01:25 schreef Bupatih het volgende:
Wat broer zegt.
Ik had de samenvatting van het stukej ff niet gelezen. Het is me nu duidelijk.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 01:23 schreef broer het volgende:
Bij "de bekende Nederlandse televisiecorrespondent Lex Oosterboer" ging er geen belletje rinkelen?
Dan ben je niet 'jong', dan heb je gewoon beperkte hersencapaciteit.
Shit, daar heb je me.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:29 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ja ja, ga jij nou maar lekker in de kont van modjes en admins kruipen. Verader.
Inderdaad dan kijk ik ook weer een keer.quote:
Een smeerlap.quote:
Natuurlijk, grootkapitaal.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:50 schreef Klopkoek het volgende:
Een smeerlap.
Briljant gewoon. Hou ik oprecht van; dat soort figuren.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:01 schreef rubbereend het volgende:
Pieperwas niet echt een toevoeging voor Philips en toen er wat briljants langs kwam wilde hij het zelf doen
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:50 schreef Klopkoek het volgende:
Een smeerlap.
Tss, hier spreekt de kift.quote:
Hier heb je een punt maar als je zo werkt hoort een zeperd er gewoon bij.quote:Gaf Hugo Borst Pieper nou een fantastische sneer mbt de broncode-zaak? "Zorg dat je de formule niet kwijtraakt"?
zn baan bij Philips was een groter risico dan de investering in die broncode.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:04 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Briljant gewoon. Hou ik oprecht van; dat soort figuren.
Als het risicovol en gevaarlijk begint te worden gaat hij het leuk vinden.
What a guy.
Jawel, maar Pieper is een durfal, hij zet willens en wetens alles wat ie heeft op het spel.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:34 schreef rubbereend het volgende:
zn baan bij Philips was een groter risico dan de investering in die broncode.
Ik vond dat Van Nieuwkerk wel erg onnozel deed. Nog nooit van de Mile High Club gehoord, tuuuuurlijk Matthijsquote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:57 schreef Tomatenboer het volgende:
Één van de leukste gesprekken van de laatste tijd, dit onderonsje tussen Matthijs, Hugo en Goedele.![]()
hij neukt zn vrouwelijke redactieleden gewoon in een hotel, hij hoeft er geen vliegtuig voor op te zoeken.....quote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:32 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik vond dat Van Nieuwkerk wel erg onnozel deed. Nog nooit van de Mile High Club gehoord, tuuuuurlijk Matthijs![]()
Doet 'ie altijd als Goedele aan tafel zit.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:32 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik vond dat Van Nieuwkerk wel erg onnozel deed.
Whehehe. Of misschien in de bezemkast, zoals Rik Felderhofquote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:45 schreef rubbereend het volgende:
hij neukt zn vrouwelijke redactieleden gewoon in een hotel, hij hoeft er geen vliegtuig voor op te zoeken.....
Is niet meer te zien jammerquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:01 schreef SunChaser het volgende:
Wat is er gebeurd met cafe de Wereld eigenlijk?
Volgens mij vond juist bijna niemand het wat aan en hebben ze het daarom weggehaald, toch?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:29 schreef SunChaser het volgende:
Ik vond er niet veel aan maar ik kon me herinneren dat t best populair was
Dat was het juist niet. Matthijs heeft ooit 'off the record' zelf ook verteld dat hij het de laatste tijd (toen het er nog wel in zat, hè) ook maar niks vond.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:29 schreef SunChaser het volgende:
Ik vond er niet veel aan maar ik kon me herinneren dat t best populair was
genant bot was dat idd, jezus man denk ik dan, nou dan loop je uit, of dan pik je een paar seconden af van het volgende onderwerp, maar iemand zo bruuks afkappen wekt de indruk dat je totaal niet luisterde naar de man, maar konstant met je gedachten bij het volgende item zit.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:06 schreef Wickedangel het volgende:
Wat een lieve man is die Siebelink toch. Hij is dan wel erg lang van stof, maar toch jammer dat hij zo radicaal werd afgekapt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |