Nou beter goed gejat, dan slecht bedachtquote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:56 schreef TrenTs het volgende:
De wereld draait door
De wereld draait door
Mijn vrouw is er met
Mijn opa vandoor.
Hoofdredacteur van Het Parool.quote:Op vrijdag 11 november 2005 19:21 schreef Dromenvanger het volgende:
Die was toch eind-redacteur van een of andere krant?
Dat gevoel heb ik nu altijd als ik Barend & van Dorp kijk. Dan begrijp ik het succes ook niet van die mafketels daar. Het woord mafketels is zelfs te veel eer voor die prutsers. Maar dat is wederom een smaak. Barend & van Dorp komen over als doordrijvers van hun eigen mening, die proberen continu hun eigen woorden in de mond van de ander te leggen, die bieden anderen geen eigen mening. Die gunnen anderen geen eigen mening zelfs. Foute journalistiek als je het mij vraagt, voor zover het journalistiek is. Ze willen journalist zijn maar zijn amateuren die beter in een plaatselijk praatclubje kunnen gaan functioneren, zelfs daar zouden ze moeten worden uitgekots als gal, want het is tuig van de bovenste plank. En ze passen goed bij het wanproduct Talpa. Helemaal op de plek daar. Om vergeten te worden.quote:Op vrijdag 11 november 2005 19:31 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Huh? Heb ik naar het verkeerde programma zitten kijken ofzo? Wat ik heb gezien was een man die veel te veel zijn best doet om grappig te zijn, een publiek dat zachtjes uit medelijden meelacht en voor de rest, oninteressante gasten, vragen, antwoorden, en onderwerpen.
Ik vind Giel Beelen eerder storend dan nuttig. De gasten interesseren hem duidelijk niet, hij vraagt nooit iets en heeft het alleen over zichzelf en geeft overal ongevraagd zijn mening over.quote:Op woensdag 9 november 2005 13:21 schreef funrider het volgende:
goed programma ook leuk dat Giel Beelen vaker zit en over muziek en media wordt gepraat. Kijkt lekker weg en soms toch informatief
Je overdrijft gigantisch. Ik heb vandaag even de herhaling gezien. De enige paar keren dat hij over zichzelf praat (de voorbeelden die jij gaf), was alleen omdat er naar gevraagd werd.quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:06 schreef BdR het volgende:
[..]
Ik vind Giel Beelen eerder storend dan nuttig. De gasten interesseren hem duidelijk niet, hij vraagt nooit iets en heeft het alleen over zichzelf en geeft overal ongevraagd zijn mening over.Dat viel me in de uitzending van vanavond echt heel erg op, dus wat voorbeelden..
Bart van Gogh van een nederlands bedrijf dat voor zo'n beetje de hele wereld radiojingles maakt, grootste bedrijf vwb radio-jingles:
Giel: "ik ben niet zo van de jingles, ik weet niet, ik vind het niks" wtf?zovan ja leuk hoor, dat je daar al 30 jaar je brood mee verdient, maar ik vind het niks
pff ik vind het nogal respectloos eerlijk gezegd
* Gabriël Rios o.a. over zijn nummer Broad Daylight
Francisco: "Vrolijk nummer, Giel, wat vind jij? Wordt je hier dan vrolijk van?"
Giel: "Nee.. dat komt ik heb bij dit nummer assosiaties met Theo van Gogh." en begint een verhaal over dat Van Gogh hem eens opbelde over dat nummer.
* Harmen Siezen over de Nationale Nieuwsquiz a.s. dinsdag
Francisco: "Giel, ga jij het zien?"
Giel: "Nee, die week heb ik de actie in het glazen huis." alsof ze daar geen tv hebben, maar ja, kon Giel weer even melden wat hij deed.
quote:Op maandag 2 januari 2006 20:16 schreef Croupouque het volgende:...Claudia de Breij nu de presentatie op zich gaat nemen...
Slechter dan Fransisco van Jole kan niet, die man kan niks. Met Claudia zal het echt een enorme verbetering zijn.quote:
ik vond van Jole best aardig de laatste tijd, t ging steeds beterquote:Op maandag 2 januari 2006 20:35 schreef Marble het volgende:
[..]
Slechter dan Fransisco van Jole kan niet, die man kan niks. Met Claudia zal het echt een enorme verbetering zijn.
Ella Fitzgerald?quote:Op maandag 2 januari 2006 22:29 schreef djmarshal het volgende:
welke cd (artiest) werd nu als laatst genoemd.. de overleden zangeres ?! ben helaas de naam vergeten.
Laten we hopen dat de internetdeskundige vrolijk doorgaat met zijn "columns" bij de leugen regeertquote:Op dinsdag 3 januari 2006 09:33 schreef Pietverdriet het volgende:
* Pietverdriet trekt ter viering van het afscheid van F van Jole een flesje plopwijn open.
dat je jezelf terug ziet bij 'de TV draait door', dat is het ultieme doel natuurlijk.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:19 schreef Mike het volgende:
Prima natuurlijk dat van Jole ermee stopt. Aan de andere kant leverde het ook vaak genante tv op en dat is ook wel weer leuk om naar te kijken.
quote:Op maandag 2 januari 2006 20:16 schreef Croupouque het volgende:
Ik vind dit een erg leuk programma, vooral ook omdat ik fan ben van Matthijs van Nieuwkerk.
Francisco van Jole is gestopt met het presenteren van dit programma, wat ik eigenlijk wel jammer vind. Vooral ook omdat Claudia de Breij nu de presentatie op zich gaat nemen, het zal mij benieuwen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |