Ja, dit ging echt helemaal nergens over...quote:Op woensdag 8 november 2006 20:16 schreef Aoristus het volgende:
wat een gezeik zeg
dat krijg je met 40ers die hun lichaam proberen te verkopenquote:Op woensdag 8 november 2006 20:27 schreef Guppi het volgende:
Waarom ging dat er zo fel aan toe.., heb ik iets gemist?
martin dreigde de foto's van heleen in de Playboy per ongeluk te laten zien. als dat gebeurt koopt niemand meer de playboy en krijgt heleen minder provisie.quote:Op woensdag 8 november 2006 20:27 schreef Guppi het volgende:
Waarom ging dat er zo fel aan toe.., heb ik iets gemist?
Zeg dat wel!quote:Op woensdag 8 november 2006 20:19 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik vind die vent wel humor, gewoon no nonsens
Ik had gehoopt dat dat indertijd een grapje was maar het is dus echt zoquote:Op woensdag 8 november 2006 20:32 schreef Aoristus het volgende:
mooi voor in de garage, je krijgt die krullebol er gratis bij
Behalve dat ze in de Playboy staat, had ze helemaal niks te meldenquote:Op woensdag 8 november 2006 20:37 schreef Jane het volgende:
En HvR weer haar eigen, superirritante zelf.
Wat een soap!quote:op 08-11-2006 om 23:02
Uitzending vanavond bijgewoond en nog wel leuk detail achteraf: Heleen van Royen heeft nog een glas water in het gezicht van Maarten Spanjer gegooid :-)
quote:Op woensdag 8 november 2006 23:17 schreef Roolio het volgende:
Hahaha! Van de wereld draait door site:
[..]
Wat een soap!
Ik ben voor Maarten Spanjer! Heleen van Royen was echt inhoudsloos, paranoia en kut in die uitzending..
quote:Op woensdag 8 november 2006 23:56 schreef du_ke het volgende:
Die van Royen is heeft echt een behaarde doos.
Ja dat hoorde ik ook maar hoefde ik niet zo nodig te wetenquote:
een kennerquote:
quote:# De presentatie is donderdag in handen van Matthijs van Nieuwkerk. Zijn tafelheer is Giel Beelen.
# Jan Peter Balkenende is te gast: de baas van ons land over de kunst van het behagen van de kiezer.
# Ed van Thijn en de zoektocht naar zijn pleegmoeder Judith Mendels, die hem in Westerbork onder haar hoede nam.
nou uit de spech van Bush werd wel duidelijk dat hij ontslagen is, zoals je eigenlijk zelf al aangeeftquote:Op donderdag 9 november 2006 11:20 schreef maril het volgende:
Vond he heel irri dat ze het over Rumsfeld hadden, in die zin dat hij ontslagen was door Bush, terwijl hij ontslag had genomen, vind dat een belangrijk detail, al zal het hw zo zijn dat hij ontslagen is, desalnietemin.
Ja, viel mij ook op. Maar goed, dan heeft die redactie het verkeerd doorgegeven.quote:Op donderdag 9 november 2006 11:20 schreef maril het volgende:
Vond he heel irri dat ze het over Rumsfeld hadden, in die zin dat hij ontslagen was door Bush, terwijl hij ontslag had genomen, vind dat een belangrijk detail, al zal het hw zo zijn dat hij ontslagen is, desalnietemin.
dat zeiden ze wel ja, kan ook nog wel kunnen, zijn meestal 3 gasten naast de tafelheer.quote:Op donderdag 9 november 2006 10:38 schreef pfaf het volgende:
Stevie Ann zou toch ook komen? Of verstond ik dat nu helemaal verkeerd..
Waarschijnlijk naar aanleiding van Hugo Borst belaagd door Heleen van Royenquote:Op woensdag 8 november 2006 22:24 schreef Wickedangel het volgende:
Jammer dat Hugo Borst er niet was, hij had haar verbaal in mootjes gehakt. "Levensgevaarlijk", noemde hij haar gisteren![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |