quote:Live programma met gasten uit de wereld van nieuws, kunst, cultuur en media. Verder met opmerkelijke tv-momenten en korte reportages.
De presentatie is woensdag in handen van Matthijs van Nieuwkerk. Zijn tafelheer is Giel Beelen.
Documentairemaakster Sunny Bergman vertelt over het vervolg op haar geruchtmakende documentaire ‘Beperkt Houdbaar’.
Voetbalkenner Johan Derksen komt praten over zijn grote liefde: het legendarische soul-platenlabel ‘The Stax Records’.
Verder natuurlijk de rubrieken 'De TV Draait Door' en 'De Jakhalzen'.
quote:
Ik vrees dat Claudia (dat dan nog liever dan die Jakhals die ook Wat heet! / Wat nu? deed) de maandag weer doet zodra Holland Sport weer van start gaat (17 september).quote:Op woensdag 5 september 2007 16:45 schreef Evil_Koekje het volgende:
Wordt vannacht even kijken denk ik.
Is nu al bekend of Claudia nog terugkeert, of gaat Matthijs 't gewoon de hele week doen?
Daar zit wat in inderdaad.quote:Op woensdag 5 september 2007 16:50 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Ik vrees dat Claudia (dat dan nog liever dan die Jakhals die ook Wat heet! / Wat nu? deed) de maandag weer doet zodra Holland Sport weer van start gaat (17 september).
je hebt de hele zater en zondag nog overquote:Op woensdag 5 september 2007 18:20 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Dat heb ik niet zoveelelke dag van 9 tot 6 op school, maandag en virjdagavond werken, dinsdag en donderdagavond lekker sporten. en om het nou om 2 uur 's nachts te bekijken als ik thuis ben gaat me wat ver
zaterdag de hele dag werken en sporten en 's avonds de kroeg in, zondag utislapen en voetbal kijken + een eindje wielrennen.... tjaquote:Op woensdag 5 september 2007 18:49 schreef milagro het volgende:
[..]
je hebt de hele zater en zondag nog over
ach kind toch, wat heb je het drukquote:Op woensdag 5 september 2007 19:14 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
zaterdag de hele dag werken en sporten en 's avonds de kroeg in, zondag utislapen en voetbal kijken + een eindje wielrennen.... tja![]()
Had zich onsterfelijk gemaakt als hij een paar politieagenten had uitgescholden.quote:Op woensdag 5 september 2007 19:45 schreef MadGuy het volgende:
Die nieuwe jakhals Leon is wel een slome duikelaar zeg.
Die vrouwlijke jakhals is toch weg.quote:Op woensdag 5 september 2007 19:43 schreef Droopie het volgende:
een nieuwe jakhals :S
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |