haha ik begrijp zeker wat je bedoeld.quote:Op zondag 17 februari 2008 11:32 schreef honda1990 het volgende:
Ben ik de enige die vind dat als Sophie Hilbrand lacht ze er precies zo uitziet als Matthijs als hij op een bepaald moment lacht
Idd als ze na zitten te denken of moeten wachten op een al dan niet grappig antwoordquote:Op zondag 17 februari 2008 12:35 schreef roburt het volgende:
[..]
haha ik begrijp zeker wat je bedoeld.
zo beetje raar heen en weer bewegen en zo'n hele grote/brede grijns
Vind je? Ik vind haar veruit de beste sidekick. Ze zou ze het programma over kunnen nemen van Matthijs, ze is slim en stelt altijd goede vragen.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:33 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Sophie voegt niet echt veel toe
Het ligt een beetje aan de gast, wat minder serieus is wat meer voor Sophie lijkt het, voor mij tenminste.quote:Op zondag 17 februari 2008 12:37 schreef Remzz het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind haar veruit de beste sidekick. Ze zou ze het programma over kunnen nemen van Matthijs, ze is slim en stelt altijd goede vragen.
Bron:nu.nlquote:AMSTERDAM - Freek de Jonge is teleurgesteld in de makers van De Wereld Draait Door. De cabaretier, die vrijdag zijn opwachting zou maken in de talkshow, werd op het laatste moment afgebeld.
ANP
Dat zegt hij maandag in de Volkskrant. Marc Marie Huijbregts, de side-kick van presentator Matthijs van Nieuwkerk, zou geen zin hebben gehad in De Jonge.
Huijbregts had De Jonge enkele maanden geleden aan tafel. De grappenmaker zei toen dat hij het publiek van Huijbregts niet in zijn zaal wilde hebben. Volgens De Jonge ging het om een grapje. "De side-kick is kennelijk de baas bij zo'n programma. Ik vind dat buiten elke proportie."
Storm
Bij De Wereld Draait Door zijn ze zich van geen kwaad bewust. Eindredacteur Ewart van der Horst noemt het incident 'een storm in een glas water'.
Arrogant
Het populaire Vara-programma wordt de laatste tijd wel vaker een arrogante houding verweten. Vorige week beklaagde misdaadjournalist Peter R. de Vries zich live in de uitzending nog over het niet nakomen van gemaakte afspraken. Volgens hem was van tevoren overeengekomen dat er aandacht zou worden besteed aan zijn nieuwe boek.
Ik kan me herinneren dat MM in een show van hem ook eens iemand behoorlijk beledigde in het kader van humor, maar als iemand de bal kaatst gaat ie op z'n achterste poten staan?quote:Op maandag 18 februari 2008 09:36 schreef Bruce117 het volgende:
Freek de Jonge geweerd bij De Wereld Draait Door
[..]
Bron:nu.nl
Interessante keuze. Bij NOVA deed hij het erg goed; denk dat hij een programma als DWDD ook wel kan dragen. Hij heeft ook een beetje hetzelfde losse, nonchalante, frisse over zich als Matthijs. Dat past goed bij DWDD.quote:'Karhof volgt De Breij op bij De Wereld Draait Door'
Joost Karhof gaat de maandaguitzendingen van Claudia de Breij overnemen bij De Wereld Draait Door. Dat zeggen 'goed ingevoerde bronnen' tegen krant De Pers. Karhof (39) vervangt De Breij, omdat zij met zwangerschapsverlof gaat en het te druk heeft met haar eigen tv- show Thank God It’s Friday. Karhof is nu redacteur bij NOVA/Den Haag Vandaag. Hij was al eerder even hoofdpresentator bij NOVA, maar belandde weer op de reservebank na de komst van Amerika-correspondent Twan Huys.
http://www.mediacourant.nl/?p=4936
Idd, wat een grootheidswaanzinquote:Op maandag 18 februari 2008 12:35 schreef Veerboot het volgende:
Freek de Jonge diskwalificeert zichzelf m.i. ook wel met een opmerking als deze: "Natuurlijk word je dan ook nog eens afgebeld door iemand van het tweede garnituur" (bron). Nee, dát zijn lekkere omgangsvormen...
Karhof was toch laatst te gast bij DWDD? Deed hij niet ook die Sixties Show?quote:Maar even ander nieuws dan over de naar de krant rennende huilie Freek:
[..]
Interessante keuze. Bij NOVA deed hij het erg goed; denk dat hij een programma als DWDD ook wel kan dragen. Hij heeft ook een beetje hetzelfde losse, nonchalante, frisse over zich als Matthijs. Dat past goed bij DWDD.
In de Volkskrant stond daar nog achter", terwijl de afspraak gemaakt was met de producent." Dus baas maakt de afspraak en de stagaire mag afbellen.quote:Op maandag 18 februari 2008 12:35 schreef Veerboot het volgende:
Freek de Jonge diskwalificeert zichzelf m.i. ook wel met een opmerking als deze: "Natuurlijk word je dan ook nog eens afgebeld door iemand van het tweede garnituur"
Jep, klopt.quote:Op maandag 18 februari 2008 12:40 schreef Wickedangel het volgende:
Karhof was toch laatst te gast bij DWDD? Deed hij niet ook die Sixties Show?
ja damn dat viel mij ook al op.quote:Op maandag 18 februari 2008 19:37 schreef DrDentz het volgende:
Hij doet wel een perfecte Matthijs van Nieuwkerk imitatie, kan zo in Koefnoen
Wat slecht inderdaad zeg!quote:Op maandag 18 februari 2008 20:06 schreef roburt het volgende:
en die man die zijn vingers verbrand had bij uri geller leek net acteur
't Was dan ook wel een domme vraag natuurlijkquote:Op maandag 18 februari 2008 20:12 schreef Smash-it het volgende:
Beetje arrogant die Thomas eh.. Giel.. 'hoe noemt je moeder je dan?' 'ja, wat denk je?!'
Ik vind hem gewoon echt niet leuk overkomen.quote:Op maandag 18 februari 2008 20:14 schreef snellejelle het volgende:
't Was dan ook wel een domme vraag natuurlijk
Met z'n Hans Klok-kapsel..quote:Op maandag 18 februari 2008 20:20 schreef DrDentz het volgende:
Beetje eng, vanaf z'n 12e gevormd en hernoemd door manager en platenbaas
Ook leuk dat het ergste wat er gebeurde was dat hij geen applaus kreeg. Zoiets had hij eens in Saoudi-Arabië moeten proberenquote:Op maandag 18 februari 2008 20:07 schreef Alexxxxx het volgende:
Dan ben je wel een held als je bij een extreem rechtse demonstratie tegen wilders gaat speechen
Haha, en zo te zien weet hij ook alles van de machinaties die komen kijken bij het maken van een ster. Dan kun je alles over Jan Smit zeggen, maar dan gaat het er bij hem veel natuurlijker aan toe.quote:Op maandag 18 februari 2008 20:20 schreef DrDentz het volgende:
Beetje eng, vanaf z'n 12e gevormd en hernoemd door manager en platenbaas
Vreselijk iddquote:Op maandag 18 februari 2008 20:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een arrogante sukkel, die Thomas Berge *ril*.
Schitterende actie!quote:Op maandag 18 februari 2008 20:07 schreef Alexxxxx het volgende:
Dan ben je wel een held als je bij een extreem rechtse demonstratie tegen wilders gaat speechen
Op zich heb je wel gelijk; Matthijs doet Jonathan Ross na en Menno Matthijs weer. So far so good.quote:Op maandag 18 februari 2008 20:20 schreef golfer het volgende:
Ik vond Menno Bentveld het prima doen als presentator.
Iddquote:Op maandag 18 februari 2008 23:44 schreef Veerboot het volgende:
Ik moest bij dat anti-Wilders-ding denken aan die dombo een tijd geleden bij de Jakhalzen met z'n "als het me niet bevalt zet ik jullie foto's op internet"
Ik was in de koelkast iets aan het pakken nadat ik de tv aandeed en dachtquote:Op maandag 18 februari 2008 20:36 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Op zich heb je wel gelijk; Matthijs doet Jonathan Ross na en Menno Matthijs weer. So far so good.
probeer eens één aflevering van z'n real life soap te bekijken, wil ik je daarna nog wel eens sprekenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:52 schreef paultjuhhh het volgende:
Volgens mij is thomas Berge wel ok
Matthijs is een hele andere presentator dan Rossquote:Op maandag 18 februari 2008 20:36 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Op zich heb je wel gelijk; Matthijs doet Jonathan Ross na en Menno Matthijs weer. So far so good.
Chiel Ottink.quote:Op maandag 18 februari 2008 20:12 schreef Smash-it het volgende:
Beetje arrogant die Thomas eh.. Giel.. 'hoe noemt je moeder je dan?' 'ja, wat denk je?!'
Mee eens! Nu moet-ie alleen nog ophouden met die Krasloten-reclames op de radio en dan is alles weer goed.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:34 schreef jmac het volgende:
Frank Lammer is trouwens okay!
Ik zag juist sarcasme, dat kan aan mij liggen. Maar vooral nadat Frank Lammers zei als je ahoy vol hebt op je 18 en een halfde keek Thomas op een bepaalde manier.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:11 schreef arneaux het volgende:
Huh? Frank Lammers zat dat kind juist enorm op te hemelen.
En alle andere reclame's die hij op de radio doet. Hij doet er veel te veel en ze zijn allemaal irritant.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 01:34 schreef broer het volgende:
[..]
Mee eens! Nu moet-ie alleen nog ophouden met die Krasloten-reclames op de radio en dan is alles weer goed.
Arke.nl dacht het wel!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:57 schreef NoCigar het volgende:
[..]
En alle andere reclame's die hij op de radio doet. Hij doet er veel te veel en ze zijn allemaal irritant.
quote:Dinsdag in DWDD
19-02-2008 09:02
De presentatie is vandaag in handen van Matthijs van Nieuwkerk. Zijn tafelheer is Martin Bril.
Te gast zijn onder voorbehoud:
- Govert de Roos over de betekenis van het werk van Paul Huf.
- Erik van Muiswinkel. Vorige week werd bekend dat de samenwerking met Diederik van Vleuten in goed overleg wordt gestopt, maar eerst komt er nog een best-of programma.
- Neil Young is weer eens in het land en Constant Meijers, journalist en een oude bekende van Young, was bij één van de concerten.
En natuurlijk de vaste rubrieken 'De TV Draait Door', 'Fokke en Sukke' en 'De Jakhalzen'.
Nee geen sarcasme. Wat heefft Frank er voor persoonlijk gewin bij om ene Thomas Berge er daar subtiel uit te kotsen. Niets lijkt me. Volgens meende hij het gewoon.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:54 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Ik zag juist sarcasme, dat kan aan mij liggen. Maar vooral nadat Frank Lammers zei als je ahoy vol hebt op je 18 en een halfde keek Thomas op een bepaalde manier.
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:53 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ik was in de koelkast iets aan het pakken nadat ik de tv aandeed en dacht![]()
wat heeft Mathijs een rare stem vandaag
Ik las het net ja. Iemand van de andere kant van de wereld hier naartoe laten vliegen en dan zeggen "we hebben je toch niet nodig, ga maar weer terug"quote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:42 schreef NoCigar het volgende:
En weer een affaire; het gaat maar door.
Van Nieuwnieuws.nl:quote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:33 schreef arneaux het volgende:. Wat een paniekzaaierij door de media. Tuurlijk gaan er nu allerlei mensen roepen dat er afspraken zijn gemaakt die niet zijn nagekomen, puur om op díe manier inde media te komen en te kunnen roepen waarover ze het zouden hebben.
Wat een kul allemaal.
Het wordt steeds mooierquote:Van der Horst (eindredacteur DWDD) meent dat de schrijver zich iets te rijk heeft gerekend. "Hij dacht natuurlijk dat zijn boek werd besproken in een goed bekeken programma, maar een eventuele afspraak is nooit gemaakt na het verkennende gesprek. De uitgever heeft mij al gebeld en afstand genomen van wat Van Amerongen beweert."
Weet je wel.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:33 schreef DrDentz het volgende:
Ha Martin Bril is er weer ik bedoel uhh als tafelgast ik bedoel uhh bij De Wereld Draait Door ik bedoel uhh
Iddquote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:14 schreef Tomatenboer het volgende:
Dat Lucky TV filmpje was weer meesterlijk!![]()
quote:
Haagse Sjonnie?quote:Op woensdag 20 februari 2008 11:02 schreef roburt het volgende:
weet iemand bij welk programma haagse sjonnie was?
Imiteren is gewoon zijn ding maar als persoon is hij gewoon niet grappig idd..maar dat heb ik bij heel veel cabaretiers..die buiten hun show gewoon niet leuk zijn..quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:27 schreef arneaux het volgende:
Ik vind van Muiswinkel nooit zo heel erg grappig. Behalve als van Raaij imiteert.
Ja, raar is dat, die Menno hoort volgens mij gewoon Matthijs in zijn hoofd praten en dat praat hij naquote:Op maandag 18 februari 2008 20:36 schreef SteveBallmer het volgende:
EénVandaag van afgelopen maandag.quote:Op woensdag 20 februari 2008 11:02 schreef roburt het volgende:
weet iemand bij welk programma haagse sjonnie was?
quote:Woensdag in DWDD
20-02-2008 09:06
De presentatie is in handen van Matthijs van Nieuwkerk. De tafelheer van Matthijs is Giel Beelen.
- Schrijver A.F.Th van der Heijden over de strafzaak tegen de verdachte van de moord op Louis Sévèke.
- Carice van Houten en Rudolf Lucieer over het toneelstuk 'De gravin van Parma'.
- Caroline Tensen. Na de succesvolle serie 'Babyboom', waarin de presentatrice honderd stellen met een kinderwens volgde, gaat binnenkort de tiendelige serie 'De 100: Het huwelijk van start'.
En natuurlijk de vaste rubrieken 'De TV Draait Door', 'Fokke en Sukke' en 'De Jakhalzen'. De uitzending is iets korter vanwege het voetbal.
hier is er nog een hoor.......beetje over het paard getild. vind haar nieteens mooi ookquote:Op woensdag 20 februari 2008 18:14 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ow, Carice van Houten. Ik heb daar, als een van de weinige volgens mij, echt niets mee. Komt altijd een beetje ongeinteresseerd over
Boohooooooquote:Op woensdag 20 februari 2008 20:03 schreef djstoffel het volgende:
die lul van een nieuwkerk denkt dat heel nederland ajax supporter is......
niets originelers te melden puberale sukkel.............quote:
Zeker Ajax, hè?quote:Op woensdag 20 februari 2008 21:46 schreef djstoffel het volgende:
vond het ongepast dat hij zich als een supporter opstelde ipv presentator.......
waar waar waar was zij?quote:
quote:Donderdag in DWDD
20-02-2008 09:06
De presentatie is in handen van Matthijs van Nieuwkerk. De tafeldame van Matthijs is Georgina Verbaan.
- Onno Blom, de biograaf van Jan Wolkers, maakte de kunstenaar het laatste jaar van dichtbij mee. Daarover schreef hij het boek Zo is het genoeg, het laatste jaar van Jan Wolkers.
- Jacquelien de Savornin Lohman heeft al een carrière als hoogleraar en senator achter de rug. Nu staat ze op haar 75e in het theater met een onewomanshow.
- Beau van Erven Dorens gaat als presentator van Het Zesde Zintuig op zoek naar de beste paranormaal begaafde Nederlander van 2008. Bij de KRO was hetzelfde programma eerder een groot succes, maar het paste niet goed bij hun profiel.
En natuurlijk de vaste rubrieken 'De TV Draait Door', 'Fokke en Sukke' en 'De Jakhalzen'.
ja klopt....heeft zelfs een seizoenskaartquote:Op donderdag 21 februari 2008 03:07 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Zeker Ajax, hè?
Net alsof Jopie het hele land gehypnotiseerd heeft. Virtueel elk nieuwsbericht gaat over en draait om hem.
Dit is het topic van De Wereld Draait Door, daar was ze 12 februari te gast.quote:Op donderdag 21 februari 2008 08:33 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
waar waar waar was zij?
(beetje late reactie, ikweet)
neem aan dat je dit zegt over het gehele artikel op de site.............niet op de fragmentjes die eruit gehaald zijn die betrekking hadden op DWDDquote:Op donderdag 21 februari 2008 12:14 schreef Hephaistos. het volgende:
Slecht geschreven stuk, maar de achterliggende gedachte klopt!
Heb je haar ooit iets intelligents horen zeggen?quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:42 schreef Eric_Cantona het volgende:
Wat 'n rare reacties van Georgina Verbaan
Van mij mag ze gaanquote:Op donderdag 21 februari 2008 20:14 schreef maril het volgende:
Kan die verbaan niet weg?
Helemaal mee eens. Ik vond Patrick geweldig in het spel. Grappig, geniepig en veel aanwezig.quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:26 schreef Kinga het volgende:
Awwww, jammer hoor dat Patrick eruit is. Leuke kandidaat die wel briljant speelde...
Dennis nog steeds 100% mijn mol.
quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:02 schreef widmfan7 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Ik vond Patrick geweldig in het spel. Grappig, geniepig en veel aanwezig.
Jij zit in DWDD topicquote:Op donderdag 21 februari 2008 22:02 schreef widmfan7 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Ik vond Patrick geweldig in het spel. Grappig, geniepig en veel aanwezig.
Dronken mensen zeggen de waarheid.quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:28 schreef Alexxxxx het volgende:
betrouwbare bron ook, een giechelende georgina verbaan die iets van een dronken tor op een feestje heeft gehoord
Ik kan 't wel voor je schetsenquote:Op donderdag 21 februari 2008 23:13 schreef Alexxxxx het volgende:
tjdens fokke en sukke keek ik de verkeerde kant opheeft iemand plaatje?
quote:Moeder van Georgina ook paragnost
op 21-02-2008 om 21:12
Voor wie het nog niet wist: de moeder van Georgina Verbaan is An de Wit-Akkerman. Ze is paragnost/medium en schreef het boek Rimpels Op Je Ziel. Georgina heeft voor zover me bekend geen contact meer met haar moeder. In de vorige serie zaten een paar goede paragnosten waaronder Petra Lakerveld. Dat Marchien won is inderdaad doorgestoken kaart geweest. Alles over achter de schermen van die serie kun je terugvinden op mijn weblog:
www.kovandijkvertelt.nl
Kon ik niet weten, hèquote:Op vrijdag 22 februari 2008 00:06 schreef NoCigar het volgende:
DIe kerel lees je helaas overal met zijn commentaar.
Wat ik eigenlijk bedoelde, is dat ik me kan voorstellen dat Georgina vanwege mams met meer dan gemiddelde belangstelling naar die KRO-serie heeft gekeken en dat ze geshockeerd was toen die winnares haar dronken en wel vertelde dat het een opzetje was geweest. (Plus dat ze Beau natuurlijk zat te stangen, die kennen elkaar blijkbaar uit het tv-wereldje.)quote:Op vrijdag 22 februari 2008 00:27 schreef NoCigar het volgende:
Oh, dat geeft niks, maar mijn ouders noch mijn andere voorvaderen waren paranormaal bezig, toch zou ik ook fel reageren. En ook al waren mijn ouders mediamiek, dan is het toch gerechtvaardigt om op oplichting fel te reageren? (of bedoel je dat niet)
Dat leek mij ook een opzetje, eigenlijk. Zodat Beau even kon zeggen: "Georgina, dat was niet de afspraak!"quote:Op vrijdag 22 februari 2008 00:32 schreef Wickedangel het volgende:
Plus dat ze Beau natuurlijk zat te stangen, die kennen elkaar blijkbaar uit het tv-wereldje.
quote:Georgina Verbaan kletst nonsens in DWDD
Gepost door Rob (R@b) - Bron: De Telegraaf
Gepubliceerd: vrijdag 22 februari 2008 @ 03:13
Icoon TelevisieVaste tafeldame Georgina Verbaan van het VARA-tv-programma 'De Wereld Draait Door' heeft afgelopen avond pure nonsens verkondigd tegenover DWDD-presentator Matthijs van Nieuwkerk. Dat beaamde Verbaan na afloop van de tv-uitzending.
In DWDD zei het liefje van Jort Kelder dat het KRO-programma 'Het Zesde Zintuig' doorgestoken kaart was. Volgens Georgina was de winnares een vriendin van programmadirecteur Bert van der Veer. Een goede vriendin had dat tegen Verbaan medegedeeld.
De winnares was volgens Verbaan ingeschakeld om de overwinning binnen te slepen. ''Dit vertelde ze mij toen ze een slokje op had''.
Nog geen uur na de uitzending kwam Verbaan op haar uitlating terug. ''Mijn oprechte excuses. Ik heb het programma 'Het Zesde Zintuig' nooit gezien, maar ben er inmiddels achter dat de winnares iemand anders was. De vrouw die ik had gesproken was niet eerste maar derde geworden. Dat was de vrouw die mij heeft verteld dat het programma een beetje om haar bedacht was. Het was dus geen doorgestoken kaart.''
quote:De presentatie is in handen van Matthijs van Nieuwkerk. De tafelheer van Matthijs is Marc Marie Huijbregts.
- VVD' er Henk Kamp over één jaar oppositie voeren tegen Balkenende IV.
- DJ Tiësto presenteert de nieuwe DVD van zijn wereldtour 'Elements of Life', die in april tot een einde komt.
- Ton van Royen heeft een streep gezet onder zijn televisiecarrière in Nederland. Hij is in Portugal een eigen bedrijf begonnen.
- De Belgische acteur Serge-Henri Valcke komt met een 'glossy', met als ondertitel: Zissisnottaglossy. Na de Nederlandse bladen van onder andere Linda de Mol, Youp van 't Hek, Catherine en Felderhof vond ook Valcke de tijd rijp voor een eigen 'glossy'.
En natuurlijk de vaste rubrieken 'De TV Draait Door', 'Fokke en Sukke' en 'De Jakhalzen'. Dit en meer op Nederland 3 om 19.30. De uitzending is iets korter vanwege het schaatsen.
Moet dat grappig zijn dan ofzo?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:07 schreef Longmen het volgende:
Nog niemand opgevallen dat Tijl van de Lama's in t publiek zit, achter van Nieuwkerk. Kijkt of hij steeds van plek wisselt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |