quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:37 schreef Veerboot het volgende:
Hugo is zeer geschikt als tafelheer
Vind ik ook, Hugo is een geschikte en een leuke tafelheerquote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:37 schreef Veerboot het volgende:
Oh, dan komt Goedele dus pas volgende week.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:22 schreef Haaibaaike het volgende:
Marc Marie Huijbrechts zit in Amerika!
Hij gaat naar Barbara Streisand vertelde hij vorige week !!
Ja dan is Goedele er MM is er dan ook.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:41 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Oh, dan komt Goedele dus pas volgende week.![]()
MM wil samen met Goedele over de penis praten.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:44 schreef Haaibaaike het volgende:
Die kwam toch morgen Goedele ? of ik vergis me.
Marc marie is volgende week weer in DWDD![]()
Ik dacht dat MM Goedele niet wilde zien !quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:21 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
MM wil samen met Goedele over de penis praten.
Dus nog een weekje wachten op een 'serieus' gesprek over de piemel met Goedele.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:48 schreef maril het volgende:
Ja dan is Goedele er MM is er dan ook.
Vind ik nog wel meevallen, hij zegt gewoon bijna nietsquote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:37 schreef Veerboot het volgende:
Ben ik wel met je eens. Net als Marc-Marie Huijbrechts, Beau van Erven Dorens en Giel Beelen. Nog eentje erbij, en ze hebben vaste mensenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:37 schreef Veerboot het volgende:
Giel vind ik wat minderquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:33 schreef X. het volgende:
[..]
Ben ik wel met je eens. Net als Marc-Marie Huijbrechts, Beau van Erven Dorens en Giel Beelen. Nog eentje erbij, en ze hebben vaste mensen
Blijkbaar van welquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Dus nog een weekje wachten op een 'serieus' gesprek over de piemel met Goedele.
Giel vind ik ook niet zo veel aan.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Giel vind ik wat minder![]()
En je vergeet Sophie natuurlijk
Ja ik ookquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:33 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
vind ik ook goed = tenminste kritisch
ik vond het compleet redelijk klinken , dat gevangenis verhaalquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:43 schreef PLAE@ het volgende:
Verdomme v Nieuwkerk laat Wilders eens fatsoenlijk uitpraten ik erger me dood![]()
Het is wel duidelijk dat je t niet met m eens bent en het liefste belachelijk wil maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |