Nee hoor ik erger mij ook aan Beelen, zie liever Hugo Borst.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:16 schreef BdR het volgende:
Giel Beelen aan tafel is ook nooit een goed idee, maar ik krijg het idee dat ik de enige ben die zich aan hem ergert. Giel kan niks, weet niks, gasten interesseren hem niet, hij stelt slechte vragen (als ie al vragen stelt)wtf doet ie daar steeds aan tafel?!
Gelukkig, ben niet de enige. Vanavond ook, goed voorbeeld, het enige dat Giel Beelen over Piet Römer kon zeggen was dat ie het typetje in Cafe De Wereld dat op Römer gebaseerd is zo grappig vond ofzo.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:24 schreef RobertoCarlos het volgende:
En idd hoor BdR, Beelen vind ik ook maar een kleurloze loser. Het is natuurlijk de bedoeling dat de side-kick spontaan reageert, maar Marc Marie doet dat toch veel keer beter dan Beelen.
Dat viel me inderdaad ook op. Redelijk suf.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:24 schreef RobertoCarlos het volgende:
En ik vond dat ze die Frans Bauer wel eens wat meer mogen hadden aanpakken. Ik bedoel, en maar slijmen dat ie de show van Beelen zo prachtig vond en altijd luistert, maar als ie de begin-kreun tune moet doen weet ie niet wat de bedoeling is.
Me tooquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:28 schreef maril het volgende:
[..]
Nee hoor ik erger mij ook aan Beelen, zie liever Hugo Borst.
Denk het niet, Frans Bauer bood hem plaatsen op de eerste rij aan maar Giel vertrok geen spier.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:27 schreef Haaibaaike het volgende:
Giel Beelen vind ik ook niet zo.![]()
Zou Giel echt belangstelling hebben voor Frans Bauer ?
Dat denk ik ook niet dat Giel Beelen de muziek van Frans mooi vindquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:34 schreef BdR het volgende:
[..]
Denk het niet, Frans Bauer bood hem plaatsen op de eerste rij aan maar Giel vertrok geen spier.
sorry zie het nou pasquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:38 schreef golfer het volgende:
Kan iemand even van draaid draait maken?
Dit doet pijn aan mijn ogen.
Ladderzat volgens mij.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:41 schreef pfaf het volgende:
Was Römer dronken, of is dat zo'n mongool?
okee, nu even allemaal tegelijk:quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:50 schreef Pamuk het volgende:
Giel mag van mij ook wel weg ja.
Idd, M-M is de ideale tafelheer. Beelen voegt niet zo veel toe.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:32 schreef BdR het volgende:
[..]
Ik vind Marc Marie Huybrechts ook stukken beter dan Giel Beelen. Die is vaak erg grappig en vraagt tenminste nog eens wat aan de gasten enzo.
Dikke kans inderdaad. Onbegrijpelijk die knakkerquote:
Ja cafe de wereld is niet leuk meer, laatste tijd veel meer kritiek. Ook van gasten "ik vind het een leuk programma maar dat cafe slaat nergens op" . Ik denk dat het binnenkort verdwijnt, of niet meer dagelijks.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 02:56 schreef PLAE@ het volgende:
ik vond het matig. En cafe de wereld mag optyfen en nooit meer terugkomen.
Hugo was genieten. Niet zozeer de vragen, want ook die waren niet altijd super (Anouk=Janis Joplinquote:
haha, nee daar kwam even het (te) grote ego van matthijs om de hoek kijken. Het kantje dat je eigenlijk niet van m wil zien.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 07:16 schreef RobertoCarlos het volgende:
Vond Beau van Erven Doorn trouwens erg zielig als tafelgast, probeerde Matthijs aan te pakken![]()
Renate Schutte, presenteerde een kinderpogramma bij de Avro en heeft een flink aantal programma's bij Omroep Brabant gepresenteerd, en presenteert morgen dus het Televizier Gala.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:48 schreef pberends het volgende:
Wie is die roodharige dame?
en 49 en 50.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:50 schreef pberends het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tom_Egbers
Tom Egbers (Almelo, 18 oktober 1957)
45 zei Hanegem toch...
bijna goedquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:03 schreef Haaibaaike het volgende:
Matthijs zal het niet presenteren denk ik
Vraag mij alleen af wat er dan live is DWDD of de tv ring.quote:
misschien gaat matthijs wat eerder wegquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:35 schreef maril het volgende:
[..]
Vraag mij alleen af wat er dan live is DWDD of de tv ring.
Allebeidequote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:35 schreef maril het volgende:
[..]
Vraag mij alleen af wat er dan live is DWDD of de tv ring.
Ah, dank.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:57 schreef bladibladibla het volgende:
[..]
Renate Schutte, presenteerde een kinderpogramma bij de Avro en heeft een flink aantal programma's bij Omroep Brabant gepresenteerd, en presenteert morgen dus het Televizier Gala.
Ik vond het echt schandalig van die van Kranenborg, van Braakhekke verwacht ik niet anders.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:29 schreef golfer het volgende:
Lekker even ongegeneerd reclame voor de AH maken door die 2 jury-koks.
De Allerhande van deze maand staat ook al vol reclame voor dat Talpa-programma.
Peter van Straaten zijn Lustboek wil ik wel weer hebben om de verzameling Peter van Straaten z'n boeken te completeren.
Dat doet hij ook niet in zijn eigen restaurant anders staat hij dezelfde avond nog op straat, maar het is blijkbaar goed genoeg voor de gemiddelde consument en voor de TV. Laten we de mensen vooral niets leren over kwaliteit.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:05 schreef Piles het volgende:
Je durft je toch geen topkok te noemen als je je zooi bij de AH haalt![]()
Ja, dat viel mij ook al opquote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:01 schreef pberends het volgende:
2 van die westerse stoten die moslims gaan interviewen....
Wel gedeeltelijk undercover, he?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:01 schreef pberends het volgende:
Ik dacht al: Lekker objectief dat 2 westerse blondines die moslims gaan interviewen. Maar ze deden het letterlijk en figuurlijk "undercover"quote:
en wat zijn ze godsgruwelijk domquote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:01 schreef pberends het volgende:
quote:# De presentatie is donderdag in handen van Matthijs van Nieuwkerk. Zijn tafelheer is Hugo Borst.
# Marco Pastors maakte furore onder de vleugels van leermeester Pim Fortuyn en schreef het boek met de toepasselijke titel 'Tot uw Dienst'.
# Jean van de Velde is de regisseur van Herman Brood-film 'Wild Romance'. Wat krijgen we te zien?
# Wendy van Dijk en Henk-Jan Smits over hun nieuwe programma 'X-factor'. Op welk muzikaal talent gaan ze ons trakteren?.
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:37 schreef Veerboot het volgende:
Hugo is zeer geschikt als tafelheer
Vind ik ook, Hugo is een geschikte en een leuke tafelheerquote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:37 schreef Veerboot het volgende:
Oh, dan komt Goedele dus pas volgende week.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:22 schreef Haaibaaike het volgende:
Marc Marie Huijbrechts zit in Amerika!
Hij gaat naar Barbara Streisand vertelde hij vorige week !!
Ja dan is Goedele er MM is er dan ook.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:41 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Oh, dan komt Goedele dus pas volgende week.![]()
MM wil samen met Goedele over de penis praten.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:44 schreef Haaibaaike het volgende:
Die kwam toch morgen Goedele ? of ik vergis me.
Marc marie is volgende week weer in DWDD![]()
Ik dacht dat MM Goedele niet wilde zien !quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:21 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
MM wil samen met Goedele over de penis praten.
Dus nog een weekje wachten op een 'serieus' gesprek over de piemel met Goedele.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:48 schreef maril het volgende:
Ja dan is Goedele er MM is er dan ook.
Vind ik nog wel meevallen, hij zegt gewoon bijna nietsquote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:37 schreef Veerboot het volgende:
Ben ik wel met je eens. Net als Marc-Marie Huijbrechts, Beau van Erven Dorens en Giel Beelen. Nog eentje erbij, en ze hebben vaste mensenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:37 schreef Veerboot het volgende:
Giel vind ik wat minderquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:33 schreef X. het volgende:
[..]
Ben ik wel met je eens. Net als Marc-Marie Huijbrechts, Beau van Erven Dorens en Giel Beelen. Nog eentje erbij, en ze hebben vaste mensen
Blijkbaar van welquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Dus nog een weekje wachten op een 'serieus' gesprek over de piemel met Goedele.
Giel vind ik ook niet zo veel aan.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Giel vind ik wat minder![]()
En je vergeet Sophie natuurlijk
Ja ik ookquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:33 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
vind ik ook goed = tenminste kritisch
ik vond het compleet redelijk klinken , dat gevangenis verhaalquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:43 schreef PLAE@ het volgende:
Verdomme v Nieuwkerk laat Wilders eens fatsoenlijk uitpraten ik erger me dood![]()
Het is wel duidelijk dat je t niet met m eens bent en het liefste belachelijk wil maken.
eensch, doet ie te vaakquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:43 schreef PLAE@ het volgende:
Verdomme v Nieuwkerk laat Wilders eens fatsoenlijk uitpraten ik erger me dood![]()
Het is wel duidelijk dat je t niet met m eens bent en het liefste belachelijk wil maken.
Gek maaar men is zo Mathijs gek dat men niet ziet hoe goed Claudia is.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:06 schreef KansloosForEver het volgende:
Geweldig programma!! Met Claudia is het alleen veel minder altijd
(verkapte tvp)
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:28 schreef maril het volgende:
[..]
Gek maaar men is zo Mathijs gek dat men niet ziet hoe goed Claudia is.
nee, dat is het niet. Claudia komt gewoon erg irritant op mij overquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:28 schreef maril het volgende:
[..]
Gek maaar men is zo Mathijs gek dat men niet ziet hoe goed Claudia is.
Bij mij ook. Mathijs van Nieuwkerk vind ik wel een leuke presentator, ook tijdens Top 2000 a Gogo en die muziekquizquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:39 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
nee, dat is het niet. Claudia komt gewoon erg irritant op mij over
Wat heeft zij jou gedaanquote:Op zondag 29 oktober 2006 00:35 schreef tong80 het volgende:
Ik kan niet tegen Lucille Werner. Is het terecht dat ik het braaksel opwekkend personage heb gemist ?
M'n oren geterroriseerd.quote:
quote:# Brigitte Kaandorp komt praten over haar nieuwe show 'Duizend en één dag'.
# De Hema bestaat 80 jaar. Directeur Ronald van Zetten komt vertellen over de kracht van het warenhuis.
# Ilja Gort is wijnboer in Frankrijk. In zijn nieuwe boek onthult hij de geheimen van het echte Franse leven.
# En Katja Schuurman neemt het op tegen iedereen in haar nieuwe televisieprogramma 'Katja vs. de rest'.
ik heb matthijs wel eens ontmoet, erg aimabele man die in het echt net zo leuk is en sympathiekquote:Op zondag 29 oktober 2006 02:25 schreef Gollemrulez het volgende:
Het Pvda/ SP gehalte druipt me iets teveel van Claudia af. Volgens mij is Mathijs van N. ook niet de meest sympathieke persoon, maar als presentatort merk je daar bij hem weinig van.
ja, hema verhaal leuk. ilja gort, vooral de afkeer van Claudia van het eten dat hij bij zich had, brigitte vermoeiend en katja zoals altijd erg leuk.quote:
Maar wel iemand die precies weet wat ie wil.quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:13 schreef evert het volgende:
ik heb matthijs wel eens ontmoet, erg aimabele man die in het echt net zo leuk is en sympathiek
Dat lijkt me alleen maar goed eigenlijk?quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar wel iemand die precies weet wat ie wil.
Athans in de tijd dat hij hoofdredacteur was bij de krant waar ik ook werkte.
Ja bij het Parool heeft ie flink huisgehouden toch. En AT5 natuurlijk.quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar wel iemand die precies weet wat ie wil.
Athans in de tijd dat hij hoofdredacteur was bij de krant waar ik ook werkte.
Zalm moet gewoon met dat koffertje rond blijven sjouwen en verder zn mond dicht houden.quote:
Niet geheel met je eens.quote:Op donderdag 2 november 2006 01:34 schreef arneaux het volgende:
Ik vind het programma altijd zoveel minder als Claudia presenteert. Die Mathijs, derentegen, komt erg sympathiek en integer over, goeie vent.
Niet zo verkapte TVP,quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:06 schreef KansloosForEver het volgende:
Geweldig programma!! Met Claudia is het alleen veel minder altijd
(verkapte tvp)
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:39 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
nee, dat is het niet. Claudia komt gewoon erg irritant op mij over
quote:Op zondag 29 oktober 2006 02:25 schreef Gollemrulez het volgende:
Het Pvda/ SP gehalte druipt me iets teveel van Claudia af.
Ik denk dat dat verwarde Mathijs wel past en ik eerlijk gezegd denk ik dat de meerderheid van de gasten ook wel kunnen waarderen. Ik vind het zelf altijd wel prettig om een beetje drukte daar aan tafel te zien.quote:Op donderdag 2 november 2006 01:57 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Niet geheel met je eens.
Ik vind 'm ten eerste onrustig interviewen. Alsof hij 5 minuten heeft voor 200 vragen. "Snel dit.. " Nu snel dat.. in 10 woorden dit.." Etc. Mag wel iets meer rust in de vraaggesprekken en moet meer tijd reserveren voor de spreker.
Ik erger me het meest aan Giel Beelen met die quasi onschuldige snufferd van 'm. Op de één of andere manier wekt hij ergernis op met die politiek-correcte houding en dat brave lachje.
Goed in wat. Dom lachen? Meelopen met de laatste alto mode? Ali B. plaatjes draaien?quote:
Hij doet het heel goed.quote:Op donderdag 2 november 2006 01:34 schreef arneaux het volgende:
Die Mathijs, derentegen, komt erg sympathiek en integer over, goeie vent.
Ja, Wickedangel, geef dan eens een bewijs of zo!!quote:Op donderdag 2 november 2006 23:49 schreef NoSigar het volgende:
Hoezo, nu ook bij de VARA?
Mathijs werkt bij de VARA en NPSquote:Op donderdag 2 november 2006 23:49 schreef NoSigar het volgende:
Hoezo, nu ook bij de VARA?
Toen MMH nog een eigen programma had, heeft hij zijn enige goede show gemaakt met Yvon Japers.quote:Op vrijdag 3 november 2006 20:19 schreef Remzz het volgende:
MMH en Yvon Jaspers hebben ook samen wie is de mol gedaan, MM was de winnaar en Yvon de mol.
Eigenlijk zouden ze die twee een programma moeten geven ik vind ze echt super samen.
Voorlopig niets, het gaat toch goed zo?quote:Op vrijdag 3 november 2006 13:03 schreef NoSigar het volgende:
Wat is er dan gebeurd bij de VARA dat ze de bsete vriend van Matthijsje niet meer zijn?
Ja dat dacht ik ook. Nu zullen we er waarschijnlijk gewoon nooit meer iets over horen.quote:Op vrijdag 3 november 2006 20:16 schreef golfer het volgende:
Ze zouden toch als MMH terug uit de states was Goedele uitnodigen voor een gesprek over haar Penisboek
Op http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/terugkijken.php kun je oude uitzendingen terugkijken, dus als je nog weet in welke uitzending het zat (volgens mij eentje met Giel Beelen), dan kun je 'm vindenquote:Op donderdag 2 november 2006 23:59 schreef RijstNatie het volgende:
Kan je ergens die filmpjes zien, die in de rubriek De TV draait door worden getoond?
Ik ben op zoek naar het filmpje van: Lingo, waarin die kandidaat het 10 letter woord wilt raden, hij geeft als antwoord; Hijisjarig
bitte schon vielen dank
jaja, dat was geweldigquote:Op maandag 6 november 2006 20:05 schreef Silenus het volgende:
Schitterend fragmentje bij 'Boer zoekt vrouw' waar ze iets lieten zien. Die jongen met een boner in z'n broek van hier tot Tokyo.
Was inderdaad grappig.quote:Op maandag 6 november 2006 20:05 schreef Silenus het volgende:
Schitterend fragmentje bij 'Boer zoekt vrouw' waar ze iets lieten zien. Die jongen met een boner in z'n broek van hier tot Tokyo.
was me gisteren niet eens opgevallen toen ik naar '' Boer Zoekt Vrouw'' zat te kijkenquote:Op maandag 6 november 2006 20:05 schreef Silenus het volgende:
Goedele zat vandaag al bij Catherine over dat boek te praten, i.v.m. een onderwerp over erectiestoornissen. Dat onderwerp begon trouwens met weer eens een héérlijke inkopper/uitglijder van Catherine, waarvan het me niks zou verbazen als het een dezer dagen in 'De TV draait door' komt...quote:Op vrijdag 3 november 2006 20:16 schreef golfer het volgende:
Ze zouden toch als MMH terug uit de states was Goedele uitnodigen voor een gesprek over haar Penisboek
Dat heb ik ook gezien Jane, Kijk jij ook altijd naar Catherine?quote:Op maandag 6 november 2006 20:35 schreef Jane het volgende:
[..]
Goedele zat vandaag al bij Catherine over dat boek te praten, i.v.m. een onderwerp over erectiestoornissen. Dat onderwerp begon trouwens met weer eens een héérlijke inkopper/uitglijder van Catherine, waarvan het me niks zou verbazen als het een dezer dagen in 'De TV draait door' komt...
Oké, het onderwerp begint dus, heel serieus (C. zei later dat ze zich ook had voorgenomen om niet te gaan lachen), met een gesprek met een man die last heeft van erectieproblemen. Eerste vraag van Catherine aan die man: "Hoe merkte u eigenlijk dat u hier last van had?"
![]()
![]()
Het hele publiek in een deuk natuurlijk en Catherine maar proberen iedereen te laten stoppen met lachen.
huh? ik zag het vandaag gewoon, zeiden ze dat het ging stoppen? dat heb ik gemist dan.quote:Op maandag 6 november 2006 21:15 schreef Dos37 het volgende:
blij dat de cafe de wereld eruit is
Ze scoorde op Nationale IQ-test 96.quote:Op maandag 6 november 2006 20:35 schreef Jane het volgende:
[..]
Goedele zat vandaag al bij Catherine over dat boek te praten, i.v.m. een onderwerp over erectiestoornissen. Dat onderwerp begon trouwens met weer eens een héérlijke inkopper/uitglijder van Catherine, waarvan het me niks zou verbazen als het een dezer dagen in 'De TV draait door' komt...
Oké, het onderwerp begint dus, heel serieus (C. zei later dat ze zich ook had voorgenomen om niet te gaan lachen), met een gesprek met een man die last heeft van erectieproblemen. Eerste vraag van Catherine aan die man: "Hoe merkte u eigenlijk dat u hier last van had?"
![]()
![]()
Het hele publiek in een deuk natuurlijk en Catherine maar proberen iedereen te laten stoppen met lachen.
Café de wereld was gewoon vanadaag.quote:Op maandag 6 november 2006 21:29 schreef Dos37 het volgende:
Ik dacht dat het eruit was ik heb het gemist vandaag![]()
Zal wel niet hebben opgelet.
Ach... de helft van de bevolking heeft een IQ onder de 100, hoor...quote:Op maandag 6 november 2006 21:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze scoorde op Nationale IQ-test 96.
Bij de IQ testen van BNN is het gemiddelde meestal rond de 110.quote:Op maandag 6 november 2006 22:12 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Ach... de helft van de bevolking heeft een IQ onder de 100, hoor...
Maar de kijkers van BNN zijn ook zeer intelligentquote:Op maandag 6 november 2006 22:21 schreef Remzz het volgende:
[..]
Bij de IQ testen van BNN is het gemiddelde meestal rond de 110.
Ja het gemideldequote:Op maandag 6 november 2006 22:21 schreef Remzz het volgende:
[..]
Bij de IQ testen van BNN is het gemiddelde meestal rond de 110.
Euh... nee!quote:Op maandag 6 november 2006 20:39 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Jane, Kijk jij ook altijd naar Catherine?
Iets over wol en schapen.quote:
Ja, leuk was hetquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:50 schreef milagro het volgende:
hahahaa, ze zijn er gewoon blijven slapen![]()
Jan Marijnissen met zijn onuitgeslapen hoofd
Top he?quote:
Valt me tegen dat ie niet op Blochin kwam.quote:
Dat werd inderdaad gisteren aangekondigd.quote:Op woensdag 8 november 2006 19:38 schreef maril het volgende:
Ik dacht dat Beau er was vanavond?
Dat zei Mathijs gisterenquote:Op woensdag 8 november 2006 19:38 schreef maril het volgende:
Ik dacht dat Beau er was vanavond?
Ja, dit ging echt helemaal nergens over...quote:Op woensdag 8 november 2006 20:16 schreef Aoristus het volgende:
wat een gezeik zeg
dat krijg je met 40ers die hun lichaam proberen te verkopenquote:Op woensdag 8 november 2006 20:27 schreef Guppi het volgende:
Waarom ging dat er zo fel aan toe.., heb ik iets gemist?
martin dreigde de foto's van heleen in de Playboy per ongeluk te laten zien. als dat gebeurt koopt niemand meer de playboy en krijgt heleen minder provisie.quote:Op woensdag 8 november 2006 20:27 schreef Guppi het volgende:
Waarom ging dat er zo fel aan toe.., heb ik iets gemist?
Zeg dat wel!quote:Op woensdag 8 november 2006 20:19 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik vind die vent wel humor, gewoon no nonsens
Ik had gehoopt dat dat indertijd een grapje was maar het is dus echt zoquote:Op woensdag 8 november 2006 20:32 schreef Aoristus het volgende:
mooi voor in de garage, je krijgt die krullebol er gratis bij
Behalve dat ze in de Playboy staat, had ze helemaal niks te meldenquote:Op woensdag 8 november 2006 20:37 schreef Jane het volgende:
En HvR weer haar eigen, superirritante zelf.
Wat een soap!quote:op 08-11-2006 om 23:02
Uitzending vanavond bijgewoond en nog wel leuk detail achteraf: Heleen van Royen heeft nog een glas water in het gezicht van Maarten Spanjer gegooid :-)
quote:Op woensdag 8 november 2006 23:17 schreef Roolio het volgende:
Hahaha! Van de wereld draait door site:
[..]
Wat een soap!
Ik ben voor Maarten Spanjer! Heleen van Royen was echt inhoudsloos, paranoia en kut in die uitzending..
quote:Op woensdag 8 november 2006 23:56 schreef du_ke het volgende:
Die van Royen is heeft echt een behaarde doos.
Ja dat hoorde ik ook maar hoefde ik niet zo nodig te wetenquote:
een kennerquote:
quote:# De presentatie is donderdag in handen van Matthijs van Nieuwkerk. Zijn tafelheer is Giel Beelen.
# Jan Peter Balkenende is te gast: de baas van ons land over de kunst van het behagen van de kiezer.
# Ed van Thijn en de zoektocht naar zijn pleegmoeder Judith Mendels, die hem in Westerbork onder haar hoede nam.
nou uit de spech van Bush werd wel duidelijk dat hij ontslagen is, zoals je eigenlijk zelf al aangeeftquote:Op donderdag 9 november 2006 11:20 schreef maril het volgende:
Vond he heel irri dat ze het over Rumsfeld hadden, in die zin dat hij ontslagen was door Bush, terwijl hij ontslag had genomen, vind dat een belangrijk detail, al zal het hw zo zijn dat hij ontslagen is, desalnietemin.
Ja, viel mij ook op. Maar goed, dan heeft die redactie het verkeerd doorgegeven.quote:Op donderdag 9 november 2006 11:20 schreef maril het volgende:
Vond he heel irri dat ze het over Rumsfeld hadden, in die zin dat hij ontslagen was door Bush, terwijl hij ontslag had genomen, vind dat een belangrijk detail, al zal het hw zo zijn dat hij ontslagen is, desalnietemin.
dat zeiden ze wel ja, kan ook nog wel kunnen, zijn meestal 3 gasten naast de tafelheer.quote:Op donderdag 9 november 2006 10:38 schreef pfaf het volgende:
Stevie Ann zou toch ook komen? Of verstond ik dat nu helemaal verkeerd..
Waarschijnlijk naar aanleiding van Hugo Borst belaagd door Heleen van Royenquote:Op woensdag 8 november 2006 22:24 schreef Wickedangel het volgende:
Jammer dat Hugo Borst er niet was, hij had haar verbaal in mootjes gehakt. "Levensgevaarlijk", noemde hij haar gisteren![]()
Houdt mij niet voor de gek hèquote:Op donderdag 9 november 2006 19:40 schreef golfer het volgende:
Het is de echte Ed van Thijn en niet die imitatie.
jep hij zat ook wat zenuwachtig met zn kop naar beneden en met zn vingers te friemelenquote:Op donderdag 9 november 2006 20:12 schreef bladibladibla het volgende:
Volgens mij schaamt Giel zich een beetje voor zijn "grappige telefoongesprek"...
Viel mij ook al op.quote:Op donderdag 9 november 2006 20:16 schreef Veerboot het volgende:
Wat zit die Balkenende geforceerd tof te doen zeg
Echt niet. Hij is echt geweldig!!!quote:Op donderdag 9 november 2006 20:16 schreef Veerboot het volgende:
Wat zit die Balkenende geforceerd tof te doen zeg
Om 20.16 uur was het nog wel geforceerdquote:Op donderdag 9 november 2006 20:24 schreef X. het volgende:
[..]
Echt niet. Hij is echt geweldig!!!
Ik lig in een scheur hier
Eens.quote:Op donderdag 9 november 2006 20:25 schreef mcyodogg het volgende:
Die Balkenende, ik geloof niet wat ik zag![]()
En dat ook! Ik was echt onder de indruk.quote:Op donderdag 9 november 2006 20:05 schreef bladibladibla het volgende:
Wat een geweldige stem heeft Stevie Ann!
Zo zie je maar weer wat een ontspannen interviewer teweeg kan brengen.quote:Op donderdag 9 november 2006 20:26 schreef spoor4 het volgende:
Beste tv optreden van Balkenende ooit.
Op internet komt ie ook gewoon te staan, anders vannacht rond half 1, geloof ik.quote:Op donderdag 9 november 2006 20:39 schreef Piles het volgende:
Ik mis alle leuken uitzendingen geloof ik
Hoelaat is de herhaling?
Ja als men hem nauwlijks politieke vragen stelt is het reuze gemakkelijk. ik wil nooit meer horen dat de VARA links alleen helpt.quote:Op donderdag 9 november 2006 20:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer wat een ontspannen interviewer teweeg kan brengen.
Balkenende vind RTL Boulevard een leuk programmaquote:Op donderdag 9 november 2006 20:26 schreef spoor4 het volgende:
Beste tv optreden van Balkenende ooit.
Misschien welquote:Op donderdag 9 november 2006 20:56 schreef BVO het volgende:
Dit levert hem minstens een zetel op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |