Heb je haar ooit iets intelligents horen zeggen?quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:42 schreef Eric_Cantona het volgende:
Wat 'n rare reacties van Georgina Verbaan
Van mij mag ze gaanquote:Op donderdag 21 februari 2008 20:14 schreef maril het volgende:
Kan die verbaan niet weg?
Helemaal mee eens. Ik vond Patrick geweldig in het spel. Grappig, geniepig en veel aanwezig.quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:26 schreef Kinga het volgende:
Awwww, jammer hoor dat Patrick eruit is. Leuke kandidaat die wel briljant speelde...
Dennis nog steeds 100% mijn mol.
quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:02 schreef widmfan7 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Ik vond Patrick geweldig in het spel. Grappig, geniepig en veel aanwezig.
Jij zit in DWDD topicquote:Op donderdag 21 februari 2008 22:02 schreef widmfan7 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Ik vond Patrick geweldig in het spel. Grappig, geniepig en veel aanwezig.
Dronken mensen zeggen de waarheid.quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:28 schreef Alexxxxx het volgende:
betrouwbare bron ook, een giechelende georgina verbaan die iets van een dronken tor op een feestje heeft gehoord
Ik kan 't wel voor je schetsenquote:Op donderdag 21 februari 2008 23:13 schreef Alexxxxx het volgende:
tjdens fokke en sukke keek ik de verkeerde kant opheeft iemand plaatje?
quote:Moeder van Georgina ook paragnost
op 21-02-2008 om 21:12
Voor wie het nog niet wist: de moeder van Georgina Verbaan is An de Wit-Akkerman. Ze is paragnost/medium en schreef het boek Rimpels Op Je Ziel. Georgina heeft voor zover me bekend geen contact meer met haar moeder. In de vorige serie zaten een paar goede paragnosten waaronder Petra Lakerveld. Dat Marchien won is inderdaad doorgestoken kaart geweest. Alles over achter de schermen van die serie kun je terugvinden op mijn weblog:
www.kovandijkvertelt.nl
Kon ik niet weten, hèquote:Op vrijdag 22 februari 2008 00:06 schreef NoCigar het volgende:
DIe kerel lees je helaas overal met zijn commentaar.
Wat ik eigenlijk bedoelde, is dat ik me kan voorstellen dat Georgina vanwege mams met meer dan gemiddelde belangstelling naar die KRO-serie heeft gekeken en dat ze geshockeerd was toen die winnares haar dronken en wel vertelde dat het een opzetje was geweest. (Plus dat ze Beau natuurlijk zat te stangen, die kennen elkaar blijkbaar uit het tv-wereldje.)quote:Op vrijdag 22 februari 2008 00:27 schreef NoCigar het volgende:
Oh, dat geeft niks, maar mijn ouders noch mijn andere voorvaderen waren paranormaal bezig, toch zou ik ook fel reageren. En ook al waren mijn ouders mediamiek, dan is het toch gerechtvaardigt om op oplichting fel te reageren? (of bedoel je dat niet)
Dat leek mij ook een opzetje, eigenlijk. Zodat Beau even kon zeggen: "Georgina, dat was niet de afspraak!"quote:Op vrijdag 22 februari 2008 00:32 schreef Wickedangel het volgende:
Plus dat ze Beau natuurlijk zat te stangen, die kennen elkaar blijkbaar uit het tv-wereldje.
quote:Georgina Verbaan kletst nonsens in DWDD
Gepost door Rob (R@b) - Bron: De Telegraaf
Gepubliceerd: vrijdag 22 februari 2008 @ 03:13
Icoon TelevisieVaste tafeldame Georgina Verbaan van het VARA-tv-programma 'De Wereld Draait Door' heeft afgelopen avond pure nonsens verkondigd tegenover DWDD-presentator Matthijs van Nieuwkerk. Dat beaamde Verbaan na afloop van de tv-uitzending.
In DWDD zei het liefje van Jort Kelder dat het KRO-programma 'Het Zesde Zintuig' doorgestoken kaart was. Volgens Georgina was de winnares een vriendin van programmadirecteur Bert van der Veer. Een goede vriendin had dat tegen Verbaan medegedeeld.
De winnares was volgens Verbaan ingeschakeld om de overwinning binnen te slepen. ''Dit vertelde ze mij toen ze een slokje op had''.
Nog geen uur na de uitzending kwam Verbaan op haar uitlating terug. ''Mijn oprechte excuses. Ik heb het programma 'Het Zesde Zintuig' nooit gezien, maar ben er inmiddels achter dat de winnares iemand anders was. De vrouw die ik had gesproken was niet eerste maar derde geworden. Dat was de vrouw die mij heeft verteld dat het programma een beetje om haar bedacht was. Het was dus geen doorgestoken kaart.''
quote:De presentatie is in handen van Matthijs van Nieuwkerk. De tafelheer van Matthijs is Marc Marie Huijbregts.
Te gast zijn onder voorbehoud:
- VVD' er Henk Kamp over één jaar oppositie voeren tegen Balkenende IV.
- DJ Tiësto presenteert de nieuwe DVD van zijn wereldtour 'Elements of Life', die in april tot een einde komt.
- Ton van Royen heeft een streep gezet onder zijn televisiecarrière in Nederland. Hij is in Portugal een eigen bedrijf begonnen.
- De Belgische acteur Serge-Henri Valcke komt met een 'glossy', met als ondertitel: Zissisnottaglossy. Na de Nederlandse bladen van onder andere Linda de Mol, Youp van 't Hek, Catherine en Felderhof vond ook Valcke de tijd rijp voor een eigen 'glossy'.
En natuurlijk de vaste rubrieken 'De TV Draait Door', 'Fokke en Sukke' en 'De Jakhalzen'. Dit en meer op Nederland 3 om 19.30. De uitzending is iets korter vanwege het schaatsen.
Moet dat grappig zijn dan ofzo?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:07 schreef Longmen het volgende:
Nog niemand opgevallen dat Tijl van de Lama's in t publiek zit, achter van Nieuwkerk. Kijkt of hij steeds van plek wisselt.
Haha ik moest ook lachen..quote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:00 schreef jmac het volgende:
Vond deze grap nog wel leuk van eurokok martin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |