haha ik begrijp zeker wat je bedoeld.quote:Op zondag 17 februari 2008 11:32 schreef honda1990 het volgende:
Ben ik de enige die vind dat als Sophie Hilbrand lacht ze er precies zo uitziet als Matthijs als hij op een bepaald moment lacht
Idd als ze na zitten te denken of moeten wachten op een al dan niet grappig antwoordquote:Op zondag 17 februari 2008 12:35 schreef roburt het volgende:
[..]
haha ik begrijp zeker wat je bedoeld.
zo beetje raar heen en weer bewegen en zo'n hele grote/brede grijns
Vind je? Ik vind haar veruit de beste sidekick. Ze zou ze het programma over kunnen nemen van Matthijs, ze is slim en stelt altijd goede vragen.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:33 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Sophie voegt niet echt veel toe
Het ligt een beetje aan de gast, wat minder serieus is wat meer voor Sophie lijkt het, voor mij tenminste.quote:Op zondag 17 februari 2008 12:37 schreef Remzz het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind haar veruit de beste sidekick. Ze zou ze het programma over kunnen nemen van Matthijs, ze is slim en stelt altijd goede vragen.
Bron:nu.nlquote:AMSTERDAM - Freek de Jonge is teleurgesteld in de makers van De Wereld Draait Door. De cabaretier, die vrijdag zijn opwachting zou maken in de talkshow, werd op het laatste moment afgebeld.
ANP
Dat zegt hij maandag in de Volkskrant. Marc Marie Huijbregts, de side-kick van presentator Matthijs van Nieuwkerk, zou geen zin hebben gehad in De Jonge.
Huijbregts had De Jonge enkele maanden geleden aan tafel. De grappenmaker zei toen dat hij het publiek van Huijbregts niet in zijn zaal wilde hebben. Volgens De Jonge ging het om een grapje. "De side-kick is kennelijk de baas bij zo'n programma. Ik vind dat buiten elke proportie."
Storm
Bij De Wereld Draait Door zijn ze zich van geen kwaad bewust. Eindredacteur Ewart van der Horst noemt het incident 'een storm in een glas water'.
Arrogant
Het populaire Vara-programma wordt de laatste tijd wel vaker een arrogante houding verweten. Vorige week beklaagde misdaadjournalist Peter R. de Vries zich live in de uitzending nog over het niet nakomen van gemaakte afspraken. Volgens hem was van tevoren overeengekomen dat er aandacht zou worden besteed aan zijn nieuwe boek.
Ik kan me herinneren dat MM in een show van hem ook eens iemand behoorlijk beledigde in het kader van humor, maar als iemand de bal kaatst gaat ie op z'n achterste poten staan?quote:Op maandag 18 februari 2008 09:36 schreef Bruce117 het volgende:
Freek de Jonge geweerd bij De Wereld Draait Door
[..]
Bron:nu.nl
Interessante keuze. Bij NOVA deed hij het erg goed; denk dat hij een programma als DWDD ook wel kan dragen. Hij heeft ook een beetje hetzelfde losse, nonchalante, frisse over zich als Matthijs. Dat past goed bij DWDD.quote:'Karhof volgt De Breij op bij De Wereld Draait Door'
Joost Karhof gaat de maandaguitzendingen van Claudia de Breij overnemen bij De Wereld Draait Door. Dat zeggen 'goed ingevoerde bronnen' tegen krant De Pers. Karhof (39) vervangt De Breij, omdat zij met zwangerschapsverlof gaat en het te druk heeft met haar eigen tv- show Thank God It’s Friday. Karhof is nu redacteur bij NOVA/Den Haag Vandaag. Hij was al eerder even hoofdpresentator bij NOVA, maar belandde weer op de reservebank na de komst van Amerika-correspondent Twan Huys.
http://www.mediacourant.nl/?p=4936
Idd, wat een grootheidswaanzinquote:Op maandag 18 februari 2008 12:35 schreef Veerboot het volgende:
Freek de Jonge diskwalificeert zichzelf m.i. ook wel met een opmerking als deze: "Natuurlijk word je dan ook nog eens afgebeld door iemand van het tweede garnituur" (bron). Nee, dát zijn lekkere omgangsvormen...
Karhof was toch laatst te gast bij DWDD? Deed hij niet ook die Sixties Show?quote:Maar even ander nieuws dan over de naar de krant rennende huilie Freek:
[..]
Interessante keuze. Bij NOVA deed hij het erg goed; denk dat hij een programma als DWDD ook wel kan dragen. Hij heeft ook een beetje hetzelfde losse, nonchalante, frisse over zich als Matthijs. Dat past goed bij DWDD.
In de Volkskrant stond daar nog achter", terwijl de afspraak gemaakt was met de producent." Dus baas maakt de afspraak en de stagaire mag afbellen.quote:Op maandag 18 februari 2008 12:35 schreef Veerboot het volgende:
Freek de Jonge diskwalificeert zichzelf m.i. ook wel met een opmerking als deze: "Natuurlijk word je dan ook nog eens afgebeld door iemand van het tweede garnituur"
Jep, klopt.quote:Op maandag 18 februari 2008 12:40 schreef Wickedangel het volgende:
Karhof was toch laatst te gast bij DWDD? Deed hij niet ook die Sixties Show?
ja damn dat viel mij ook al op.quote:Op maandag 18 februari 2008 19:37 schreef DrDentz het volgende:
Hij doet wel een perfecte Matthijs van Nieuwkerk imitatie, kan zo in Koefnoen
Wat slecht inderdaad zeg!quote:Op maandag 18 februari 2008 20:06 schreef roburt het volgende:
en die man die zijn vingers verbrand had bij uri geller leek net acteur
't Was dan ook wel een domme vraag natuurlijkquote:Op maandag 18 februari 2008 20:12 schreef Smash-it het volgende:
Beetje arrogant die Thomas eh.. Giel.. 'hoe noemt je moeder je dan?' 'ja, wat denk je?!'
Ik vind hem gewoon echt niet leuk overkomen.quote:Op maandag 18 februari 2008 20:14 schreef snellejelle het volgende:
't Was dan ook wel een domme vraag natuurlijk
Met z'n Hans Klok-kapsel..quote:Op maandag 18 februari 2008 20:20 schreef DrDentz het volgende:
Beetje eng, vanaf z'n 12e gevormd en hernoemd door manager en platenbaas
Ook leuk dat het ergste wat er gebeurde was dat hij geen applaus kreeg. Zoiets had hij eens in Saoudi-Arabië moeten proberenquote:Op maandag 18 februari 2008 20:07 schreef Alexxxxx het volgende:
Dan ben je wel een held als je bij een extreem rechtse demonstratie tegen wilders gaat speechen
Haha, en zo te zien weet hij ook alles van de machinaties die komen kijken bij het maken van een ster. Dan kun je alles over Jan Smit zeggen, maar dan gaat het er bij hem veel natuurlijker aan toe.quote:Op maandag 18 februari 2008 20:20 schreef DrDentz het volgende:
Beetje eng, vanaf z'n 12e gevormd en hernoemd door manager en platenbaas
Vreselijk iddquote:Op maandag 18 februari 2008 20:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een arrogante sukkel, die Thomas Berge *ril*.
Schitterende actie!quote:Op maandag 18 februari 2008 20:07 schreef Alexxxxx het volgende:
Dan ben je wel een held als je bij een extreem rechtse demonstratie tegen wilders gaat speechen
Op zich heb je wel gelijk; Matthijs doet Jonathan Ross na en Menno Matthijs weer. So far so good.quote:Op maandag 18 februari 2008 20:20 schreef golfer het volgende:
Ik vond Menno Bentveld het prima doen als presentator.
Iddquote:Op maandag 18 februari 2008 23:44 schreef Veerboot het volgende:
Ik moest bij dat anti-Wilders-ding denken aan die dombo een tijd geleden bij de Jakhalzen met z'n "als het me niet bevalt zet ik jullie foto's op internet"
Ik was in de koelkast iets aan het pakken nadat ik de tv aandeed en dachtquote:Op maandag 18 februari 2008 20:36 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Op zich heb je wel gelijk; Matthijs doet Jonathan Ross na en Menno Matthijs weer. So far so good.
probeer eens één aflevering van z'n real life soap te bekijken, wil ik je daarna nog wel eens sprekenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:52 schreef paultjuhhh het volgende:
Volgens mij is thomas Berge wel ok
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |