abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 12 oktober 2005 @ 19:05:21 #1
71937 Schupi
Leven en laten leven
pi_31390034
Praatprogramma rond half acht bij de Vara met gisteren Mathijs van Nieuwkerk als presentator. Gisteren te kort gezien om erover te oordelen. Is het een aanrader of veel van hetzelfde?
pi_31391212
ik zou me pas zorgen maken als de wereld stil komt te staan
en loop in de zon
pi_31391984
Is zeker een grappig programma.
Alleen ze moeten niet al te betweter worden daarin hoor.
I will rule the universe and you all gonna die !!!!!!
  woensdag 12 oktober 2005 @ 20:56:26 #4
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_31392272
De wereld draait door
De wereld draait door
Mijn vrouw is er met
Mijn opa vandoor.
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
pi_31392703
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 20:56 schreef TrenTs het volgende:
De wereld draait door
De wereld draait door
Mijn vrouw is er met
Mijn opa vandoor.
Nou beter goed gejat, dan slecht bedacht .

Maar ja, de wereld draait ook door in theorie. In de praktijk....
  Moderator woensdag 12 oktober 2005 @ 21:58:04 #6
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_31394019
Ik zag het maandag, toen Francisco van Jole het presenteerde. Die vent was echt een drama...van Nieuwkerk is stuk-ken beter. Van Jole was erg nerveus en vergat namen en deed af en toe rare uitspraken. Daarnaast zat er zoveel in het programma gepropt dat mensen soms maar de kans kregen om 1 zin uit te brengen.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_31905733
Vanavond is weer leuk, als Van Jole het presenteert kijk ik gewoon niet.
Ik wil die man gewoon niet zien.

Ik ken dus maar de helft van het programma en ik zap bewust weg als het Van Jole betreft.
(Wat een ontzettende lul die man. )

Matthijs is natuurlijk weer weergaloos!
pi_31906079
Ik heb ook een gruwelijke hekel aan die van Jole, maar het is gewoon hilarisch om te zien hoe hij dat programma presenteert, versprekingen, domme opmerkingen, pijnlijke stiltes etc

op geenstijl.nl zijn ze groot fan van hem
pi_31906099
best aardig hoor .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_31906180
Wel leuk programma. Heb tot nu toe alleen Van Nieuwkerk nog gezien.
nuff said.
  maandag 7 november 2005 @ 19:32:19 #11
115209 NASDAQbastardo
Slaafzwepende blasfemie
pi_32065617
Wat een zielig programma . nu op ned3
|: Emadd9 | Am6 :|
An amateur practices something until he can play it right, a pro practices it until he can't play it wrong
pi_32115517
goed programma ook leuk dat Giel Beelen vaker zit en over muziek en media wordt gepraat. Kijkt lekker weg en soms toch informatief
  vrijdag 11 november 2005 @ 19:21:33 #13
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32187099
Ik vind het ook een goed programma

Ik vind die journalist goed Die Matthijs van Nieuwkerk dus Die was toch eind-redacteur van een of andere krant?

Hij is toch ook van zomergasten of niet? Hij brengt het goed en lokt uit tot de mening van mensen. Hij laat mensen praten. De positieve manier waarop hij in beeld verschijnt is het ook en hoe hij aan tafel zit, geinteresseerd

Jan Mulder is iemand die anderen continu in de reden valt. Jan Mulder Nog steeds vind ik het een lul. Maar dat is misschien het personage dat hij moet neerzetten die Jan Mulder, die is misschien meer een clown.

Een programma met een luchtige kijk op het leven en de wereld op een pulp-achtige manier Hoewel ik het pas een paar keer gezien heb in fragmenten is het meteen een programma dat aan is geslagen in mijn ogen. In ieder geval beter dan die Talpa zooi.

[ Bericht 4% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 11-11-2005 19:27:15 ]
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  vrijdag 11 november 2005 @ 19:31:44 #14
115209 NASDAQbastardo
Slaafzwepende blasfemie
pi_32187478
Huh? Heb ik naar het verkeerde programma zitten kijken ofzo? Wat ik heb gezien was een man die veel te veel zijn best doet om grappig te zijn, een publiek dat zachtjes uit medelijden meelacht en voor de rest, oninteressante gasten, vragen, antwoorden, en onderwerpen.
An amateur practices something until he can play it right, a pro practices it until he can't play it wrong
pi_32187537
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 19:21 schreef Dromenvanger het volgende:
Die was toch eind-redacteur van een of andere krant?
Hoofdredacteur van Het Parool.

Café De Wereld terug!
  vrijdag 11 november 2005 @ 19:39:01 #16
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32187637
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 19:31 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Huh? Heb ik naar het verkeerde programma zitten kijken ofzo? Wat ik heb gezien was een man die veel te veel zijn best doet om grappig te zijn, een publiek dat zachtjes uit medelijden meelacht en voor de rest, oninteressante gasten, vragen, antwoorden, en onderwerpen.
Dat gevoel heb ik nu altijd als ik Barend & van Dorp kijk. Dan begrijp ik het succes ook niet van die mafketels daar. Het woord mafketels is zelfs te veel eer voor die prutsers. Maar dat is wederom een smaak. Barend & van Dorp komen over als doordrijvers van hun eigen mening, die proberen continu hun eigen woorden in de mond van de ander te leggen, die bieden anderen geen eigen mening. Die gunnen anderen geen eigen mening zelfs. Foute journalistiek als je het mij vraagt, voor zover het journalistiek is. Ze willen journalist zijn maar zijn amateuren die beter in een plaatselijk praatclubje kunnen gaan functioneren, zelfs daar zouden ze moeten worden uitgekots als gal, want het is tuig van de bovenste plank. En ze passen goed bij het wanproduct Talpa. Helemaal op de plek daar. Om vergeten te worden.

Dat daar zoveel mensen naar kijken begrijp ik niet.

Toch mooi dat smaken verschillen Anders zou er maar 1 zender zijn op tv

[ Bericht 5% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 11-11-2005 19:44:10 ]
  vrijdag 11 november 2005 @ 19:43:40 #17
115209 NASDAQbastardo
Slaafzwepende blasfemie
pi_32187747
Ik vind BvD ook niks. Maar wellicht heb ik DWDD op een verkeerd moment gekeken ofzo. Wie weet was ie hartstikke zenuwachtig
  vrijdag 11 november 2005 @ 19:45:36 #18
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32187791
Het gaat om de ontspannen manier van televisie maken, de mensen komen relaxter over.

Ik heb het ook niet gekeken maar een relaxt programma voel ik aan alsof ik daar een 6e zintuig voor heb. Ik heb vaak niet de tijd en het geduld om veel tv te kijken. Maar een programma waar over is nagedacht zie ik meteen.

Ik zie meteen wat me aanspreekt of niet.
pi_32719047
Dat Cafe de wereld, dat is zo niet leuk, zo de-plank misslaand-zo makkelijk en goedkoop eigenlijk-zo vol vals gelach op de achtergrond-zo tenekrommend flauw dat elke omroep die zo iets uitzendt het verdient opgeheven te worden.

[ Bericht 0% gewijzigd door NoSigar op 01-12-2005 10:07:23 ]
Helpt waar hij kan!
pi_32719782
Ik vind het het echt absolute bagger! Zelfs met leuke gasten weet die verschrikkelijk dwerg van een presentator het nog te verpesten! Ook die internetfilmpjes zijn ZO niet grappig...
  donderdag 1 december 2005 @ 14:12:16 #21
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_32725831
van Nieuwkerk zit er wel op z'n plek, al moet ie niet te veel onderwerpen aansnijden waar ie de ballen geen verstand van heeft, dan komt ie redelijk dom over. Van Jole is echt heel slecht.
Save the cheerleader. Save the World.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today James Dean
pi_32725963
Gisteren met die Meezing Sound of Music clip die ze lieten zien met al die kansloze gasten. .
En die opmerking van Dennis van der Geest daarna.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  vrijdag 16 december 2005 @ 20:06:58 #23
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_33143442
quote:
Op woensdag 9 november 2005 13:21 schreef funrider het volgende:
goed programma ook leuk dat Giel Beelen vaker zit en over muziek en media wordt gepraat. Kijkt lekker weg en soms toch informatief
Ik vind Giel Beelen eerder storend dan nuttig. De gasten interesseren hem duidelijk niet, hij vraagt nooit iets en heeft het alleen over zichzelf en geeft overal ongevraagd zijn mening over. Dat viel me in de uitzending van vanavond echt heel erg op, dus wat voorbeelden..

Bart van Gogh van een nederlands bedrijf dat voor zo'n beetje de hele wereld radiojingles maakt, grootste bedrijf vwb radio-jingles:
Giel: "ik ben niet zo van de jingles, ik weet niet, ik vind het niks" wtf? zovan ja leuk hoor, dat je daar al 30 jaar je brood mee verdient, maar ik vind het niks pff ik vind het nogal respectloos eerlijk gezegd

* Gabriël Rios o.a. over zijn nummer Broad Daylight
Francisco: "Vrolijk nummer, Giel, wat vind jij? Wordt je hier dan vrolijk van?"
Giel: "Nee.. dat komt ik heb bij dit nummer assosiaties met Theo van Gogh." en begint een verhaal over dat Van Gogh hem eens opbelde over dat nummer.

* Harmen Siezen over de Nationale Nieuwsquiz a.s. dinsdag
Francisco: "Giel, ga jij het zien?"
Giel: "Nee, die week heb ik de actie in het glazen huis." alsof ze daar geen tv hebben, maar ja, kon Giel weer even melden wat hij deed.
tv not rot brain..
Life is something to do when you can't get to sleep..
The snoozebar.. cause there's nothing like starting the day with a little procrastination
  zaterdag 17 december 2005 @ 20:14:08 #24
1573 Kipman
www.kangoeroerene.nl yeah!
pi_33169631
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 20:06 schreef BdR het volgende:

[..]

Ik vind Giel Beelen eerder storend dan nuttig. De gasten interesseren hem duidelijk niet, hij vraagt nooit iets en heeft het alleen over zichzelf en geeft overal ongevraagd zijn mening over. Dat viel me in de uitzending van vanavond echt heel erg op, dus wat voorbeelden..

Bart van Gogh van een nederlands bedrijf dat voor zo'n beetje de hele wereld radiojingles maakt, grootste bedrijf vwb radio-jingles:
Giel: "ik ben niet zo van de jingles, ik weet niet, ik vind het niks" wtf? zovan ja leuk hoor, dat je daar al 30 jaar je brood mee verdient, maar ik vind het niks pff ik vind het nogal respectloos eerlijk gezegd

* Gabriël Rios o.a. over zijn nummer Broad Daylight
Francisco: "Vrolijk nummer, Giel, wat vind jij? Wordt je hier dan vrolijk van?"
Giel: "Nee.. dat komt ik heb bij dit nummer assosiaties met Theo van Gogh." en begint een verhaal over dat Van Gogh hem eens opbelde over dat nummer.

* Harmen Siezen over de Nationale Nieuwsquiz a.s. dinsdag
Francisco: "Giel, ga jij het zien?"
Giel: "Nee, die week heb ik de actie in het glazen huis." alsof ze daar geen tv hebben, maar ja, kon Giel weer even melden wat hij deed.
Je overdrijft gigantisch. Ik heb vandaag even de herhaling gezien. De enige paar keren dat hij over zichzelf praat (de voorbeelden die jij gaf), was alleen omdat er naar gevraagd werd.
Kipman legt hier de eieren! Maar nu vanuit Australie!
pi_33636176
Ik vind dit een erg leuk programma, vooral ook omdat ik fan ben van Matthijs van Nieuwkerk.
Francisco van Jole is gestopt met het presenteren van dit programma, wat ik eigenlijk wel jammer vind. Vooral ook omdat Claudia de Breij nu de presentatie op zich gaat nemen, het zal mij benieuwen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')