Je kan het! Je bent volwassen genoeg om dat zelf te bepalen. Je handje vasthouden doe ik niet.quote:
Ja, dat viel me ook op. Erg onrustig om naar te kijken.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:20 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Tiesto beweegt altijd zo met z'n hoofd
Ben benieuwd.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:16 schreef borisz het volgende:
maandag dus Joost Karbof
Het clipje waarin De Jonge commentaar gaf, was ook erg leuk. Toen hij werd afgebeld, dacht hij dat het alleen maar kon zijn dat Beatrix zijn plek had ingenomen. Hij waant zichzelf nét onder Trixquote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:00 schreef Veerboot het volgende:
Zonet bij De Leugen Regeert een aardig item over het gedoe rondom DWDD afgelopen tijd (Peter R. de Vries, Freek de Jonge, Van Amerongen). Zal vanaf morgen wel op Uitzending Gemist staan. Mooie opmerking van Pieter Jan Hagens (die zat in de mediaraad deze aflevering): "Wat ik pas écht sneu vind is dat een cabaretier als Freek de Jonge zélf gaat bellen naar De Volkskrant en Het Parool". En zo is het maar net.
Freek is schaamteloos van God los. Geeft niet, maar als je het weet verzacht het wat.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:47 schreef Wickedangel het volgende:
Hij waant zichzelf nét onder Trix![]()
Dat ga ik dan morgen even bekijken.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:00 schreef Veerboot het volgende:
Zal vanaf morgen wel op Uitzending Gemist staan.
ik zal er eens op letten..weet nu al dat ik me ga ergerenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:20 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Tiesto beweegt altijd zo met z'n hoofd
Ik had ook niet verwacht dat twee VARA-programma's elkaar zouden gaan afvallen. Lekker objectief.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 09:52 schreef NoCigar het volgende:
Uiteindelijk kwam het er op neer dat de afgebelde gasten volgens de VARA niet moesten zeuren, in het begin werd nog eventjes teogegeven dat ze inderdaad fouten hadden gemaakt, maar uiteindelijk moesten ze niet zeuren. Uit Paraguay overgevlogen? Pech gehad.
Sympathiek VARA-feestje kortom.
Maar de grap is dus dat Tijl elke keer op een andere plek in de studio gaat zitten? Ia dat een onderdeel van een of ander programma ofzo dat 'ie dat elke week bij een ander programma doet ofzoquote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:16 schreef Longmen het volgende:
[..]
Je kan het! Je bent volwassen genoeg om dat zelf te bepalen. Je handje vasthouden doe ik niet.
Goede sitequote:Op zaterdag 23 februari 2008 10:54 schreef vw_caddy het volgende:
De TV Recensist: Van kwaad tot erger
Je zet het nu weel heel erg simpel neer. Wat uitgebreider kwam het hier op neer:quote:Op zaterdag 23 februari 2008 09:52 schreef NoCigar het volgende:
Uiteindelijk kwam het er op neer dat de afgebelde gasten volgens de VARA niet moesten zeuren, in het begin werd nog eventjes toegegeven dat ze inderdaad fouten hadden gemaakt, maar uiteindelijk moesten ze niet zeuren. Uit Paraguay overgevlogen? Pech gehad.
Sympathiek VARA-feestje kortom.
Ik eerst!1!!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:45 schreef Xenomaniac het volgende:
O wat is Georgina leuk! Die moèt met me trouwen.![]()
Ik ben bereid dat Jort-gedoe te vergeten.
Je kan zo aan de slag bij de VARA als PR-medewerker. Alleen jammer dat je vergeet te melden dat Van Amerongen was verteld dat 'hij voor donderdag op het bord stond'. En ineens bleek daar Valentijsdag te zijn en mocht ie lekker wegblijven. Het lag dus aan hemzelf, en hij moet niet zeuren.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 13:05 schreef Veerboot het volgende:
[..]
- Schrijver Van Amerongen is op kosten van zijn uitgever naar Nederland gehaald. Met die uitgever was afgesproken dat hij op donderdag of vrijdag in DWDD zou komen. Donderdag ging niet door want toen had DWDD al andere plannen, dus zou het vrijdag moeten worden. Toen kon Van Amerongen zelf echter niet omdat hij toen in Brussel moest zijn. Dat kun je DWDD natuurlijk niet aanrekenen. Belangrijk detail hierbij ook: DWDD heeft hem op een gegeven moment een e-mail gestuurd met de vraag telefonisch contact op te nemen, maar Van Amerongen heeft die e-mail "over het hoofd gezien" waardoor hij niet heeft teruggebeld en de VARA hem (naar eigen zeggen) niet kon bereiken.
Sigur Rósquote:Op zaterdag 23 februari 2008 16:04 schreef 7eVeNL het volgende:
Weet iemand trouwens nog die naam van die Ijslandse muziek groep waar Tiesto graag naar luistert?
Top! bedankt he,quote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:04 schreef Chris_eBK het volgende:
[..]
Sigur RósWeet alleen niet hoe dat liedje wat hij draaide heet...
Nou, ik heb dat nog eens even beluisterd en Van Amerongen leest uit die mail voor: "je staat nu op het bord voor donderdag de 14e". Het woordje 'nu' is belangrijk, zeker aangezien er vooraf met de uitgeverij besproken was dat het donderdag of vrijdag zou worden. Het is dus niet per se een definitieve bevestiging. Bovendien is hij later (drie dagen voor die donderdag als ik het goed begrijp) nog een keer gemaild met de vraag of hij contact op wilde nemen, omdat er problemen waren. Op die mail heeft hij echter niet gereageerd. Je kunt DWDD m.i. wel verwijten dat ze niet zelf iets meer hun best hebben gedaan om hem snel te bereiken (al weet ik niet of ze een telefoonnummer van hem hadden in Nederland, waar hij inmiddels verbleef), maar ik blijf erbij dat er toch ook wel een hoop schuld bij die schrijver zelf ligt. (De VARA mag me bellen voor die PR-werkzaamheden overigensquote:Op zaterdag 23 februari 2008 16:29 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Je kan zo aan de slag bij de VARA als PR-medewerker. Alleen jammer dat je vergeet te melden dat Van Amerongen was verteld dat 'hij voor donderdag op het bord stond'. En ineens bleek daar Valentijsdag te zijn en mocht ie lekker wegblijven. Het lag dus aan hemzelf, en hij moet niet zeuren.
Alle betrokkenen waren gisteren aanwezig en hebben het haarfijn uit de doeken gedaan.
Karbof heeft wat last van een trillende linker armquote:De presentatie is maandag in handen van Joost Karhof. Zijn tafeldame is Loes Luca.
Te gast zijn onder voorbehoud:
- Ahmed Marcouch, stadsdeelvoorzitter van Slotervaart (Amsterdam).
- Dichter Ingmar Heytze, die zijn reisfobie overwint en naar Amsterdam komt;
- Johnny de Mol vertelt over zijn nieuwe televisieprogramma 'Waar is de Mol?';
- de band King Jack treedt op.
- Jakhals Frank bezocht Trijntje Oosterhuis, na haar tournee door Japan van vorige week.
En natuurlijk de rubrieken 'De TV Draait Door', 'Fokke & Sukke' en 'De Jakhalzen'. Dit en meer om 19.30
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |