jep hij zat ook wat zenuwachtig met zn kop naar beneden en met zn vingers te friemelenquote:Op donderdag 9 november 2006 20:12 schreef bladibladibla het volgende:
Volgens mij schaamt Giel zich een beetje voor zijn "grappige telefoongesprek"...
Viel mij ook al op.quote:Op donderdag 9 november 2006 20:16 schreef Veerboot het volgende:
Wat zit die Balkenende geforceerd tof te doen zeg
Echt niet. Hij is echt geweldig!!!quote:Op donderdag 9 november 2006 20:16 schreef Veerboot het volgende:
Wat zit die Balkenende geforceerd tof te doen zeg
Om 20.16 uur was het nog wel geforceerdquote:Op donderdag 9 november 2006 20:24 schreef X. het volgende:
[..]
Echt niet. Hij is echt geweldig!!!
Ik lig in een scheur hier
Eens.quote:Op donderdag 9 november 2006 20:25 schreef mcyodogg het volgende:
Die Balkenende, ik geloof niet wat ik zag![]()
En dat ook! Ik was echt onder de indruk.quote:Op donderdag 9 november 2006 20:05 schreef bladibladibla het volgende:
Wat een geweldige stem heeft Stevie Ann!
Zo zie je maar weer wat een ontspannen interviewer teweeg kan brengen.quote:Op donderdag 9 november 2006 20:26 schreef spoor4 het volgende:
Beste tv optreden van Balkenende ooit.
Op internet komt ie ook gewoon te staan, anders vannacht rond half 1, geloof ik.quote:Op donderdag 9 november 2006 20:39 schreef Piles het volgende:
Ik mis alle leuken uitzendingen geloof ik
Hoelaat is de herhaling?
Ja als men hem nauwlijks politieke vragen stelt is het reuze gemakkelijk. ik wil nooit meer horen dat de VARA links alleen helpt.quote:Op donderdag 9 november 2006 20:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer wat een ontspannen interviewer teweeg kan brengen.
Balkenende vind RTL Boulevard een leuk programmaquote:Op donderdag 9 november 2006 20:26 schreef spoor4 het volgende:
Beste tv optreden van Balkenende ooit.
Misschien welquote:Op donderdag 9 november 2006 20:56 schreef BVO het volgende:
Dit levert hem minstens een zetel op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |