In potentie leuke uitzending!quote:De presentatie is vrijdag in handen van Matthijs van Nieuwkerk. Zijn tafelheer is Marc Marie Huijbregts. Vandaag is de laatste uitzending van het seizoen.
Te gast zijn:
- Jan Mulder niet met zijn grootste ergernissen, maar met zijn top 5 aan hoogtepunten van het afgelopen seizoen;
- Jack van Gelder over de kunst van het voetbalcommentaar;
- Giel Beelen over zijn nieuwe tv-programma Factor Giel, waarin hij als lijdend voorwerp schokkende experimenten ondergaat;
- Moke, die afgelopen seizoen de huisband was in De Wereld Draait Door;
En natuurlijk de vaste rubrieken, 'De TV Draait Door', 'Fokke en Sukke' en 'De Jakhalzen'. Dit en meer om 19.30 uur op Nederland 3.
Ik heb dat stukje net ook nog effe gekeken en vond Hugo ook wel okey.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 06:46 schreef tong80 het volgende:
Hugo heeft wel vaker van dit soort opmerkingen. Ik hou daar wel van. Maar Huisman begon te huilen als een klein kind.
zijn bijnaam is ook Hennie Huilmanquote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:25 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ik heb dat stukje net ook nog effe gekeken en vond Hugo ook wel okey.
Henny moet niet zo huilerig doen altijd, eigenlijk is het gewoon een mietje
Dag niet roken of cola drinken zal lastiger zijn voor Gielquote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:06 schreef Modus het volgende:
Ms kan Giel als schokkend experiment eens 1 dag petloos door het leven gaan.
wat een man, inderdaad !quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:11 schreef Bostonian het volgende:
Jack van Gelder is een held, geweldige man.
Geweldig ja! Dat moet je ook maar kunnen én vol weten te houdenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:11 schreef Bostonian het volgende:
Jack van Gelder is een held, geweldige man.
blijf voortaan in vbl graag.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:55 schreef Prik0 het volgende:
Ik vond het anders aardig slecht. Radio-commentaar nadoen en dan gaan roepen: "Let op van Basten! Let op van Basten!" lijkt me niet echt logisch.
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:09 schreef Tim86 het volgende:
DENNIS BERGKAMP!
DENNIS BERGKAMP!
DENNIS BERGKAMP!
DENNIS BERGKAMP!
DENNIS BERGKAMP!
Blijft een kippenvel moment
Jack van Gelder is echt heel goed ..quote:
Hmm... ik hink altijd een beetje op twee gedachten wat hem betreft. Prima presentator, maar vol eigendunk. We zullen zienquote:
Ja da's waar..ben benieuwd wat je er van vindtquote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:10 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hmm... ik hink altijd een beetje op twee gedachten wat hem betreft. Prima presentator, maar vol eigendunk. We zullen zien
Ik hurk bij Jack van Gelder maar op 1 gedachte: Draai hier een dikke drol op Jack van Gelderquote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:10 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hmm... ik hink altijd een beetje op twee gedachten wat hem betreft. Prima presentator, maar vol eigendunk. We zullen zien
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:09 schreef Tim86 het volgende:
DENNIS BERGKAMP!
DENNIS BERGKAMP!
DENNIS BERGKAMP!
DENNIS BERGKAMP!
DENNIS BERGKAMP!
Blijft een kippenvel moment
Als je dan maar niet in de poep hurkt. Of hinkt. Of hinkelt.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:12 schreef Arcee het volgende:
Ik hurk bij Jack van Gelder maar op 1 gedachte: Draai hier een dikke drol op Jack van Gelder
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:10 schreef Wickedangel het volgende:
Niet dat spul van hugo?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:00 schreef donroyco het volgende:
Wat komt er voor DWDD in de plaats?
En is het niet handig om een mooie OP te maken..
* donroyco meldt zich daarvoor
Jack met z'n ek-quizquote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:00 schreef donroyco het volgende:
Dus. Doen of niet?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:00 schreef donroyco het volgende:
Aangepastquote:Op dinsdag 20 mei 2008 23:08 schreef Wickedangel het volgende:
Ziet er mooi uitDe enige die ik mis, is Marc-Marie.
Top. En zo mooi alfabetisch, de tafelheren en -damesquote:
Met [rimg] kun je ze rechts neerzetten.. fotootjes kunnen er eventueel bij, maar dat maakt het niet echt overzichtelijkquote:Op dinsdag 20 mei 2008 23:36 schreef InTrePidIvity het volgende:
Misschien leuk om van de gastheren/dames ook een plaatje neer te zetten.
Verder mis ik Jort Kelder, Loes Luca, Bert Visscher, Halina Reijn enAaf Brandt Corstius
![]()
Die laatste mag overigens wel wegblijven
Hoe align je die plaatjes aan de rechterkant trouwens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |