Op zich heb je wel gelijk; Matthijs doet Jonathan Ross na en Menno Matthijs weer. So far so good.quote:Op maandag 18 februari 2008 20:20 schreef golfer het volgende:
Ik vond Menno Bentveld het prima doen als presentator.
Iddquote:Op maandag 18 februari 2008 23:44 schreef Veerboot het volgende:
Ik moest bij dat anti-Wilders-ding denken aan die dombo een tijd geleden bij de Jakhalzen met z'n "als het me niet bevalt zet ik jullie foto's op internet"
Ik was in de koelkast iets aan het pakken nadat ik de tv aandeed en dachtquote:Op maandag 18 februari 2008 20:36 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Op zich heb je wel gelijk; Matthijs doet Jonathan Ross na en Menno Matthijs weer. So far so good.
probeer eens één aflevering van z'n real life soap te bekijken, wil ik je daarna nog wel eens sprekenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:52 schreef paultjuhhh het volgende:
Volgens mij is thomas Berge wel ok
Matthijs is een hele andere presentator dan Rossquote:Op maandag 18 februari 2008 20:36 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Op zich heb je wel gelijk; Matthijs doet Jonathan Ross na en Menno Matthijs weer. So far so good.
Chiel Ottink.quote:Op maandag 18 februari 2008 20:12 schreef Smash-it het volgende:
Beetje arrogant die Thomas eh.. Giel.. 'hoe noemt je moeder je dan?' 'ja, wat denk je?!'
Mee eens! Nu moet-ie alleen nog ophouden met die Krasloten-reclames op de radio en dan is alles weer goed.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:34 schreef jmac het volgende:
Frank Lammer is trouwens okay!
Ik zag juist sarcasme, dat kan aan mij liggen. Maar vooral nadat Frank Lammers zei als je ahoy vol hebt op je 18 en een halfde keek Thomas op een bepaalde manier.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:11 schreef arneaux het volgende:
Huh? Frank Lammers zat dat kind juist enorm op te hemelen.
En alle andere reclame's die hij op de radio doet. Hij doet er veel te veel en ze zijn allemaal irritant.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 01:34 schreef broer het volgende:
[..]
Mee eens! Nu moet-ie alleen nog ophouden met die Krasloten-reclames op de radio en dan is alles weer goed.
Arke.nl dacht het wel!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:57 schreef NoCigar het volgende:
[..]
En alle andere reclame's die hij op de radio doet. Hij doet er veel te veel en ze zijn allemaal irritant.
quote:Dinsdag in DWDD
19-02-2008 09:02
De presentatie is vandaag in handen van Matthijs van Nieuwkerk. Zijn tafelheer is Martin Bril.
Te gast zijn onder voorbehoud:
- Govert de Roos over de betekenis van het werk van Paul Huf.
- Erik van Muiswinkel. Vorige week werd bekend dat de samenwerking met Diederik van Vleuten in goed overleg wordt gestopt, maar eerst komt er nog een best-of programma.
- Neil Young is weer eens in het land en Constant Meijers, journalist en een oude bekende van Young, was bij één van de concerten.
En natuurlijk de vaste rubrieken 'De TV Draait Door', 'Fokke en Sukke' en 'De Jakhalzen'.
Nee geen sarcasme. Wat heefft Frank er voor persoonlijk gewin bij om ene Thomas Berge er daar subtiel uit te kotsen. Niets lijkt me. Volgens meende hij het gewoon.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:54 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Ik zag juist sarcasme, dat kan aan mij liggen. Maar vooral nadat Frank Lammers zei als je ahoy vol hebt op je 18 en een halfde keek Thomas op een bepaalde manier.
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:53 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ik was in de koelkast iets aan het pakken nadat ik de tv aandeed en dacht![]()
wat heeft Mathijs een rare stem vandaag
Ik las het net ja. Iemand van de andere kant van de wereld hier naartoe laten vliegen en dan zeggen "we hebben je toch niet nodig, ga maar weer terug"quote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:42 schreef NoCigar het volgende:
En weer een affaire; het gaat maar door.
Van Nieuwnieuws.nl:quote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:33 schreef arneaux het volgende:. Wat een paniekzaaierij door de media. Tuurlijk gaan er nu allerlei mensen roepen dat er afspraken zijn gemaakt die niet zijn nagekomen, puur om op díe manier inde media te komen en te kunnen roepen waarover ze het zouden hebben.
Wat een kul allemaal.
Het wordt steeds mooierquote:Van der Horst (eindredacteur DWDD) meent dat de schrijver zich iets te rijk heeft gerekend. "Hij dacht natuurlijk dat zijn boek werd besproken in een goed bekeken programma, maar een eventuele afspraak is nooit gemaakt na het verkennende gesprek. De uitgever heeft mij al gebeld en afstand genomen van wat Van Amerongen beweert."
Weet je wel.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:33 schreef DrDentz het volgende:
Ha Martin Bril is er weer ik bedoel uhh als tafelgast ik bedoel uhh bij De Wereld Draait Door ik bedoel uhh
Iddquote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:14 schreef Tomatenboer het volgende:
Dat Lucky TV filmpje was weer meesterlijk!![]()
quote:
Haagse Sjonnie?quote:Op woensdag 20 februari 2008 11:02 schreef roburt het volgende:
weet iemand bij welk programma haagse sjonnie was?
Imiteren is gewoon zijn ding maar als persoon is hij gewoon niet grappig idd..maar dat heb ik bij heel veel cabaretiers..die buiten hun show gewoon niet leuk zijn..quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:27 schreef arneaux het volgende:
Ik vind van Muiswinkel nooit zo heel erg grappig. Behalve als van Raaij imiteert.
Ja, raar is dat, die Menno hoort volgens mij gewoon Matthijs in zijn hoofd praten en dat praat hij naquote:Op maandag 18 februari 2008 20:36 schreef SteveBallmer het volgende:
EénVandaag van afgelopen maandag.quote:Op woensdag 20 februari 2008 11:02 schreef roburt het volgende:
weet iemand bij welk programma haagse sjonnie was?
quote:Woensdag in DWDD
20-02-2008 09:06
De presentatie is in handen van Matthijs van Nieuwkerk. De tafelheer van Matthijs is Giel Beelen.
Te gast zijn onder voorbehoud:
- Schrijver A.F.Th van der Heijden over de strafzaak tegen de verdachte van de moord op Louis Sévèke.
- Carice van Houten en Rudolf Lucieer over het toneelstuk 'De gravin van Parma'.
- Caroline Tensen. Na de succesvolle serie 'Babyboom', waarin de presentatrice honderd stellen met een kinderwens volgde, gaat binnenkort de tiendelige serie 'De 100: Het huwelijk van start'.
En natuurlijk de vaste rubrieken 'De TV Draait Door', 'Fokke en Sukke' en 'De Jakhalzen'. De uitzending is iets korter vanwege het voetbal.
hier is er nog een hoor.......beetje over het paard getild. vind haar nieteens mooi ookquote:Op woensdag 20 februari 2008 18:14 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ow, Carice van Houten. Ik heb daar, als een van de weinige volgens mij, echt niets mee. Komt altijd een beetje ongeinteresseerd over
Boohooooooquote:Op woensdag 20 februari 2008 20:03 schreef djstoffel het volgende:
die lul van een nieuwkerk denkt dat heel nederland ajax supporter is......
niets originelers te melden puberale sukkel.............quote:
Zeker Ajax, hè?quote:Op woensdag 20 februari 2008 21:46 schreef djstoffel het volgende:
vond het ongepast dat hij zich als een supporter opstelde ipv presentator.......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |