wat een man, inderdaad !quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:11 schreef Bostonian het volgende:
Jack van Gelder is een held, geweldige man.
Geweldig ja! Dat moet je ook maar kunnen én vol weten te houdenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:11 schreef Bostonian het volgende:
Jack van Gelder is een held, geweldige man.
blijf voortaan in vbl graag.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:55 schreef Prik0 het volgende:
Ik vond het anders aardig slecht. Radio-commentaar nadoen en dan gaan roepen: "Let op van Basten! Let op van Basten!" lijkt me niet echt logisch.
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:09 schreef Tim86 het volgende:
DENNIS BERGKAMP!
DENNIS BERGKAMP!
DENNIS BERGKAMP!
DENNIS BERGKAMP!
DENNIS BERGKAMP!
Blijft een kippenvel moment
Jack van Gelder is echt heel goed ..quote:
Hmm... ik hink altijd een beetje op twee gedachten wat hem betreft. Prima presentator, maar vol eigendunk. We zullen zienquote:
Ja da's waar..ben benieuwd wat je er van vindtquote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:10 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hmm... ik hink altijd een beetje op twee gedachten wat hem betreft. Prima presentator, maar vol eigendunk. We zullen zien
Ik hurk bij Jack van Gelder maar op 1 gedachte: Draai hier een dikke drol op Jack van Gelderquote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:10 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hmm... ik hink altijd een beetje op twee gedachten wat hem betreft. Prima presentator, maar vol eigendunk. We zullen zien
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:09 schreef Tim86 het volgende:
DENNIS BERGKAMP!
DENNIS BERGKAMP!
DENNIS BERGKAMP!
DENNIS BERGKAMP!
DENNIS BERGKAMP!
Blijft een kippenvel moment
Als je dan maar niet in de poep hurkt. Of hinkt. Of hinkelt.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:12 schreef Arcee het volgende:
Ik hurk bij Jack van Gelder maar op 1 gedachte: Draai hier een dikke drol op Jack van Gelder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |