Toen MMH nog een eigen programma had, heeft hij zijn enige goede show gemaakt met Yvon Japers.quote:Op vrijdag 3 november 2006 20:19 schreef Remzz het volgende:
MMH en Yvon Jaspers hebben ook samen wie is de mol gedaan, MM was de winnaar en Yvon de mol.
Eigenlijk zouden ze die twee een programma moeten geven ik vind ze echt super samen.
Voorlopig niets, het gaat toch goed zo?quote:Op vrijdag 3 november 2006 13:03 schreef NoSigar het volgende:
Wat is er dan gebeurd bij de VARA dat ze de bsete vriend van Matthijsje niet meer zijn?
Ja dat dacht ik ook. Nu zullen we er waarschijnlijk gewoon nooit meer iets over horen.quote:Op vrijdag 3 november 2006 20:16 schreef golfer het volgende:
Ze zouden toch als MMH terug uit de states was Goedele uitnodigen voor een gesprek over haar Penisboek
Op http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/terugkijken.php kun je oude uitzendingen terugkijken, dus als je nog weet in welke uitzending het zat (volgens mij eentje met Giel Beelen), dan kun je 'm vindenquote:Op donderdag 2 november 2006 23:59 schreef RijstNatie het volgende:
Kan je ergens die filmpjes zien, die in de rubriek De TV draait door worden getoond?
Ik ben op zoek naar het filmpje van: Lingo, waarin die kandidaat het 10 letter woord wilt raden, hij geeft als antwoord; Hijisjarig
bitte schon vielen dank
jaja, dat was geweldigquote:Op maandag 6 november 2006 20:05 schreef Silenus het volgende:
Schitterend fragmentje bij 'Boer zoekt vrouw' waar ze iets lieten zien. Die jongen met een boner in z'n broek van hier tot Tokyo.
Was inderdaad grappig.quote:Op maandag 6 november 2006 20:05 schreef Silenus het volgende:
Schitterend fragmentje bij 'Boer zoekt vrouw' waar ze iets lieten zien. Die jongen met een boner in z'n broek van hier tot Tokyo.
was me gisteren niet eens opgevallen toen ik naar '' Boer Zoekt Vrouw'' zat te kijkenquote:Op maandag 6 november 2006 20:05 schreef Silenus het volgende:
Goedele zat vandaag al bij Catherine over dat boek te praten, i.v.m. een onderwerp over erectiestoornissen. Dat onderwerp begon trouwens met weer eens een héérlijke inkopper/uitglijder van Catherine, waarvan het me niks zou verbazen als het een dezer dagen in 'De TV draait door' komt...quote:Op vrijdag 3 november 2006 20:16 schreef golfer het volgende:
Ze zouden toch als MMH terug uit de states was Goedele uitnodigen voor een gesprek over haar Penisboek
Dat heb ik ook gezien Jane, Kijk jij ook altijd naar Catherine?quote:Op maandag 6 november 2006 20:35 schreef Jane het volgende:
[..]
Goedele zat vandaag al bij Catherine over dat boek te praten, i.v.m. een onderwerp over erectiestoornissen. Dat onderwerp begon trouwens met weer eens een héérlijke inkopper/uitglijder van Catherine, waarvan het me niks zou verbazen als het een dezer dagen in 'De TV draait door' komt...
Oké, het onderwerp begint dus, heel serieus (C. zei later dat ze zich ook had voorgenomen om niet te gaan lachen), met een gesprek met een man die last heeft van erectieproblemen. Eerste vraag van Catherine aan die man: "Hoe merkte u eigenlijk dat u hier last van had?"
![]()
![]()
Het hele publiek in een deuk natuurlijk en Catherine maar proberen iedereen te laten stoppen met lachen.
huh? ik zag het vandaag gewoon, zeiden ze dat het ging stoppen? dat heb ik gemist dan.quote:Op maandag 6 november 2006 21:15 schreef Dos37 het volgende:
blij dat de cafe de wereld eruit is
Ze scoorde op Nationale IQ-test 96.quote:Op maandag 6 november 2006 20:35 schreef Jane het volgende:
[..]
Goedele zat vandaag al bij Catherine over dat boek te praten, i.v.m. een onderwerp over erectiestoornissen. Dat onderwerp begon trouwens met weer eens een héérlijke inkopper/uitglijder van Catherine, waarvan het me niks zou verbazen als het een dezer dagen in 'De TV draait door' komt...
Oké, het onderwerp begint dus, heel serieus (C. zei later dat ze zich ook had voorgenomen om niet te gaan lachen), met een gesprek met een man die last heeft van erectieproblemen. Eerste vraag van Catherine aan die man: "Hoe merkte u eigenlijk dat u hier last van had?"
![]()
![]()
Het hele publiek in een deuk natuurlijk en Catherine maar proberen iedereen te laten stoppen met lachen.
Café de wereld was gewoon vanadaag.quote:Op maandag 6 november 2006 21:29 schreef Dos37 het volgende:
Ik dacht dat het eruit was ik heb het gemist vandaag![]()
Zal wel niet hebben opgelet.
Ach... de helft van de bevolking heeft een IQ onder de 100, hoor...quote:Op maandag 6 november 2006 21:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze scoorde op Nationale IQ-test 96.
Bij de IQ testen van BNN is het gemiddelde meestal rond de 110.quote:Op maandag 6 november 2006 22:12 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Ach... de helft van de bevolking heeft een IQ onder de 100, hoor...
Maar de kijkers van BNN zijn ook zeer intelligentquote:Op maandag 6 november 2006 22:21 schreef Remzz het volgende:
[..]
Bij de IQ testen van BNN is het gemiddelde meestal rond de 110.
Ja het gemideldequote:Op maandag 6 november 2006 22:21 schreef Remzz het volgende:
[..]
Bij de IQ testen van BNN is het gemiddelde meestal rond de 110.
Euh... nee!quote:Op maandag 6 november 2006 20:39 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Jane, Kijk jij ook altijd naar Catherine?
Iets over wol en schapen.quote:
Ja, leuk was hetquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:50 schreef milagro het volgende:
hahahaa, ze zijn er gewoon blijven slapen![]()
Jan Marijnissen met zijn onuitgeslapen hoofd
Top he?quote:
Valt me tegen dat ie niet op Blochin kwam.quote:
Dat werd inderdaad gisteren aangekondigd.quote:Op woensdag 8 november 2006 19:38 schreef maril het volgende:
Ik dacht dat Beau er was vanavond?
Dat zei Mathijs gisterenquote:Op woensdag 8 november 2006 19:38 schreef maril het volgende:
Ik dacht dat Beau er was vanavond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |