abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43411665

DE WERELD DRAAIT DOOR

Matthijs van Nieuwkerk en Claudia de Breij presenteren het VARA-programma ‘De Wereld draait door’. Zij ontvangen in de studio gasten die een stempel drukken op het nieuws van vandaag en de dag van morgen. De actualiteit wordt op eigenzinnige, toegankelijke en humoristische wijze besproken. ‘De Wereld draait door’ kijkt ook met een scherp oog naar de media, in het bijzonder televisie. ‘De Wereld draait door’ is elke werkdag tussen 19.30 - 20.30 uur te zien bij de VARA op Nederland 3.
]Matthijs van Nieuwkerk was hoofdredacteur van AT5 en van ‘Het Parool’ en richtte, samen met Henk Spaan, het literaire voetbaltijdschrift ‘Hard Gras’ op. Voor de VARA presenteerde hij het late night-programma ‘De Gids’ en voor de NPS het vooravondprogramma ‘TV3’ en de ‘Popquiz à gogo’. Voor de VPRO presenteert hij, samen met Wilfried de Jong, het live-sportprogramma ‘Holland Sport’.

Claudia de Breij begon haar radiocarrière bij de Stadsomroep Utrecht, Radio M en Radio West om vervolgens over te stappen naar BNN om het Radio 1-programma ‘BNN United’ te presenteren. Daarna ging Claudia bij de NPS aan de slag waarvoor ze, ieder avond tussen 20.00 en 22.00 uur, te horen was op 3FM met haar programma ‘… en dit is Claudia!’ Sinds september 2003 presenteert ze \'Claudia d\'r op\' bij de VARA op 3FM. Claudia is tevens actief als standup comedian en cabaretière.

De wereld draait door’, een dagelijks VARA-programma, elke werkdag tussen 19.30 - 20.30 uur bij de VARA op Nederland 3.

Tijdens Europees voetbal is het tot 20.00 en gaat het verder op het internet, in de herhaling word de hele afl. uitgezonden, herhalingen zijn aan het einde van de avond en gaan de hele nacht door, met tussendoor 10 min teletekst

Vervolg op [De wereld draait door] # 6 Matthijs en Claudia ..
pi_43411683
quote:
Op donderdag 9 november 2006 21:47 schreef Silk_dude het volgende:
Heeft er iemand toevallig een capture? Anders moet ik 'm vannacht gaan kijken
uitzendinggemist.nl ?
Geen idee hoelang het duurt voor ie daar opstaat
  donderdag 9 november 2006 @ 21:59:31 #3
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_43411738
wat blijft het toch een heerlijk programma
  donderdag 9 november 2006 @ 22:08:20 #4
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_43412114
quote:
Op donderdag 9 november 2006 21:47 schreef Silk_dude het volgende:
Heeft er iemand toevallig een capture? Anders moet ik 'm vannacht gaan kijken
klik
  Moderator / Redactie Sport donderdag 9 november 2006 @ 22:17:50 #5
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_43412419
zeker
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_43412687
JP ging vandaag hard daar tering he... ik zal niet CDA stemmen, en normaal vind ik het een zoutzak maar hij verbaasde me nou toch met wat menselijkheid
I'm not the man you think I am!
pi_43413173
dat stukje over door op internet in de op kan er wel af volgens mij, dat hebben ze een week gedaan ofzo, daarna nooit meer.
  donderdag 9 november 2006 @ 22:40:42 #8
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_43413287
Ik kijk weleens op internet via de site van DWDD !!
pi_43413359
ik bedoelde dit:
quote:
Tijdens Europees voetbal is het tot 20.00 en gaat het verder op het internet, in de herhaling word de hele afl. uitgezonden
  donderdag 9 november 2006 @ 22:46:22 #10
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_43416006
Hij staat al een tijdje op uitzending gemist (niet als link, maar creatief met URLs zijn helpt )

Breedband:
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)door/bb.20061109.asf

Modem:
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)door/sb.20061109.asf
onzin?
pi_43417550
Gekke maar erg amusante avond. Was ik goed in beeld?

Na de uitzending ongeveer 3 kwartier met Balkenende staan praten. Twee pogingen gedaan om die CD van Stevie Ann ( ) af te pakken van JP want dat was toffe muziek. JP zei o.a. tegen mij: "jou zou ik nooit vergeten'' en ''jij moet de politiek in''. Leuke man, die Balkenende. Vriend van me belde z'n vader op en gaf de telefoon aan JP, die ook netjes het gesprek met hem (telefonisch) aanging.
  vrijdag 10 november 2006 @ 01:51:50 #13
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_43417948
Het was lachen
Balkie rulede, ongelooflijk
Vooral zijn 30 seconden oproep
Feyenoord!!! * Barça
  Trouwste user 2022 vrijdag 10 november 2006 @ 01:56:04 #14
7889 tong80
Spleenheup
pi_43417979
Keek net naar de aflevering van gisteren.

Maarten Spanjer :

'Als ik de foto's zie van Ton met Heleen krijg ik hetzelfde gevoel als bij hardcorefoto's van Bassie en Adriaan.'

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 10 november 2006 @ 01:58:08 #15
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_43418002
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 01:17 schreef FlyingFox het volgende:
Gekke maar erg amusante avond. Was ik goed in beeld?

Na de uitzending ongeveer 3 kwartier met Balkenende staan praten. Twee pogingen gedaan om die CD van Stevie Ann ( ) af te pakken van JP want dat was toffe muziek. JP zei o.a. tegen mij: "jou zou ik nooit vergeten'' en ''jij moet de politiek in''. Leuke man, die Balkenende. Vriend van me belde z'n vader op en gaf de telefoon aan JP, die ook netjes het gesprek met hem (telefonisch) aanging.
Wow heb jij 45 minuten met JP staan te praten? Gaaf man
Please Move The Deer Crossing Sign
pi_43418011
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 01:17 schreef FlyingFox het volgende:
Leuke man, die Balkenende. Vriend van me belde z'n vader op en gaf de telefoon aan JP, die ook netjes het gesprek met hem (telefonisch) aanging.
wat een gek
  vrijdag 10 november 2006 @ 09:48:57 #17
64381 Achterhoekers_eerst
Als u alles op een rijtje hebt
pi_43418786
JP heeft gewoon humor...........
....hoedt u voor het domino-effect ! !
pi_43418889
Ik zou wel op JP willen stemmen alleen zit hij bij de verkeerde partij
pi_43419810
JP viel me 100% mee

Rosenmüller was volgens mij zwaar teleurgesteld dat Balkenende zo vrolijk mee zat te zingen. Een ongemakkelijke premier was veel beter geweest voor GroenLinks natuurlijk
If it was easy, it wouldn't mean nothing, no
pi_43420916
tvp
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_43420917
Was zeker een leuke uitzending, vannacht nog even de aflevering van kwart voor 1 bekeken, echt leuk hoe ''normaal' JP reageerde en ook nog zijn 'humoristische' kant liet zien, alleen beetje jammer dat hij de film; Van God Los niet kende en nog nooit had gehoord van Jimmy woo

voor de rest erg leuke uitzending
pi_43422131
Matthijs van Nieuwkerk en Claudia de Breij krijgen in aanloop naar de verkiezingen iedere dag een lijsttrekker als tafeldame of tafelheer in De wereld draait door (19.30 uur, Ned3). Giel Beelen, Marc-Marie Huijbregts en hun collega’s krijgen een weekje vrij en worden voor deze speciale gelegenheid afgelost door diverse politici. Op de site van het programma kunnen kijkers stemmen op de lijstrekker die naar hun gevoel het beste heeft gepresteerd.

De uitslag van de poll wordt bekendgemaakt in de uitzending van dinsdag 21 novem- ber en van commentaar voorzien door Volkskrant-columnist Martin Bril. Vanaf maandag 13 november zijn achtereenvolgend de volgende lijsttrekkers te gast als tafelheer of -dame in De wereld draait door: Femke Halsema (GroenLinks), Jan Marijnissen (SP), Alexander Pechtold (D66), Mark Rutte (VVD), Wouter Bos (PvdA) en André Rouvoet (ChristenUnie). CDA-leider Jan Peter Balkenende was afgelopen donderdag te gast bij Matthijs van Nieuwkerk in De Wereld draait door.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_43423111
Fijn dat jullie zo enthousiast zijn over Balkie, ik hoop alleen dat jullie je bij de verkiezingen niet laten leiden door het feit of iemand leuk meezingt, of humor heeft, of mooi geblondeerde haren of zo.............
pi_43424132
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 12:37 schreef bloodymary het volgende:
Fijn dat jullie zo enthousiast zijn over Balkie, ik hoop alleen dat jullie je bij de verkiezingen niet laten leiden door het feit of iemand leuk meezingt, of humor heeft, of mooi geblondeerde haren of zo.............
Natuurlijk niet.
Maar het was wel lachen
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_43424870
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 12:37 schreef bloodymary het volgende:
Dat valt in dezelfde categorie als stemmen op Bos omdat hij zogenaamd een lekker kontje zou hebben: dat zou nergens op slaan.

Ik weet allang op wie ik ga stemmen en daar verandert tafelheer of -dame zijn de DWDD echt helemaal niks aan.
If it was easy, it wouldn't mean nothing, no
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')