abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42782678
DE WERELD DRAAIT DOOR
Matthijs van Nieuwkerk en Claudia de Breij presenteren het VARA-programma ‘De Wereld draait door’. Zij ontvangen in de studio gasten die een stempel drukken op het nieuws van vandaag en de dag van morgen. De actualiteit wordt op eigenzinnige, toegankelijke en humoristische wijze besproken. ‘De Wereld draait door’ kijkt ook met een scherp oog naar de media, in het bijzonder televisie. ‘De Wereld draait door’ is elke werkdag tussen 19.30 - 20.30 uur te zien bij de VARA op Nederland 3.
]Matthijs van Nieuwkerk was hoofdredacteur van AT5 en van ‘Het Parool’ en richtte, samen met Henk Spaan, het literaire voetbaltijdschrift ‘Hard Gras’ op. Voor de VARA presenteerde hij het late night-programma ‘De Gids’ en voor de NPS het vooravondprogramma ‘TV3’ en de ‘Popquiz à gogo’. Voor de VPRO presenteert hij, samen met Wilfried de Jong, het live-sportprogramma ‘Holland Sport’.

Claudia de Breij begon haar radiocarrière bij de Stadsomroep Utrecht, Radio M en Radio West om vervolgens over te stappen naar BNN om het Radio 1-programma ‘BNN United’ te presenteren. Daarna ging Claudia bij de NPS aan de slag waarvoor ze, ieder avond tussen 20.00 en 22.00 uur, te horen was op 3FM met haar programma ‘… en dit is Claudia!’ Sinds september 2003 presenteert ze 'Claudia d'r op' bij de VARA op 3FM. Claudia is tevens actief als standup comedian en cabaretière.

De wereld draait door’, een dagelijks VARA-programma, elke werkdag tussen 19.30 - 20.30 uur bij de VARA op Nederland 3.

Tijdens Europees voetbal is het tot 20.00 en gaat het verder op het internet, in de herhaling word de hele afl. uitgezonden, herhalingen zijn aan het einde van de avond en gaan de hele nacht door, met tussendoor 10 min teletekst
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
  woensdag 18 oktober 2006 @ 20:24:22 #2
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_42782733
En ik vond dat ze die Frans Bauer wel eens wat meer mogen hadden aanpakken. Ik bedoel, en maar slijmen dat ie de show van Beelen zo prachtig vond en altijd luistert, maar als ie de begin-kreun tune moet doen weet ie niet wat de bedoeling is.
Erg nep die Bauer en iedereen trapt erin. Pff, veel variatie op zijn cd....

En idd hoor BdR, Beelen vind ik ook maar een kleurloze loser. Het is natuurlijk de bedoeling dat de side-kick spontaan reageert, maar Marc Marie doet dat toch veel keer beter dan Beelen.

En toch blijft het een leuk programma
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
  woensdag 18 oktober 2006 @ 20:27:03 #3
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_42782833
Giel Beelen vind ik ook niet zo.
Zou Giel echt belangstelling hebben voor Frans Bauer ?
pi_42782898
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 20:16 schreef BdR het volgende:

Giel Beelen aan tafel is ook nooit een goed idee, maar ik krijg het idee dat ik de enige ben die zich aan hem ergert. Giel kan niks, weet niks, gasten interesseren hem niet, hij stelt slechte vragen (als ie al vragen stelt) wtf doet ie daar steeds aan tafel?!
Nee hoor ik erger mij ook aan Beelen, zie liever Hugo Borst.
  woensdag 18 oktober 2006 @ 20:32:17 #5
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_42783033
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 20:24 schreef RobertoCarlos het volgende:
En idd hoor BdR, Beelen vind ik ook maar een kleurloze loser. Het is natuurlijk de bedoeling dat de side-kick spontaan reageert, maar Marc Marie doet dat toch veel keer beter dan Beelen.
Gelukkig, ben niet de enige. Vanavond ook, goed voorbeeld, het enige dat Giel Beelen over Piet Römer kon zeggen was dat ie het typetje in Cafe De Wereld dat op Römer gebaseerd is zo grappig vond ofzo.

Ik vind Marc Marie Huybrechts ook stukken beter dan Giel Beelen. Die is vaak erg grappig en vraagt tenminste nog eens wat aan de gasten enzo.
tv not rot brain..
Life is something to do when you can't get to sleep..
The snoozebar.. cause there's nothing like starting the day with a little procrastination
  woensdag 18 oktober 2006 @ 20:32:47 #6
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_42783052
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 20:24 schreef RobertoCarlos het volgende:
En ik vond dat ze die Frans Bauer wel eens wat meer mogen hadden aanpakken. Ik bedoel, en maar slijmen dat ie de show van Beelen zo prachtig vond en altijd luistert, maar als ie de begin-kreun tune moet doen weet ie niet wat de bedoeling is.
Dat viel me inderdaad ook op. Redelijk suf.
  woensdag 18 oktober 2006 @ 20:33:26 #7
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_42783079
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 20:28 schreef maril het volgende:

[..]

Nee hoor ik erger mij ook aan Beelen, zie liever Hugo Borst.
Me too
  woensdag 18 oktober 2006 @ 20:34:25 #8
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_42783121
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 20:27 schreef Haaibaaike het volgende:
Giel Beelen vind ik ook niet zo.
Zou Giel echt belangstelling hebben voor Frans Bauer ?
Denk het niet, Frans Bauer bood hem plaatsen op de eerste rij aan maar Giel vertrok geen spier.
tv not rot brain..
Life is something to do when you can't get to sleep..
The snoozebar.. cause there's nothing like starting the day with a little procrastination
  woensdag 18 oktober 2006 @ 20:36:21 #9
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_42783224
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 20:34 schreef BdR het volgende:

[..]

Denk het niet, Frans Bauer bood hem plaatsen op de eerste rij aan maar Giel vertrok geen spier.
Dat denk ik ook niet dat Giel Beelen de muziek van Frans mooi vind
pi_42783252
Draaid, inderdaad.
  woensdag 18 oktober 2006 @ 20:38:19 #11
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_42783296
Kan iemand even van draaid draait maken?
Dit doet pijn aan mijn ogen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_42783607
Hugo borst was goed bezig gister
pi_42783809
Giel mag van mij ook wel weg ja.
pi_42785233
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 20:38 schreef golfer het volgende:
Kan iemand even van draaid draait maken?
Dit doet pijn aan mijn ogen.
sorry zie het nou pas
pi_42785591
Zie nu ook dat Matthijs niet goed geschreven is.
  woensdag 18 oktober 2006 @ 21:41:59 #16
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
  woensdag 18 oktober 2006 @ 21:43:53 #17
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_42785986
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 21:41 schreef pfaf het volgende:
Was Römer dronken, of is dat zo'n mongool?
Ladderzat volgens mij.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 18 oktober 2006 @ 21:45:23 #18
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
  Trouwste user 2022 woensdag 18 oktober 2006 @ 21:58:50 #19
7889 tong80
Spleenheup
pi_42786678
Vannacht maar eens genieten dan

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 18 oktober 2006 @ 22:13:16 #20
105963 doppelgänger
huilen met de kraan open
pi_42787407
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 20:50 schreef Pamuk het volgende:
Giel mag van mij ook wel weg ja.
okee, nu even allemaal tegelijk:

Giel Beelen is een kansloze rukker

ik ben voor een nieuwe googlebom actie!
Fun game: try to post a YouTube comment so stupid that people realize you must be joking. (Hint: this is impossible)
"Stel je drinkt Starbucks koffie maar je vergeet een foto te maken en te delen op Social media. Heb je dan wel koffie gedronken?"
  woensdag 18 oktober 2006 @ 22:33:24 #21
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_42788400
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 20:32 schreef BdR het volgende:

[..]

Ik vind Marc Marie Huybrechts ook stukken beter dan Giel Beelen. Die is vaak erg grappig en vraagt tenminste nog eens wat aan de gasten enzo.
Idd, M-M is de ideale tafelheer. Beelen voegt niet zo veel toe.
Toch wel weer leuk, Frans Bauer. Niets gespeelds aan
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
pi_42789644
niks mis met giel vind ik, heb wel veel slechtere tafelheren gezien.
  Trouwste user 2022 donderdag 19 oktober 2006 @ 00:52:52 #23
7889 tong80
Spleenheup
pi_42793053
Hij is idd ladderzat

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  donderdag 19 oktober 2006 @ 00:52:57 #24
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_42793056
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 21:45 schreef pfaf het volgende:

[..]

Dat dachten wij ook.
Er komt geen zinnig woord uit
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
  Trouwste user 2022 donderdag 19 oktober 2006 @ 01:02:37 #25
7889 tong80
Spleenheup
pi_42793237
Hij is al weg helaas

Trouwste user 2022 donderdag 19 oktober 2006 @ 01:05:41 #26
7889 tong80
Spleenheup
pi_42793284
GVD Frans Bauer is leuk

pi_42793365
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 21:43 schreef golfer het volgende:

[..]

Ladderzat volgens mij.
Dikke kans inderdaad. Onbegrijpelijk die knakker .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  donderdag 19 oktober 2006 @ 02:54:37 #28
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_42794576
Leuk vandaag met Frans en Giel

En wat is het toch een goed programma
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
  donderdag 19 oktober 2006 @ 02:56:30 #29
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_42794594
ik vond het matig. En cafe de wereld mag optyfen en nooit meer terugkomen.
  donderdag 19 oktober 2006 @ 02:58:38 #30
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_42794616
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 02:56 schreef PLAE@ het volgende:

ik vond het matig. En cafe de wereld mag optyfen en nooit meer terugkomen.
Ja cafe de wereld is niet leuk meer, laatste tijd veel meer kritiek. Ook van gasten "ik vind het een leuk programma maar dat cafe slaat nergens op" . Ik denk dat het binnenkort verdwijnt, of niet meer dagelijks.
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
Mijn party reviews
  donderdag 19 oktober 2006 @ 07:16:56 #31
124676 RobertoCarlos
pi_42795324
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 20:45 schreef Openthegate het volgende:
Hugo borst was goed bezig gister
Hugo was genieten. Niet zozeer de vragen, want ook die waren niet altijd super (Anouk=Janis Joplin ), maar hij zat wel lekker te loeren naar hoe ie gasten uit hun ritme kon halen.

Vond Beau van Erven Doorn trouwens erg zielig als tafelgast, probeerde Matthijs aan te pakken
pi_42799102
Ik vond De Jakhalzen gisteren leuk.

Isolde probeerde Ruby Wax te imiteren en dat lukte haar aardig
If it was easy, it wouldn't mean nothing, no
  donderdag 19 oktober 2006 @ 14:14:58 #33
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_42804094
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 07:16 schreef RobertoCarlos het volgende:
Vond Beau van Erven Doorn trouwens erg zielig als tafelgast, probeerde Matthijs aan te pakken
haha, nee daar kwam even het (te) grote ego van matthijs om de hoek kijken. Het kantje dat je eigenlijk niet van m wil zien.
van Erven Doorns probeerde hem helemaal niet aan te pakken.
pi_42814690
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 19:48 schreef pberends het volgende:
Wie is die roodharige dame?
Renate Schutte, presenteerde een kinderpogramma bij de Avro en heeft een flink aantal programma's bij Omroep Brabant gepresenteerd, en presenteert morgen dus het Televizier Gala.

donderdag 19 oktober 2006 @ 20:13:54 #37
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_42815188
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 19:50 schreef pberends het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tom_Egbers

Tom Egbers (Almelo, 18 oktober 1957)

45 zei Hanegem toch...
en 49 en 50.
  donderdag 19 oktober 2006 @ 22:35:18 #38
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_42820174
Tering dat televiziergala wat een kutprogrammas zijn er genomineerd, hoe kun je de lamas nou een goed programma vinden.

paupers
Mijn party reviews
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 17:14:40 #39
154726 ArendBarend
Spread the hype!
pi_42840423
leuk programma
Ouderdom is ook slecht voor de gezondheid!
pi_42842680
Tv-presentator Matthijs van Nieuwkerk
‘Ik doe maar wat’

Van krantenbaas tot televisiepresentator. Hoe bevalt dat? Een gesprek met Matthijs van Nieuwkerk. ‘Ik ben misschien iets voorzichtiger geworden, minder naïef.’

tekst: Bea Kastrop

Jongensachtig en scherpzinnig, charmant en gedreven, energiek en creatief. De superlatieven over Matthijs van Nieuwkerk konden niet op nadat hij als broekie van een hoofdredacteur in 1996 Het Parool van een zieltogend monument omvormde tot een succesvolle, eigentijdse kwaliteitskrant.

Toen zijn nieuwe avonturen in 2001 als hoofdredacteur van AT5 en als netcoördinator van Nederland 3 niet brachten wat ervan werd verwacht, werd hij genadeloos neergesabeld.

De laatste jaren manifesteert Van Nieuwkerk zich opnieuw. Ditmaal als televisiepresentator. Jongensachtig en scherpzinnig, charmant en gedreven, energiek en creatief en, zoals blijkt in dit gesprek, ook een stuk voorzichtiger geworden.

Wat vind je van de nieuwe zender-indeling?
“Ik heb het niet echt bestudeerd. Ik kijk vooral naar mijn eigen programma’s. Wat betreft De wereld draait door: we zijn er nog. En dat is een felicitatie waard, heb ik begrepen. Toen we steeds beter werden, heeft men uiteindelijk besloten dat men niet om ons heen kon.”

Maar wel gedeeltelijk tegenover het NOS-journaal...
“We waren uiteraard liever tussen zeven en acht blijven zitten. Het achtuurjournaal is voor veel mensen een monument. Dus we moeten maar kijken hoe we daarmee omgaan.”

Je schuift op voor een soap. Onderweg naar morgen moest ervoor komen.
“Daar heeft men allerlei ideeën bij. Maar ik heb daar niet voor gestudeerd. Ik weet het ook niet zo goed. Het lijkt me wel dat er iets moest gebeuren en dat het allemaal wat centraler moest worden aangestuurd. Dus ik neem nu maar even aan - want laten we vooral optimistisch beginnen - dat het een verbetering is.”

Niet somber
Je bent wel erg voorzichtig! En hoezo weet jij niets van zenderindelingen?
“Van Nederland 3 wist ik veel. We vonden toen al dat het centraler moest worden aangestuurd. Of dit de ideale combinatie is en of het goed zal uitpakken… Ze beloven dat ze snel zullen omschakelen als ze zien dat ergens een ongeluk gebeurt. Ik ben er niet per se heel somber over.”

Ook al staat jouw Popquiz à gogo dit najaar niet in het schema?
“Dat heeft ook te maken met het feit dat de NPS andere prioriteiten stelt.”

De NPS wil zwaardere culturele programma’s.…
“De omroepen wordt gevraagd om aan te tonen waarom ze op aarde zijn. En de NPS is misschien niet op aarde om een quiz uit te zenden.”

Dit is toch een cultuurquiz?
“Zeker. Ik ben het er ook niet mee eens… Ik vind Popquiz à gogo een speelse vorm van cultuuroverdracht voor een groot publiek. Het sloeg ook aan. Maar ik ben niet de NPS. Die beslist. De Top 2000, tussen Kerst en Oud en Nieuw (Radio 2, - red.), blijft wel bestaan. En ik hoorde fluisteren dat in het volgend kalenderjaar de popquiz weer terugkeert. Afwachten dus.”

Programma drie: Holland Sport.
“Niets veranderd, zelfde tijdstip. En dat zeg ik met veel plezier.”

Iets anders. Je hebt een manier van interviewen die ik zeer bewonder…
“Ha, ha. Ga ik dat teruglezen in je stuk?”

Interview je voor televisie op dezelfde manier als je voor de krant deed?
“Het is een groot verschil. Bij de krant heb je alle tijd, bij de tv bijna niet. Dus dan moet je je goed voorbereiden, in het gesprek snel accelereren, goed luisteren, en verder... ach als ik eerlijk ben, doe ik op tv maar wat.”

De kop voor dit interview hebben we al.
“Ik denk dat ik een goeie vakman ben als het om kranten maken gaat; maar dat durf ik als televisiemaker niet te zeggen. Bij Het Parool ben ik vijftien jaar heel bewust bezig geweest met het verwerven van vakmanschap als schrijvend journalist, later als hoofdredacteur.”

“De televisie, daar ben ik bij toeval ingerold. Volstrekt iets anders, maar wel zeer inspirerend. Ik ben gezegend met uitstekende redacties en ik bereid me heel goed voor. Maar tijdens het programma vaar ik puur op mijn intuïtie. Het belangrijkste is dat ik fit aan tafel verschijn, zodat ik snel kan reageren. De enige vraag die ik mezelf stel is: boeit dit
gesprek?”

Onbezoldigde leermeesters
Wat zou je willen leren als presentator?
“In de krantenwereld had je mentoren. Oudere journalisten die je bij de hand namen en uitlegden hoe het allemaal werkte. Ik had grote voorbeelden. David Remnick van de New Yorker. Dát is de man, dacht ik dan. Als ik ooit zo’n reportage mag schrijven, of zo’n profile!”

“Bij de televisie is geen leerschool. Je gaat het dóen. Het is hit and run. Zorg dat je goed bent, dat je blijft zwemmen en niet koppie onder gaat. Felix Rottenberg en Mart Smeets waren, zonder dat zij dat wisten, mijn onbezoldigde leermeesters. De scherpte, de brutaliteit en het verrassende van Felix en het gezag en het volstrekte gemak van Mart Smeets. Ik dacht: als ik me daar iets van eigen kan maken, dan ben ik op de goeie weg.”

“Nu ben ik wat verder en durf ik me te permitteren om verder te kijken. Jonathan Ross op de BBC: dat rappe en dat geestige… Hoe kom je daar? Geen idee! Dus nogmaals: ik doe maar wat.”

Een paar maanden geleden pakte Wilfried de Jong Patrick Kluivert ongenadig hard aan in Holland Sport. Jij deed niet mee. Vond je het te ver gaan?
“Absoluut niet. Het goeie van onze dubbelpresentatie is dat we weten wat we willen, maar verder niks afspreken. Meestal zijn de gesprekken zeer empathisch en hartverwarmend. Maar soms denk je, en dit was daar een voorbeeld van: nou kereltje, ik weet niet of jij wel zo oprecht bent in wat je zegt.”

“Wilfried kende de man die was overleden bij dat auto-ongeluk en had informatie die niet in het voordeel van Patrick was. Wilfried ging dat heel hard aan. Ik deel die drift en die woede niet in die mate en heb dus niks te zoeken bij dat gesprek. Het zou afbreuk hebben gedaan als ik daar met rustiger gestelde vraagjes tussen was gekomen. Ik besloot: hier doe ik effe niet aan mee. Dit is zo spannend! Ook voor de kijker.”

Dus het was geen kwestie van…
“Dat ik niet durfde? Nee, helemaal niet. Kijk nog eens naar de interviews die ik in Nederland kiest met Felix Rottenberg heb gedaan. Daar zaten pittige robbertjes bij! Maar daar waren de verkiezingen de inzet.”

“In Holland Sport en De wereld draait door zitten sporters, mensen van de media, schrijvers… Er kunnen scherpe gesprekken plaatsvinden, maar ik zit daar niet om dik hout te zagen. In wezen hebben die programma’s een goed humeur.”

Acht minuten spanning
Je sterkste eigenschap in je vak?
“Ik weet veel over veel verschillende onderwerpen. Sport, cultuur, muziek, politiek, geschiedenis…Vooral in De wereld draait door helpt mij dat erg.”

Je zwakste?
“Ik verveel me snel.” Lachend: “Soms al in een kort gesprekje.”

Dus Zomergasten presenteren zou niks voor jou zijn. Drie uur lang…
“Het lijkt me fantastisch.”

Maar je zegt dat je je in korte gesprekjes soms al verveelt.
“Nee, ik geef even aan… jij vraagt mij dat. Ik vind het al ingewikkeld om er überhaupt iets over te zeggen. Ik ken mezelf heel slecht. En ik heb ook niet veel zin om met iedereen te delen hoe ik over mezelf denk.”

Ik vraag toch geen dieptepsychologisch profiel?
“Daarom zei ik ook: ik ben snel onrustig en ga al gauw op zoek naar de
volgende opwinding. Daarom ben ik misschien ook heel geschikt om die gesprekken van hooguit acht minuten op spanning te houden. Namelijk mijn eigen spanning!” Een triomfantelijk/uitdagende blik waarschuwt dat er in deze richting niet veel meer te halen valt.”

Ho, ho, kom niet te dichtbij...?
“Misschien. Maar ik zeg ook heel veel dingen wél. Op sommige vragen weet ik gewoon geen antwoord.”

In een interview in 1998 zei je dat je later zou zeggen: ‘Het wordt nooit meer zo leuk als toen ik de hoofdredacteur van Het Parool was.’
“Dat zou ik nog steeds kunnen verdedigen. Je bent jong; het gaat slecht en ze geven jou het roer in handen. Als je het schip dan op koers krijgt… het ervaren van dat succes dat je deelt met zoveel medewerkers en die loyale achterban, dat gevoel komt nooit meer terug. Maar ik zeg het niet al te verdrietig, want het is daarna beslist niet alleen maar motregen geweest.”

Wel regelmatig zwaar weer. Heeft dat je veranderd?
“Eigenlijk niet zo heel erg. Ik ben misschien iets voorzichtiger geworden, minder naïef.”

Wat mis je uit je krantentijd?
“Het maken van een krant. Omdat ik de illusie heb dat ik daar verstand van heb. En dat is een rijk gevoel. Het allermeest mis ik sommige collega’s. Maar er is ook veel voor in de plaats gekomen. Ik maak programma’s waarvan ik vind dat ze me op het lijf geschreven zijn. Ik heb niet veel meer te wensen.”

Maar je bent niet de baas. Anderen beslissen.
“Ik kan nu ook zeggen wat ik vind. De ene keer krijg ik gelijk en de andere keer niet. In die zin is het nederiger, maar daar kan ik goed mee leven. Dat uur in de avond dat ik in beeld kom, is al moeilijk genoeg. De druk is groot. Het feit dat veel mensen kijken en er iets van vinden, ervaar ik als intensief en vermoeiend. Dat had ik drie jaar geleden niet kunnen voorspellen.”

Biografie
Matthijs van Nieuwkerk
Geboren: 8 september 1960 in Amsterdam. Oudste van drie kinderen.
Woont: in Amsterdam met vrouw Karin, hun zoon Kees (18) en dochter Jet (16).
Opleiding: vwo in Hilversum, Nederlands aan de Universiteit van Amsterdam.
Carrière: In 1987 redacteur literatuur bij Het Parool, daarna chef kunstredactie, adjunct-hoofdredacteur en in 1996 hoofdredacteur. Samen met Henk Spaan richtte hij het literaire voetbalblad Hard Gras op. In 2001 en 2002 is hij achtereenvolgens hoofdredacteur van de Amsterdamse televisiezender AT5 en netmanager van Nederland 3.
Vanaf 2002 werkt Van Nieuwkerk vóór de camera en presenteerde hij onder andere TV3 (met Hadassah de Boer), Nederland kiest en Nova (beide met Felix Rottenberg) en Popquiz à gogo (met Leo Blokhuis). Momenteel Holland Sport en De wereld draait door. Tussen Kerst en Oud en Nieuw de Top 2000 à gogo op de radio.
Helemaal gek van: cricket en Engeland.

NCRV-gids 41, 14 t/m 20 oktober 2006
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 18:52:22 #41
67174 Dos37
Come on Twente
pi_42842811
Leuk interview
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 20 oktober 2006 @ 18:55:16 #42
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_42842883
MMH vanavond
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 19:03:58 #43
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_42843097
Matthijs zal het niet presenteren denk ik
n.a.v. '' De Gouden TelevizierRing'' Matthijs is genomineerd voor de beste tv man samen met Paul de Leeuw en Patrick Lodiers.
pi_42843980
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 19:03 schreef Haaibaaike het volgende:
Matthijs zal het niet presenteren denk ik
bijna goed
pi_42844062
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 19:33 schreef snellejelle het volgende:

[..]

bijna goed
Vraag mij alleen af wat er dan live is DWDD of de tv ring.
pi_42844121
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 19:35 schreef maril het volgende:

[..]

misschien gaat matthijs wat eerder weg
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 19:39:13 #47
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_42844163
Hij zal wel direct na de uitzending in een gereedstaande taxi springen. Hij heeft z'n apenpakkie al aan
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 19:50:33 #48
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_42844533
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 19:33 schreef snellejelle het volgende:

[..]

bijna goed
Matthijs is er gewoon Hilversum en Amsterdam liggen niet ver van elkaar !!
pi_42844740
Dat filmpje van die moeder
pi_42844986
Ouwe geilpijp die Peter van Straten
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 20:05:37 #51
67174 Dos37
Come on Twente
pi_42845007
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 19:35 schreef maril het volgende:

[..]

Allebeide
pi_42845112
Jammer dat Mathijs het afkapt
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 20:09:00 #53
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_42845119
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 20:05 schreef Dos37 het volgende:

[..]

Allebeide
Natuurlijk allebei is het live
pi_42845268
Die MM staat toch ver boven elke sidekicks die langskomt
pi_42845334
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 19:57 schreef bladibladibla het volgende:

[..]

Renate Schutte, presenteerde een kinderpogramma bij de Avro en heeft een flink aantal programma's bij Omroep Brabant gepresenteerd, en presenteert morgen dus het Televizier Gala.

Ah, dank.
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 20:29:39 #57
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_42845883
Lekker even ongegeneerd reclame voor de AH maken door die 2 jury-koks.
De Allerhande van deze maand staat ook al vol reclame voor dat Talpa-programma.

Peter van Straaten zijn Lustboek wil ik wel weer hebben om de verzameling Peter van Straaten z'n boeken te completeren.
Poef.....gone! ©golfer
pi_42848861
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 20:29 schreef golfer het volgende:
Lekker even ongegeneerd reclame voor de AH maken door die 2 jury-koks.
De Allerhande van deze maand staat ook al vol reclame voor dat Talpa-programma.

Peter van Straaten zijn Lustboek wil ik wel weer hebben om de verzameling Peter van Straaten z'n boeken te completeren.
Ik vond het echt schandalig van die van Kranenborg, van Braakhekke verwacht ik niet anders.
Helpt waar hij kan!
pi_42848908
Je durft je toch geen topkok te noemen als je je zooi bij de AH haalt
pi_42848996
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 22:05 schreef Piles het volgende:
Je durft je toch geen topkok te noemen als je je zooi bij de AH haalt
Dat doet hij ook niet in zijn eigen restaurant anders staat hij dezelfde avond nog op straat, maar het is blijkbaar goed genoeg voor de gemiddelde consument en voor de TV. Laten we de mensen vooral niets leren over kwaliteit.
Helpt waar hij kan!
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 08:33:49 #61
124676 RobertoCarlos
pi_42857141
Leuk interview idd, ik hoor het hem gewoon allemaal zeggen
  woensdag 25 oktober 2006 @ 18:27:37 #62
69426 Astherushcomes
In constante roes
pi_42929031
De presentatie is woensdag in handen van Matthijs van Nieuwkerk. Zijn tafeldame is Sophie Hilbrand.

Hoe sterk leeft de Jihad onder radicale jongeren? Journalisten Sanne Groot Koerkamp en Marije Veerman infiltreerden in de radicale moslimgemeenschap in ons land en schreven het boek 'Het slapende Leger'.

Freek de Jonge duikt de politiek in: tot aan de verkiezingen houdt hij ons wekelijks op de hoogte in zijn programma 'Stemmingmakerij'.

Rob Kamphues en Bas van Putten maken een eigen variant op het BBC-autoprogramma 'Top Gear'.
  woensdag 25 oktober 2006 @ 19:44:21 #63
124676 RobertoCarlos
pi_42931275
Wat ziet die Sophie er ranzig uit.

Wat een domme mutsen zeg.
  woensdag 25 oktober 2006 @ 19:49:08 #64
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_42931451
Nog een keer Gonnie.
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 25 oktober 2006 @ 19:55:09 #65
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_42931673
Freek.
Poef.....gone! ©golfer
pi_42931745
Die Gonny kan zich beter opsluiten in een van de buitenwereld afgesloten hokje
pi_42931922
2 van die westerse stoten die moslims gaan interviewen... .
pi_42932036
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 20:01 schreef pberends het volgende:
Ja, dat viel mij ook al op
  woensdag 25 oktober 2006 @ 20:09:05 #69
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_42932158
quote:
Wel gedeeltelijk undercover, he?
Poef.....gone! ©golfer
pi_42932187
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 20:05 schreef X. het volgende:

[..]

Ja, dat viel mij ook al op
Ik dacht al: Lekker objectief dat 2 westerse blondines die moslims gaan interviewen. Maar ze deden het letterlijk en figuurlijk "undercover" .
  woensdag 25 oktober 2006 @ 21:48:59 #71
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_42935733
Gisteren was weer leuk Vrouwen met hun zwarte gat
pi_42940833
quote:
en wat zijn ze godsgruwelijk dom

*herhaling kijkt
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_42961324
Met vanavond:
quote:
# De presentatie is donderdag in handen van Matthijs van Nieuwkerk. Zijn tafelheer is Hugo Borst.
# Marco Pastors maakte furore onder de vleugels van leermeester Pim Fortuyn en schreef het boek met de toepasselijke titel 'Tot uw Dienst'.
# Jean van de Velde is de regisseur van Herman Brood-film 'Wild Romance'. Wat krijgen we te zien?
# Wendy van Dijk en Henk-Jan Smits over hun nieuwe programma 'X-factor'. Op welk muzikaal talent gaan ze ons trakteren?.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 19:43:02 #74
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_42962530
Marco Pastors.
Poef.....gone! ©golfer
pi_42962750
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 19:43 schreef golfer het volgende:
Marco Pastors.
Marco Pastors
Losers always whine about there best.Winners go home and fuck the prom queen!
  donderdag 26 oktober 2006 @ 20:07:33 #76
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_42963226
Die kop van Hugo Borst bij die violiste.
Poef.....gone! ©golfer
pi_42963231
Hugo, gelukkig, het is toch prachtig dit en je voelt het ook
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  donderdag 26 oktober 2006 @ 20:11:22 #78
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 21:37:44 #79
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_42966603
Hugo is zeer geschikt als tafelheer
  donderdag 26 oktober 2006 @ 22:37:40 #80
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_42969050
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 21:37 schreef Veerboot het volgende:
Hij heeft wel wat meer uitgesproken meningen dan alleen over voetbal
  donderdag 26 oktober 2006 @ 23:21:43 #81
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_42970438
quote:
Vind ik ook, Hugo is een geschikte en een leuke tafelheer
  donderdag 26 oktober 2006 @ 23:22:43 #82
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_42970475
Marc Marie Huijbrechts zit in Amerika !
Hij gaat naar Barbara Streisand vertelde hij vorige week !!
  donderdag 26 oktober 2006 @ 23:41:20 #83
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_42971003
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 23:22 schreef Haaibaaike het volgende:
Marc Marie Huijbrechts zit in Amerika !
Hij gaat naar Barbara Streisand vertelde hij vorige week !!
Oh, dan komt Goedele dus pas volgende week.
"If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through" General Melchett
Klik hier voor uw dagelijkse portie vitaminen.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 23:44:29 #84
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_42971103
Die kwam toch morgen Goedele ? of ik vergis me.
Marc marie is volgende week weer in DWDD
pi_42971247
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 23:41 schreef Mister1977 het volgende:

[..]

Oh, dan komt Goedele dus pas volgende week.
Ja dan is Goedele er MM is er dan ook.
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 00:21:53 #86
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_42972348
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 23:44 schreef Haaibaaike het volgende:
Die kwam toch morgen Goedele ? of ik vergis me.
Marc marie is volgende week weer in DWDD
MM wil samen met Goedele over de penis praten.
"If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through" General Melchett
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 00:42:45 #87
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_42972984
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 00:21 schreef Mister1977 het volgende:

[..]

MM wil samen met Goedele over de penis praten.
Ik dacht dat MM Goedele niet wilde zien !
Dan heb ik me vergist
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 00:48:20 #88
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_42973134
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 23:48 schreef maril het volgende:

Ja dan is Goedele er MM is er dan ook.
Dus nog een weekje wachten op een 'serieus' gesprek over de piemel met Goedele.
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 09:18:49 #89
124676 RobertoCarlos
pi_42976706
quote:
Vind ik nog wel meevallen, hij zegt gewoon bijna niets
pi_42978043
quote:
Ben ik wel met je eens. Net als Marc-Marie Huijbrechts, Beau van Erven Dorens en Giel Beelen. Nog eentje erbij, en ze hebben vaste mensen
pi_42979006
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 10:33 schreef X. het volgende:

[..]

Ben ik wel met je eens. Net als Marc-Marie Huijbrechts, Beau van Erven Dorens en Giel Beelen. Nog eentje erbij, en ze hebben vaste mensen
Giel vind ik wat minder
En je vergeet Sophie natuurlijk
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 11:17:48 #92
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_42979040
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 00:48 schreef golfer het volgende:

[..]

Dus nog een weekje wachten op een 'serieus' gesprek over de piemel met Goedele.
Blijkbaar van wel
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 11:18:44 #93
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_42979060
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 11:16 schreef Piles het volgende:

[..]

Giel vind ik wat minder
En je vergeet Sophie natuurlijk
Giel vind ik ook niet zo veel aan.
Cornald Maas vergeten jullie
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 11:33:06 #94
124676 RobertoCarlos
pi_42979445
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 11:18 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Cornald Maas vergeten jullie
vind ik ook goed = tenminste kritisch
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 11:42:14 #95
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_42979717
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 11:33 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

vind ik ook goed = tenminste kritisch
Ja ik ook
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 12:38:02 #96
124676 RobertoCarlos
pi_42981155
vond Mattijs wel erg dominant metPastors, hij had Hugo lekker zijn gang moeten laten gaan, dat was echt interessant geweest
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 19:43:29 #97
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_42993044
Verdomme v Nieuwkerk laat Wilders eens fatsoenlijk uitpraten ik erger me dood
Het is wel duidelijk dat je t niet met m eens bent en het liefste belachelijk wil maken.
pi_42993185
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 19:43 schreef PLAE@ het volgende:

Het is wel duidelijk dat je t niet met m eens bent en het liefste belachelijk wil maken.
ik vond het compleet redelijk klinken , dat gevangenis verhaal

het is toch in feite ook idioot dat gevangenen allerlei keuzes hebben, die zoals hij noemde bejaarden bv niet hebben?

het moet idd de rotste tijd van je leven zijn, op alle fronten, niet onmenselijk, maar wel flink rot.
pi_42993400
Mike & Thomas Show
"If you're not a manc, you're a wank"
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 20:03:06 #100
67174 Dos37
Come on Twente
pi_42993471
Geweldig de TV draait door
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 20:04:08 #101
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 20:06:12 #102
132411 Mr_Booze
Mollenklem leggen met Jantien
pi_42993539
quote:
Geweldig de TV draait door
This signature was placed by Mr_Booze, and not FA ;)
pi_42993548
Geweldig programma!! Met Claudia is het alleen veel minder altijd

(verkapte tvp)
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 20:11:39 #104
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 22:08:51 #105
124676 RobertoCarlos
pi_42996782
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 19:43 schreef PLAE@ het volgende:

eensch, doet ie te vaak
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 22:28:41 #106
127004 maril
Smeetsfan
pi_42997305
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 20:06 schreef KansloosForEver het volgende:

(verkapte tvp)
Gek maaar men is zo Mathijs gek dat men niet ziet hoe goed Claudia is.
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 23:50:33 #107
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_42999375
inderdaad.
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 00:13:06 #108
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_42999937
Van Nieuwkerk is een goed presentator en een verrijking voor de Nederlandse televisie. Je ziet echter nog wel vaak dat ie nog maar kort bezig is, inderdaad zoals hierboven al staat zijn mening té veel door laten schemeren door gasten niet dezelfde (respectvolle) behandeling te geven...
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 00:18:54 #109
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_43000112
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 22:28 schreef maril het volgende:

[..]

Van Nieuwkerk is een onsympathieke man die dit buitengewoon goed doet.
Maar Claudia blinkt idd in dit programma uit terwijl ik vrijwel alles dat ik eerder van haar zag, bagger vond.
Dus misschien ligt het niet alleen aan de presentatoren, maar vooral aan de formule en aan de briljante redactie. Hoewel, als je Astrid Joosten ziet...
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 11:28:13 #110
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_43008051
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 22:28 schreef maril het volgende:

[..]

nee, dat is het niet. Claudia komt gewoon erg irritant op mij over
pi_43008471
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 13:39 schreef KansloosForEver het volgende:

[..]

Bij mij ook. Mathijs van Nieuwkerk vind ik wel een leuke presentator, ook tijdens Top 2000 a Gogo en die muziekquiz
  Trouwste user 2022 zondag 29 oktober 2006 @ 00:35:10 #113
7889 tong80
Spleenheup
pi_43024062
Ik kan niet tegen Lucille Werner. Is het terecht dat ik het braaksel opwekkend personage heb gemist ?

pi_43026110
Het Pvda/ SP gehalte druipt me iets teveel van Claudia af. Volgens mij is Mathijs van N. ook niet de meest sympathieke persoon, maar als presentatort merk je daar bij hem weinig van.
Winnaar Peter Niemeyer-award 2006
Op woensdag 7 maart 2007 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga je ook nog eens nuttigs melden? :{
  zondag 29 oktober 2006 @ 11:27:35 #115
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_43030589
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 00:35 schreef tong80 het volgende:
Ik kan niet tegen Lucille Werner. Is het terecht dat ik het braaksel opwekkend personage heb gemist ?

Wat heeft zij jou gedaan
  Trouwste user 2022 zondag 29 oktober 2006 @ 11:40:01 #116
7889 tong80
Spleenheup
pi_43030822
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 11:27 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Wat heeft zij jou gedaan
M'n oren geterroriseerd.

pi_43075682
quote:
# Brigitte Kaandorp komt praten over haar nieuwe show 'Duizend en één dag'.
# De Hema bestaat 80 jaar. Directeur Ronald van Zetten komt vertellen over de kracht van het warenhuis.
# Ilja Gort is wijnboer in Frankrijk. In zijn nieuwe boek onthult hij de geheimen van het echte Franse leven.
# En Katja Schuurman neemt het op tegen iedereen in haar nieuwe televisieprogramma 'Katja vs. de rest'.
pi_43076779
Katja , genoeg reden om te kijken.
sig verwijderd door FA
pi_43077136
Rik van de Westelaken is leuk!

"Gratis tompouce op vertoon van en bejaarde"

pi_43077524
wat is brigitte saai

zo geforceerd 'grappig'
  maandag 30 oktober 2006 @ 20:23:52 #121
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_43079040
Katja mocht weer even reclame maken voor haar nieuwe programma.
Poef.....gone! ©golfer
  Trouwste user 2022 maandag 30 oktober 2006 @ 20:49:39 #122
7889 tong80
Spleenheup
pi_43080312
Was het wat ?

maandag 30 oktober 2006 @ 22:13:01 #123
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_43084570
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 02:25 schreef Gollemrulez het volgende:
Het Pvda/ SP gehalte druipt me iets teveel van Claudia af. Volgens mij is Mathijs van N. ook niet de meest sympathieke persoon, maar als presentatort merk je daar bij hem weinig van.
ik heb matthijs wel eens ontmoet, erg aimabele man die in het echt net zo leuk is en sympathiek
wat moet ik hier nu neerzetten?
  maandag 30 oktober 2006 @ 22:14:36 #124
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_43084663
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 20:49 schreef tong80 het volgende:
Was het wat ?

ja, hema verhaal leuk. ilja gort, vooral de afkeer van Claudia van het eten dat hij bij zich had, brigitte vermoeiend en katja zoals altijd erg leuk.
en vd westerlaken mag vaker komen.
wat moet ik hier nu neerzetten?
  maandag 30 oktober 2006 @ 22:19:21 #125
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_43084904
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 22:13 schreef evert het volgende:

ik heb matthijs wel eens ontmoet, erg aimabele man die in het echt net zo leuk is en sympathiek
Maar wel iemand die precies weet wat ie wil.
Athans in de tijd dat hij hoofdredacteur was bij de krant waar ik ook werkte.
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 01:12:46 #126
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_43090713
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 22:19 schreef golfer het volgende:

[..]

Dat lijkt me alleen maar goed eigenlijk?
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 01:24:29 #127
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_43090925
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 22:19 schreef golfer het volgende:

[..]

Ja bij het Parool heeft ie flink huisgehouden toch. En AT5 natuurlijk.
pi_43090970
En beide ook met succes?
Winnaar Peter Niemeyer-award 2006
Op woensdag 7 maart 2007 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga je ook nog eens nuttigs melden? :{
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 01:30:36 #129
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_43091048
Nee. Een score van 50% geloof ik.

Bij het Parool geslaagd. Bij AT5 'mislukt'
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 01:32:46 #130
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_43091085
http://www.coenverbraak.nl/

Wat achtergrond bij dat interview daar. Sowieso leuke site om eens door te bladeren.
  Trouwste user 2022 donderdag 2 november 2006 @ 01:31:51 #131
7889 tong80
Spleenheup
pi_43160393
Het lelijke beeldlogo ontworpen door Anton Corbijn kreeg een introductiefeestje van 150.000 euro

Lekker zo'n wedhouder.

En laat Anton het bij fotografie houden.

donderdag 2 november 2006 @ 01:34:32 #132
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_43160439
Ik vind het programma altijd zoveel minder als Claudia presenteert. Die Mathijs, derentegen, komt erg sympathiek en integer over, goeie vent.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
  Trouwste user 2022 donderdag 2 november 2006 @ 01:35:20 #133
7889 tong80
Spleenheup
pi_43160454
Vanavond gekeken ?

Trouwste user 2022 donderdag 2 november 2006 @ 01:36:16 #134
7889 tong80
Spleenheup
pi_43160469
Zalm is voor het slaan van kinderen.

donderdag 2 november 2006 @ 01:39:30 #135
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_43160518
quote:
Op donderdag 2 november 2006 01:36 schreef tong80 het volgende:
Zalm is voor het slaan van kinderen.

Zalm moet gewoon met dat koffertje rond blijven sjouwen en verder zn mond dicht houden.
  Trouwste user 2022 donderdag 2 november 2006 @ 01:49:38 #136
7889 tong80
Spleenheup
pi_43160691
Jiskefet

donderdag 2 november 2006 @ 01:57:45 #137
147235 Bombardier
The artillery man
pi_43160809
quote:
Op donderdag 2 november 2006 01:34 schreef arneaux het volgende:
Ik vind het programma altijd zoveel minder als Claudia presenteert. Die Mathijs, derentegen, komt erg sympathiek en integer over, goeie vent.
Niet geheel met je eens.

Ik vind 'm ten eerste onrustig interviewen. Alsof hij 5 minuten heeft voor 200 vragen. "Snel dit.. " Nu snel dat.. in 10 woorden dit.." Etc. Mag wel iets meer rust in de vraaggesprekken en moet meer tijd reserveren voor de spreker.

Ik erger me het meest aan Giel Beelen met die quasi onschuldige snufferd van 'm. Op de één of andere manier wekt hij ergernis op met die politiek-correcte houding en dat brave lachje.
Gerasimenko: Task received. Destroy target 60-65 with missile fire, accept control of fighter from Smyrnykh.
Kornukov: Carry out the task, destroy it!
  donderdag 2 november 2006 @ 10:09:45 #138
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_43164097
Zalm met z'n knipoogjes constant
pi_43164414
En hij moest en zou van Zalm horen dat de actie van Rutte onverstandig was. Met elk ander antwoord was hij niet tevreden. Hoogst ergerlijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door NoSigar op 02-11-2006 11:55:01 ]
Helpt waar hij kan!
  donderdag 2 november 2006 @ 11:05:33 #140
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_43165197
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 20:06 schreef KansloosForEver het volgende:

(verkapte tvp)
Niet zo verkapte TVP,
goed programma als Matthijs het presenteert
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 13:39 schreef KansloosForEver het volgende:

[..]

quote:
Op zondag 29 oktober 2006 02:25 schreef Gollemrulez het volgende:
Het Pvda/ SP gehalte druipt me iets teveel van Claudia af.
Feyenoord!!! * Barça
  donderdag 2 november 2006 @ 12:44:26 #141
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_43167617
quote:
Op donderdag 2 november 2006 01:57 schreef Bombardier het volgende:

[..]

Niet geheel met je eens.

Ik vind 'm ten eerste onrustig interviewen. Alsof hij 5 minuten heeft voor 200 vragen. "Snel dit.. " Nu snel dat.. in 10 woorden dit.." Etc. Mag wel iets meer rust in de vraaggesprekken en moet meer tijd reserveren voor de spreker.

Ik erger me het meest aan Giel Beelen met die quasi onschuldige snufferd van 'm. Op de één of andere manier wekt hij ergernis op met die politiek-correcte houding en dat brave lachje.
Ik denk dat dat verwarde Mathijs wel past en ik eerlijk gezegd denk ik dat de meerderheid van de gasten ook wel kunnen waarderen. Ik vind het zelf altijd wel prettig om een beetje drukte daar aan tafel te zien.

Betreffende Giel Beelen ben ik het met je eens. Hij ziet daar met zon quasi-onschuldig gezicht ja te knikken. Kritische vragen zijn niet aan 'm besteed. Verder stoor ik me eraan dat hij zn vrienden binnen de muziek wel érg promoot vaak.
  donderdag 2 november 2006 @ 12:45:46 #142
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_43168908
quote:
Op donderdag 2 november 2006 12:45 schreef Haaibaaike het volgende:
Giel Beelen vind ik ook niks
Ik nog minder
Helpt waar hij kan!
pi_43173844
quote:
Op donderdag 2 november 2006 12:45 schreef Haaibaaike het volgende:
Giel Beelen vind ik ook niks
Ik vind hem juist wel goed
  donderdag 2 november 2006 @ 16:10:18 #145
147235 Bombardier
The artillery man
pi_43174210
quote:
Op donderdag 2 november 2006 15:58 schreef X. het volgende:

[..]

Ik vind hem juist wel goed
Goed in wat. Dom lachen? Meelopen met de laatste alto mode? Ali B. plaatjes draaien?
Gerasimenko: Task received. Destroy target 60-65 with missile fire, accept control of fighter from Smyrnykh.
Kornukov: Carry out the task, destroy it!
  donderdag 2 november 2006 @ 22:09:08 #146
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_43187624
quote:
Op donderdag 2 november 2006 01:34 schreef arneaux het volgende:
Die Mathijs, derentegen, komt erg sympathiek en integer over, goeie vent.
Hij doet het heel goed.
Maar sympathiek, mwah Zo lang hij je nodig heeft, ben je z'n beste vriend. Zo niet... Daar kunnen ze bij Het Parool en AT5 en ongetwijfeld nu ook bij de VARA over meepraten
pi_43192104
Hoezo, nu ook bij de VARA?
Helpt waar hij kan!
pi_43192462
Kan je ergens die filmpjes zien, die in de rubriek De TV draait door worden getoond?

Ik ben op zoek naar het filmpje van: Lingo, waarin die kandidaat het 10 letter woord wilt raden, hij geeft als antwoord; Hijisjarig

bitte schon vielen dank
Nothing to see here, carry on
  vrijdag 3 november 2006 @ 09:33:53 #149
124676 RobertoCarlos
pi_43197139
quote:
Op donderdag 2 november 2006 23:49 schreef NoSigar het volgende:
Ja, Wickedangel, geef dan eens een bewijs of zo!!
  vrijdag 3 november 2006 @ 10:50:23 #150
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_43198737
quote:
Op donderdag 2 november 2006 23:49 schreef NoSigar het volgende:
Mathijs werkt bij de VARA en NPS
pi_43202582
Ja, maar
"Zo lang hij je nodig heeft, ben je z'n beste vriend. Zo niet... Daar kunnen ze bij Het Parool en AT5 en ongetwijfeld nu ook bij de VARA over meepraten "

Wat is er dan gebeurd bij de VARA dat ze de bsete vriend van Matthijsje niet meer zijn?
Helpt waar hij kan!
  vrijdag 3 november 2006 @ 20:16:53 #152
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_43214291
Ze zouden toch als MMH terug uit de states was Goedele uitnodigen voor een gesprek over haar Penisboek
Poef.....gone! ©golfer
pi_43214392
MMH en Yvon Jaspers hebben ook samen wie is de mol gedaan, MM was de winnaar en Yvon de mol.
Eigenlijk zouden ze die twee een programma moeten geven ik vind ze echt super samen.
pi_43214458
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 20:19 schreef Remzz het volgende:
MMH en Yvon Jaspers hebben ook samen wie is de mol gedaan, MM was de winnaar en Yvon de mol.
Eigenlijk zouden ze die twee een programma moeten geven ik vind ze echt super samen.
Toen MMH nog een eigen programma had, heeft hij zijn enige goede show gemaakt met Yvon Japers.
  vrijdag 3 november 2006 @ 23:46:44 #155
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_43221011
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 13:03 schreef NoSigar het volgende:

Wat is er dan gebeurd bij de VARA dat ze de bsete vriend van Matthijsje niet meer zijn?
Voorlopig niets, het gaat toch goed zo?
Een paar jaar geleden stond er een vermakelijk verhaal in de Nieuwe Revu over de werkwijze van Van Nieuwkerk toen hij op tv in opkomst was. Ze hadden een hoop mensen gesproken bij Het Parool, AT5 en Nova (waar hij korte tijd samen met Felix Rottenberg presenteerde) die stuk voor stuk bevestigden dat zolang de zaken goed gingen, het allemaal hosanna was, en zo niet, dan liet Van Nieuwkerk ze als een baksteen vallen

M-M en Yvon Jaspers zijn trouwens dik bevriend, al van vóór De Mol (daarom kon hij haar ook redelijk gemakkelijk als Mol aanwijzen). Hij heeft haar zelfs meegenomen toen hij op visite bij Trix mocht, hilarisch verhaal, heeft hij over verteld toen hij pas tafelheer was
  vrijdag 3 november 2006 @ 23:53:21 #156
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_43221231
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 20:16 schreef golfer het volgende:
Ze zouden toch als MMH terug uit de states was Goedele uitnodigen voor een gesprek over haar Penisboek
Ja dat dacht ik ook. Nu zullen we er waarschijnlijk gewoon nooit meer iets over horen.
  zaterdag 4 november 2006 @ 20:19:54 #157
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_43242050
quote:
Op donderdag 2 november 2006 23:59 schreef RijstNatie het volgende:
Kan je ergens die filmpjes zien, die in de rubriek De TV draait door worden getoond?

Ik ben op zoek naar het filmpje van: Lingo, waarin die kandidaat het 10 letter woord wilt raden, hij geeft als antwoord; Hijisjarig

bitte schon vielen dank
Op http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/terugkijken.php kun je oude uitzendingen terugkijken, dus als je nog weet in welke uitzending het zat (volgens mij eentje met Giel Beelen), dan kun je 'm vinden
  maandag 6 november 2006 @ 18:41:27 #158
69426 Astherushcomes
In constante roes
pi_43298487
straks weer op tv

Eén van onze grootste actrices, Linda van Dyck, speelt in het aangrijpende toneelstuk ‘Nacht, moeder'.

In Engeland zorgde de 'Wolkengids' voor een ware rage. De Nederlandse vertaling, zojuist verschenen, belooft hordes wolkenspotters op de been te brengen. Fotograaf Mark Wolvenne is één van hen.

En: de langverwachte film 'Wild Romance' met Daniel Boissevain als Herman Brood en Marcel Hensema als Koos van Dijk.

Presentatie: Claudia de Breij
  Trouwste user 2022 maandag 6 november 2006 @ 18:49:46 #159
7889 tong80
Spleenheup
pi_43298813
Neem het op. Kan ik de vreselijke Linda van Dijk doorspoelen.

maandag 6 november 2006 @ 20:05:31 #160
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_43301985
Schitterend fragmentje bij 'Boer zoekt vrouw' waar ze iets lieten zien. Die jongen met een boner in z'n broek van hier tot Tokyo.
Gourmetten of steengrillen?
pi_43302000
quote:
Op maandag 6 november 2006 20:05 schreef Silenus het volgende:
Schitterend fragmentje bij 'Boer zoekt vrouw' waar ze iets lieten zien. Die jongen met een boner in z'n broek van hier tot Tokyo.
jaja, dat was geweldig
  maandag 6 november 2006 @ 20:07:32 #162
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_43302069
quote:
Was inderdaad grappig.
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 6 november 2006 @ 20:26:33 #163
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_43302866
quote:
was me gisteren niet eens opgevallen toen ik naar '' Boer Zoekt Vrouw'' zat te kijken
Ik zag het net pas !
  maandag 6 november 2006 @ 20:27:45 #164
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
  maandag 6 november 2006 @ 20:35:51 #165
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_43303274
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 20:16 schreef golfer het volgende:
Goedele zat vandaag al bij Catherine over dat boek te praten, i.v.m. een onderwerp over erectiestoornissen. Dat onderwerp begon trouwens met weer eens een héérlijke inkopper/uitglijder van Catherine, waarvan het me niks zou verbazen als het een dezer dagen in 'De TV draait door' komt...

Oké, het onderwerp begint dus, heel serieus (C. zei later dat ze zich ook had voorgenomen om niet te gaan lachen ), met een gesprek met een man die last heeft van erectieproblemen. Eerste vraag van Catherine aan die man: "Hoe merkte u eigenlijk dat u hier last van had?"

Het hele publiek in een deuk natuurlijk en Catherine maar proberen iedereen te laten stoppen met lachen.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  maandag 6 november 2006 @ 20:39:50 #166
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_43303447
quote:
Op maandag 6 november 2006 20:35 schreef Jane het volgende:

[..]

Goedele zat vandaag al bij Catherine over dat boek te praten, i.v.m. een onderwerp over erectiestoornissen. Dat onderwerp begon trouwens met weer eens een héérlijke inkopper/uitglijder van Catherine, waarvan het me niks zou verbazen als het een dezer dagen in 'De TV draait door' komt...

Oké, het onderwerp begint dus, heel serieus (C. zei later dat ze zich ook had voorgenomen om niet te gaan lachen ), met een gesprek met een man die last heeft van erectieproblemen. Eerste vraag van Catherine aan die man: "Hoe merkte u eigenlijk dat u hier last van had?"

Het hele publiek in een deuk natuurlijk en Catherine maar proberen iedereen te laten stoppen met lachen.
Dat heb ik ook gezien Jane, Kijk jij ook altijd naar Catherine?
Op 23 november doet ze haar laatste uitzending. (Max en Catherine)
Overigens morgen is Goedele Liekens te horen op radio 2 bij Frits Spits.(Tijdvoortwee) van 12.00-14.00
  maandag 6 november 2006 @ 21:09:08 #167
154726 ArendBarend
Spread the hype!
pi_43304805
wanneer komt ie op uitzendinggemist?
  maandag 6 november 2006 @ 21:15:14 #168
67174 Dos37
Come on Twente
pi_43304999
blij dat de cafe de wereld eruit is
pi_43305315
quote:
Op maandag 6 november 2006 21:15 schreef Dos37 het volgende:
blij dat de cafe de wereld eruit is
huh? ik zag het vandaag gewoon, zeiden ze dat het ging stoppen? dat heb ik gemist dan.
  maandag 6 november 2006 @ 21:29:32 #170
67174 Dos37
Come on Twente
pi_43305766
Ik dacht dat het eruit was ik heb het gemist vandaag

Zal wel niet hebben opgelet.
  Trouwste user 2022 maandag 6 november 2006 @ 21:43:56 #171
7889 tong80
Spleenheup
pi_43306521
quote:
Op maandag 6 november 2006 20:35 schreef Jane het volgende:

[..]

Ze scoorde op Nationale IQ-test 96.

maandag 6 november 2006 @ 22:08:44 #172
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_43307799
quote:
Op maandag 6 november 2006 21:29 schreef Dos37 het volgende:
Ik dacht dat het eruit was ik heb het gemist vandaag

Zal wel niet hebben opgelet.
Café de wereld was gewoon vanadaag.
  maandag 6 november 2006 @ 22:12:50 #173
154726 ArendBarend
Spread the hype!
pi_43307981
quote:
Op maandag 6 november 2006 21:43 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ze scoorde op Nationale IQ-test 96.

Ach... de helft van de bevolking heeft een IQ onder de 100, hoor...
pi_43308331
quote:
Op maandag 6 november 2006 22:12 schreef ArendBarend het volgende:

[..]

Ach... de helft van de bevolking heeft een IQ onder de 100, hoor...
Bij de IQ testen van BNN is het gemiddelde meestal rond de 110.
pi_43308950
quote:
Op maandag 6 november 2006 22:21 schreef Remzz het volgende:

[..]

Maar de kijkers van BNN zijn ook zeer intelligent
  Trouwste user 2022 maandag 6 november 2006 @ 22:46:48 #176
7889 tong80
Spleenheup
pi_43309527
quote:
Op maandag 6 november 2006 22:21 schreef Remzz het volgende:

[..]

Ja het gemidelde

maandag 6 november 2006 @ 23:14:09 #177
1986 Jane
pi_43310821
quote:
Op maandag 6 november 2006 20:39 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Jane, Kijk jij ook altijd naar Catherine?
Euh... nee!
  maandag 6 november 2006 @ 23:32:01 #178
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
  dinsdag 7 november 2006 @ 19:43:02 #179
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_43334781
Foppe de haan.
Poef.....gone! ©golfer
pi_43334835
Kun jij dat gezegde nog herhalen

Hugo .... zucht
  dinsdag 7 november 2006 @ 19:45:54 #181
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_43334920
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 19:44 schreef milagro het volgende:
Kun jij dat gezegde nog herhalen
Iets over wol en schapen.
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 7 november 2006 @ 19:49:12 #182
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_43335077
Jan
pi_43335103
hahahaa, ze zijn er gewoon blijven slapen

Jan Marijnissen met zijn onuitgeslapen hoofd
pi_43335241
Die Arme Foppe

En Jan Marijnissen was echt geweldig
  dinsdag 7 november 2006 @ 19:53:13 #185
67174 Dos37
Come on Twente
pi_43335243
Sprookjes in de Bijbel
  dinsdag 7 november 2006 @ 19:58:51 #186
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_43335457
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 19:50 schreef milagro het volgende:
hahahaa, ze zijn er gewoon blijven slapen

Jan Marijnissen met zijn onuitgeslapen hoofd
Ja, leuk was het
De Jakhalzen doen alles waar ze zin in hebben !
  dinsdag 7 november 2006 @ 20:12:11 #187
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
  dinsdag 7 november 2006 @ 20:37:21 #188
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_43336975
Stukje met Jan Marijnissen was leuk
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 8 november 2006 @ 01:12:51 #189
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_43347550
Jan

je kan wel blijven slapen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  woensdag 8 november 2006 @ 02:20:47 #190
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_43348507
quote:
Op woensdag 8 november 2006 01:12 schreef rubbereend het volgende:
Jan

je kan wel blijven slapen
Top he?
Nog een reden om op hem te stemmen.
Poef.....gone! ©golfer
  Trouwste user 2022 woensdag 8 november 2006 @ 03:19:45 #191
7889 tong80
Spleenheup
pi_43348847
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 19:43 schreef golfer het volgende:
Foppe de haan.
Valt me tegen dat ie niet op Blochin kwam.

woensdag 8 november 2006 @ 07:28:56 #192
124676 RobertoCarlos
pi_43349264
Hugo is was erg goed deze keer, eerlijk=eerlijk. Vooral aan het einde met de Yomanda imitaitie
pi_43350008
Straks maar eens terugkijken, was het vergeten gisteren
pi_43369373
Ik dacht dat Beau er was vanavond?
  woensdag 8 november 2006 @ 19:52:03 #195
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_43369946
quote:
Op woensdag 8 november 2006 19:38 schreef maril het volgende:
Dat werd inderdaad gisteren aangekondigd.
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 8 november 2006 @ 19:57:50 #197
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_43370145
speelgoed
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  woensdag 8 november 2006 @ 20:00:21 #198
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_43370234
quote:
Op woensdag 8 november 2006 19:38 schreef maril het volgende:
Dat zei Mathijs gisteren
pi_43370487
nou nou nou, wat een lachen met Elsemieke
pi_43370526
Wat 'n geweldige reclame met die arts

Ik lag echt in 'n scheur hiero
  woensdag 8 november 2006 @ 20:09:08 #201
1573 Kipman
www.kangoeroerene.nl yeah!
pi_43370576
Beau staat ook vermeld op Teletekst. Vreemd...

Maar ik kan die Volkskrantcolumnist goed hebben, dus ik klaag niet.
Kipman legt hier de eieren! Maar nu vanuit Australie!
  woensdag 8 november 2006 @ 20:16:56 #202
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_43370881
wat een gezeik zeg
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
  woensdag 8 november 2006 @ 20:17:21 #203
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_43370890
pff zielig mens
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_43370899
Wat een zielig gedoe . Alsof ik 'm in de winkel niet zo kan inzien.
  woensdag 8 november 2006 @ 20:17:40 #205
65471 SkaterSam
Lurking Galore
pi_43370901
quote:
Op woensdag 8 november 2006 20:16 schreef Aoristus het volgende:
wat een gezeik zeg
Ja, dit ging echt helemaal nergens over...
Let's make life easy
Typo's are the demon spawn from hell !
  woensdag 8 november 2006 @ 20:17:52 #206
1573 Kipman
www.kangoeroerene.nl yeah!
pi_43370907
Haha, Helene zegt dat de plaatjes van de Playboy niet getoond mogen worden, maar liet ze zelf toch een flits van de middenspread zien
Kipman legt hier de eieren! Maar nu vanuit Australie!
  woensdag 8 november 2006 @ 20:18:29 #207
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_43370928
Martin Bril mag dat op de man gespeel jegens Rutte de hele tijd (ook in de Volkskrant) zo langzamerhand wel achterwege.
Please Move The Deer Crossing Sign
pi_43370944
Ik vind die vent wel humor, gewoon no nonsens
  woensdag 8 november 2006 @ 20:19:44 #209
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_43371030
quote:
Op woensdag 8 november 2006 20:19 schreef Haaibaaike het volgende:
Wat klinkt ze hees
wanneer kom jij in de playboy
  woensdag 8 november 2006 @ 20:21:19 #211
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_43371039
als ze echt die grote bek waar zou maken, dan zou ze daar wel naakt aan tafel zitten
pi_43371092
Maarten: "de foto's zijn vooral voor heleen zelf leuk"

woensdag 8 november 2006 @ 20:22:54 #213
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_43371097
mooie vergelijking, Heleen en Ton vergelijken met pornofoto's van Bassie en Adriaan
pi_43371202
Maarten Spanjer.
pi_43371277
Waarom ging dat er zo fel aan toe.., heb ik iets gemist?
  woensdag 8 november 2006 @ 20:27:23 #216
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_43371283
Maarten Spanjer was erg leuk.
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 8 november 2006 @ 20:27:51 #217
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_43371306
quote:
Op woensdag 8 november 2006 20:27 schreef Guppi het volgende:
dat krijg je met 40ers die hun lichaam proberen te verkopen
pi_43371426
quote:
Op woensdag 8 november 2006 20:27 schreef Guppi het volgende:
martin dreigde de foto's van heleen in de Playboy per ongeluk te laten zien. als dat gebeurt koopt niemand meer de playboy en krijgt heleen minder provisie.
  woensdag 8 november 2006 @ 20:31:37 #219
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_43371494
quote:
Op woensdag 8 november 2006 20:19 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik vind die vent wel humor, gewoon no nonsens
Zeg dat wel!

Hij deelt ook mijn beeld: lekker naturel en met schaamhaar
  woensdag 8 november 2006 @ 20:32:31 #220
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_43371549
mooi voor in de garage, je krijgt die krullebol er gratis bij
  woensdag 8 november 2006 @ 20:35:34 #221
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_43371684
quote:
Op woensdag 8 november 2006 20:32 schreef Aoristus het volgende:
mooi voor in de garage, je krijgt die krullebol er gratis bij
Ik had gehoopt dat dat indertijd een grapje was maar het is dus echt zo
  woensdag 8 november 2006 @ 20:37:30 #222
1986 Jane
pi_43371781
Maarten Spanjer was leuk!

En HvR weer haar eigen, superirritante zelf.
pi_43371820
Wat een stom paranoia wijf die Heleen, helemaal niks te zien op tv en dan ook nog die vent van de volkskrant gaan afzeiken. Maarten Spanjer was erg goed!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 8 november 2006 @ 20:51:46 #224
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_43372432
quote:
Op woensdag 8 november 2006 20:19 schreef Haaibaaike het volgende:
Wat klinkt ze hees
DeLuna vindt me dik ;(
  woensdag 8 november 2006 @ 22:24:31 #225
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_43376963
quote:
Op woensdag 8 november 2006 20:37 schreef Jane het volgende:

En HvR weer haar eigen, superirritante zelf.
Behalve dat ze in de Playboy staat, had ze helemaal niks te melden
Jammer dat Hugo Borst er niet was, hij had haar verbaal in mootjes gehakt. "Levensgevaarlijk", noemde hij haar gisteren Maar Spanjer deed zijn best.
  woensdag 8 november 2006 @ 22:56:06 #226
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_43378591
Bril knikte teveel ja, Matthijs mag niets zeggen (anders komt ze nooit meer, als ze uberhaubt wat te vertellen heeft), gelukkig dat Spanjer er was, anders was het een makke aflevering geworden..

Die Bernard anekdote was ook grappig
Bij tijd en wijle aanwezig...
pi_43379577
Hahaha! Van de wereld draait door site:
quote:
op 08-11-2006 om 23:02
Uitzending vanavond bijgewoond en nog wel leuk detail achteraf: Heleen van Royen heeft nog een glas water in het gezicht van Maarten Spanjer gegooid :-)
Wat een soap!
Ik ben voor Maarten Spanjer! Heleen van Royen was echt inhoudsloos, paranoia en kut in die uitzending..
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 8 november 2006 @ 23:36:49 #228
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_43380334
quote:
Op woensdag 8 november 2006 23:17 schreef Roolio het volgende:
Hahaha! Van de wereld draait door site:
[..]

Wat een soap!
Ik ben voor Maarten Spanjer! Heleen van Royen was echt inhoudsloos, paranoia en kut in die uitzending..
DeLuna vindt me dik ;(
  woensdag 8 november 2006 @ 23:47:34 #229
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_43380737
shit dit moet ik kijken. zie t nu net bij de zapservice dat ze dat blad afpakt
  woensdag 8 november 2006 @ 23:53:23 #230
1986 Jane
pi_43380908
Ik vond trouwens dat MvN er een goede draai aan wist te geven toen het leek te aan ontsporen dankzij dat rare wijf. Hup, gewoon weer helemaal overnieuw beginnen alsof het niet live is. Supergrappig.

En Maarten heeft gelijk weer wat voor in een nieuw boek: "Maarten maakt nóg meer vrienden"!
pi_43381010
Die van Royen is echt een doos.
  donderdag 9 november 2006 @ 00:12:11 #232
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_43381518
quote:
Op woensdag 8 november 2006 23:56 schreef du_ke het volgende:
Die van Royen is heeft echt een behaarde doos.
Poef.....gone! ©golfer
pi_43381717
quote:
Op donderdag 9 november 2006 00:12 schreef golfer het volgende:

[..]

Ja dat hoorde ik ook maar hoefde ik niet zo nodig te weten .
pi_43382311
Wat een zeikwijf, mijn god. En die dildo mag ze ook wel eens uit der keel halen.
VEELVOUDIG GEBRUIK VAN CAPS MAAKT VAN EEN MENING EEN FEIT.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 9 november 2006 @ 00:42:53 #235
862 Arcee
Look closer
pi_43382354
Heleen van Royen.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 9 november 2006 @ 00:48:58 #236
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_43382495
quote:
Op donderdag 9 november 2006 00:42 schreef Arcee het volgende:
Heleen van Royen.
een kenner
DeLuna vindt me dik ;(
  donderdag 9 november 2006 @ 01:01:26 #237
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_43382735
Spanjer
pi_43385272
'k Zit vavavond in de uitzending. (wit/rood-geblokte blouse )

Weet iemand al wie de gasten zijn??
  Moderator donderdag 9 november 2006 @ 09:44:38 #239
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_43386049
quote:
# De presentatie is donderdag in handen van Matthijs van Nieuwkerk. Zijn tafelheer is Giel Beelen.
# Jan Peter Balkenende is te gast: de baas van ons land over de kunst van het behagen van de kiezer.
# Ed van Thijn en de zoektocht naar zijn pleegmoeder Judith Mendels, die hem in Westerbork onder haar hoede nam.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 9 november 2006 @ 09:49:02 #240
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_43386142
giel vs. J-P, dat wordt nog leuk
pi_43386619
quote:
Op donderdag 9 november 2006 09:44 schreef Mike het volgende:

[..]
Leuk man.
  donderdag 9 november 2006 @ 10:38:51 #242
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_43387318
quote:
Op donderdag 9 november 2006 09:44 schreef Mike het volgende:

[..]
Stevie Ann zou toch ook komen? Of verstond ik dat nu helemaal verkeerd..
pi_43388692
Vond he heel irri dat ze het over Rumsfeld hadden, in die zin dat hij ontslagen was door Bush, terwijl hij ontslag had genomen, vind dat een belangrijk detail, al zal het hw zo zijn dat hij ontslagen is, desalnietemin.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 9 november 2006 @ 11:24:07 #244
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_43388831
quote:
Op donderdag 9 november 2006 11:20 schreef maril het volgende:
Vond he heel irri dat ze het over Rumsfeld hadden, in die zin dat hij ontslagen was door Bush, terwijl hij ontslag had genomen, vind dat een belangrijk detail, al zal het hw zo zijn dat hij ontslagen is, desalnietemin.
nou uit de spech van Bush werd wel duidelijk dat hij ontslagen is, zoals je eigenlijk zelf al aangeeft
DeLuna vindt me dik ;(
pi_43389015
quote:
Op donderdag 9 november 2006 11:20 schreef maril het volgende:
Ja, viel mij ook op. Maar goed, dan heeft die redactie het verkeerd doorgegeven.
pi_43392752
quote:
Op donderdag 9 november 2006 10:38 schreef pfaf het volgende:
Stevie Ann zou toch ook komen? Of verstond ik dat nu helemaal verkeerd..
dat zeiden ze wel ja, kan ook nog wel kunnen, zijn meestal 3 gasten naast de tafelheer.
pi_43400535
Maarten Spanjer
pi_43400709
quote:
Op donderdag 9 november 2006 17:10 schreef Urquhart het volgende:
Maarten Spanjer
Ja hij was goed bezig gisteren, leuke tv
  donderdag 9 november 2006 @ 17:46:17 #249
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_43401746
Wat een kansloos wijf is het toch ook
  donderdag 9 november 2006 @ 17:47:16 #250
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_43401780
quote:
Op woensdag 8 november 2006 22:24 schreef Wickedangel het volgende:
Jammer dat Hugo Borst er niet was, hij had haar verbaal in mootjes gehakt. "Levensgevaarlijk", noemde hij haar gisteren
Waarschijnlijk naar aanleiding van Hugo Borst belaagd door Heleen van Royen
  donderdag 9 november 2006 @ 19:40:07 #251
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_43405898
Het is de echte Ed van Thijn en niet die imitatie.
Poef.....gone! ©golfer
pi_43406093
quote:
Op donderdag 9 november 2006 19:40 schreef golfer het volgende:
Het is de echte Ed van Thijn en niet die imitatie.
Houdt mij niet voor de gek hè het is een imitatie
pi_43406786
Wat een geweldige stem heeft Stevie Ann!
  donderdag 9 november 2006 @ 20:08:08 #254
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_43406911
geinig meisje
pi_43407111
Volgens mij schaamt Giel zich een beetje voor zijn "grappige telefoongesprek"...
  donderdag 9 november 2006 @ 20:16:45 #256
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_43407239
tjemig, Balkenende kent schlagers .. en hij zuipt halve liters
  donderdag 9 november 2006 @ 20:16:49 #257
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_43407243
Wat zit die Balkenende geforceerd tof te doen zeg
  donderdag 9 november 2006 @ 20:17:00 #258
69426 Astherushcomes
In constante roes
pi_43407249
quote:
Op donderdag 9 november 2006 20:12 schreef bladibladibla het volgende:
Volgens mij schaamt Giel zich een beetje voor zijn "grappige telefoongesprek"...
jep hij zat ook wat zenuwachtig met zn kop naar beneden en met zn vingers te friemelen
  donderdag 9 november 2006 @ 20:18:01 #259
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_43407294
quote:
Op donderdag 9 november 2006 20:16 schreef Veerboot het volgende:
Viel mij ook al op.
Zal zijn spindokter hem wel verteld hebben om te doen.
Poef.....gone! ©golfer
pi_43407296
Achja ik vind hem wel oké
Nintend0 00nt
  donderdag 9 november 2006 @ 20:19:53 #261
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_43407365
ik vind dat ze Ali B er bij moeten halen om die shit op te pompen
  donderdag 9 november 2006 @ 20:22:17 #262
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_43407456
die man heeft z'n roeping gemist. Albert kan wel inpakken
  Moderator / Redactie Sport donderdag 9 november 2006 @ 20:23:26 #263
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_43407497
het was grappig
pi_43407509
JP is leuk bezig
pi_43407517
Ik ben om, ik stem CDA!

Houd van een lijntje.
pi_43407518
Balkenende
pi_43407533
Niks mis met Balkenende (in deze uitzending ) .
pi_43407549
Nintend0 00nt
pi_43407550
quote:
Op donderdag 9 november 2006 20:16 schreef Veerboot het volgende:
Echt niet. Hij is echt geweldig!!!

Ik lig in een scheur hier
  Moderator / Redactie Sport donderdag 9 november 2006 @ 20:24:41 #270
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_43407561
morgen Erica en M-M H
  donderdag 9 november 2006 @ 20:24:41 #271
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_43407562
En toch moest ik een aantal keren lachen om Balkenende.
Poef.....gone! ©golfer
pi_43407571
Balkenende is veel grappiger dan Beelen .
pi_43407576
morgen de penis van Goedele dus
pi_43407581
Balkenende
Keeping an eye on the world going by my window.
pi_43407590
Goh, Balkie krijgt de zaal plat. Toch opmerkelijk.
Helpt waar hij kan!
pi_43407596
Die Balkenende, ik geloof niet wat ik zag
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  donderdag 9 november 2006 @ 20:25:48 #277
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_43407612
Ik vond Balkenende best grappig. .
  donderdag 9 november 2006 @ 20:25:51 #278
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_43407617
quote:
Op donderdag 9 november 2006 20:24 schreef X. het volgende:

[..]

Echt niet. Hij is echt geweldig!!!

Ik lig in een scheur hier
Om 20.16 uur was het nog wel geforceerd Daarna kwam-ie helemaal los en was het inderdaad wel erg grappig
pi_43407641
Balkenende was tof. Het blijft een lul, maar hij was nu tof.
Op woensdag 17 mei 2006 17:23 schreef IWOWZ het volgende:
Hij mag wel eens toekijken. Ik mag vloeistofje wel.
  donderdag 9 november 2006 @ 20:26:27 #280
69426 Astherushcomes
In constante roes
pi_43407644
Sterk optreden van Balkenende , die verdient een pluim.

maar niet mijn stem
pi_43407651
quote:
Op donderdag 9 november 2006 20:25 schreef mcyodogg het volgende:
Die Balkenende, ik geloof niet wat ik zag
Eens.

Wie stuur je daar op af?
"Alexander Pechtold".
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  donderdag 9 november 2006 @ 20:26:59 #282
154952 spoor4
Spoort niet
pi_43407668
Beste tv optreden van Balkenende ooit.
pi_43407713
quote:
Op donderdag 9 november 2006 20:05 schreef bladibladibla het volgende:
Wat een geweldige stem heeft Stevie Ann!
En dat ook! Ik was echt onder de indruk.
  donderdag 9 november 2006 @ 20:28:56 #284
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_43407755
Balkenende was echt werelds
  donderdag 9 november 2006 @ 20:29:09 #285
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_43407764
ik vind 'm als grapjas ook beter dan als premier
  donderdag 9 november 2006 @ 20:29:26 #286
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_43407777
quote:
Op donderdag 9 november 2006 20:26 schreef spoor4 het volgende:
Zo zie je maar weer wat een ontspannen interviewer teweeg kan brengen.
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 9 november 2006 @ 20:31:58 #287
21961 Lucid
Shaken, not stirred.
pi_43407890
Balkenende kwam idd echt los. In het begin dacht ik nog, dit wordt weer een blamage net zoals bij Pauw en Witteman. Maar hij stal echt de show.
Do you expect me to talk? No, Mr. Bond. I expect you to die.
pi_43407905
Die oproep van 30 seconden was hilarisch... Giel en ik hebben vrede gesloten, er is dus hoop voor de toekomst en daarom wil ik uw premier blijven... HAHAHA
Nothing takes the past away like the future!
  donderdag 9 november 2006 @ 20:33:06 #289
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_43407935
Goed gedaan JP
Wat je vindt, ...
pi_43408199
Ik mis alle leuken uitzendingen geloof ik
Hoelaat is de herhaling?
pi_43408250
quote:
Op donderdag 9 november 2006 20:39 schreef Piles het volgende:
Ik mis alle leuken uitzendingen geloof ik
Hoelaat is de herhaling?
Op internet komt ie ook gewoon te staan, anders vannacht rond half 1, geloof ik.
pi_43408259
DE HELE NACHT!
Nothing takes the past away like the future!
pi_43408352
hehe balkie was cool ja
hay hay
pi_43408416
quote:
Op donderdag 9 november 2006 20:29 schreef golfer het volgende:

[..]

Zo zie je maar weer wat een ontspannen interviewer teweeg kan brengen.
Ja als men hem nauwlijks politieke vragen stelt is het reuze gemakkelijk. ik wil nooit meer horen dat de VARA links alleen helpt.
  donderdag 9 november 2006 @ 20:46:25 #295
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_43408523
overigens was de gehele uitzending geslaagd
leuke mix , zelfs de mega trage van Thijn was te doen
  donderdag 9 november 2006 @ 20:49:43 #297
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_43408677
quote:
Op donderdag 9 november 2006 20:26 schreef spoor4 het volgende:
Balkenende vind RTL Boulevard een leuk programma
  donderdag 9 november 2006 @ 20:56:08 #298
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_43408922
Dit levert hem minstens een zetel op.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  donderdag 9 november 2006 @ 20:57:44 #299
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_43408995
quote:
Op donderdag 9 november 2006 20:56 schreef BVO het volgende:
Dit levert hem minstens een zetel op.
Misschien wel
  donderdag 9 november 2006 @ 21:24:57 #300
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_43410083