Allebeidequote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:35 schreef maril het volgende:
[..]
Vraag mij alleen af wat er dan live is DWDD of de tv ring.
Ah, dank.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:57 schreef bladibladibla het volgende:
[..]
Renate Schutte, presenteerde een kinderpogramma bij de Avro en heeft een flink aantal programma's bij Omroep Brabant gepresenteerd, en presenteert morgen dus het Televizier Gala.
Ik vond het echt schandalig van die van Kranenborg, van Braakhekke verwacht ik niet anders.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:29 schreef golfer het volgende:
Lekker even ongegeneerd reclame voor de AH maken door die 2 jury-koks.
De Allerhande van deze maand staat ook al vol reclame voor dat Talpa-programma.
Peter van Straaten zijn Lustboek wil ik wel weer hebben om de verzameling Peter van Straaten z'n boeken te completeren.
Dat doet hij ook niet in zijn eigen restaurant anders staat hij dezelfde avond nog op straat, maar het is blijkbaar goed genoeg voor de gemiddelde consument en voor de TV. Laten we de mensen vooral niets leren over kwaliteit.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:05 schreef Piles het volgende:
Je durft je toch geen topkok te noemen als je je zooi bij de AH haalt![]()
Ja, dat viel mij ook al opquote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:01 schreef pberends het volgende:
2 van die westerse stoten die moslims gaan interviewen....
Wel gedeeltelijk undercover, he?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:01 schreef pberends het volgende:
Ik dacht al: Lekker objectief dat 2 westerse blondines die moslims gaan interviewen. Maar ze deden het letterlijk en figuurlijk "undercover"quote:
en wat zijn ze godsgruwelijk domquote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:01 schreef pberends het volgende:
quote:# De presentatie is donderdag in handen van Matthijs van Nieuwkerk. Zijn tafelheer is Hugo Borst.
# Marco Pastors maakte furore onder de vleugels van leermeester Pim Fortuyn en schreef het boek met de toepasselijke titel 'Tot uw Dienst'.
# Jean van de Velde is de regisseur van Herman Brood-film 'Wild Romance'. Wat krijgen we te zien?
# Wendy van Dijk en Henk-Jan Smits over hun nieuwe programma 'X-factor'. Op welk muzikaal talent gaan ze ons trakteren?.
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:37 schreef Veerboot het volgende:
Hugo is zeer geschikt als tafelheer
Vind ik ook, Hugo is een geschikte en een leuke tafelheerquote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:37 schreef Veerboot het volgende:
Oh, dan komt Goedele dus pas volgende week.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:22 schreef Haaibaaike het volgende:
Marc Marie Huijbrechts zit in Amerika!
Hij gaat naar Barbara Streisand vertelde hij vorige week !!
Ja dan is Goedele er MM is er dan ook.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:41 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Oh, dan komt Goedele dus pas volgende week.![]()
MM wil samen met Goedele over de penis praten.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:44 schreef Haaibaaike het volgende:
Die kwam toch morgen Goedele ? of ik vergis me.
Marc marie is volgende week weer in DWDD![]()
Ik dacht dat MM Goedele niet wilde zien !quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:21 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
MM wil samen met Goedele over de penis praten.
Dus nog een weekje wachten op een 'serieus' gesprek over de piemel met Goedele.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:48 schreef maril het volgende:
Ja dan is Goedele er MM is er dan ook.
Vind ik nog wel meevallen, hij zegt gewoon bijna nietsquote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:37 schreef Veerboot het volgende:
Ben ik wel met je eens. Net als Marc-Marie Huijbrechts, Beau van Erven Dorens en Giel Beelen. Nog eentje erbij, en ze hebben vaste mensenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:37 schreef Veerboot het volgende:
Giel vind ik wat minderquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:33 schreef X. het volgende:
[..]
Ben ik wel met je eens. Net als Marc-Marie Huijbrechts, Beau van Erven Dorens en Giel Beelen. Nog eentje erbij, en ze hebben vaste mensen
Blijkbaar van welquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Dus nog een weekje wachten op een 'serieus' gesprek over de piemel met Goedele.
Giel vind ik ook niet zo veel aan.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Giel vind ik wat minder![]()
En je vergeet Sophie natuurlijk
Ja ik ookquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:33 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
vind ik ook goed = tenminste kritisch
ik vond het compleet redelijk klinken , dat gevangenis verhaalquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:43 schreef PLAE@ het volgende:
Verdomme v Nieuwkerk laat Wilders eens fatsoenlijk uitpraten ik erger me dood![]()
Het is wel duidelijk dat je t niet met m eens bent en het liefste belachelijk wil maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |