eensch, doet ie te vaakquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:43 schreef PLAE@ het volgende:
Verdomme v Nieuwkerk laat Wilders eens fatsoenlijk uitpraten ik erger me dood![]()
Het is wel duidelijk dat je t niet met m eens bent en het liefste belachelijk wil maken.
Gek maaar men is zo Mathijs gek dat men niet ziet hoe goed Claudia is.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:06 schreef KansloosForEver het volgende:
Geweldig programma!! Met Claudia is het alleen veel minder altijd
(verkapte tvp)
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:28 schreef maril het volgende:
[..]
Gek maaar men is zo Mathijs gek dat men niet ziet hoe goed Claudia is.
nee, dat is het niet. Claudia komt gewoon erg irritant op mij overquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:28 schreef maril het volgende:
[..]
Gek maaar men is zo Mathijs gek dat men niet ziet hoe goed Claudia is.
Bij mij ook. Mathijs van Nieuwkerk vind ik wel een leuke presentator, ook tijdens Top 2000 a Gogo en die muziekquizquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:39 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
nee, dat is het niet. Claudia komt gewoon erg irritant op mij over
Wat heeft zij jou gedaanquote:Op zondag 29 oktober 2006 00:35 schreef tong80 het volgende:
Ik kan niet tegen Lucille Werner. Is het terecht dat ik het braaksel opwekkend personage heb gemist ?
M'n oren geterroriseerd.quote:
quote:# Brigitte Kaandorp komt praten over haar nieuwe show 'Duizend en één dag'.
# De Hema bestaat 80 jaar. Directeur Ronald van Zetten komt vertellen over de kracht van het warenhuis.
# Ilja Gort is wijnboer in Frankrijk. In zijn nieuwe boek onthult hij de geheimen van het echte Franse leven.
# En Katja Schuurman neemt het op tegen iedereen in haar nieuwe televisieprogramma 'Katja vs. de rest'.
ik heb matthijs wel eens ontmoet, erg aimabele man die in het echt net zo leuk is en sympathiekquote:Op zondag 29 oktober 2006 02:25 schreef Gollemrulez het volgende:
Het Pvda/ SP gehalte druipt me iets teveel van Claudia af. Volgens mij is Mathijs van N. ook niet de meest sympathieke persoon, maar als presentatort merk je daar bij hem weinig van.
ja, hema verhaal leuk. ilja gort, vooral de afkeer van Claudia van het eten dat hij bij zich had, brigitte vermoeiend en katja zoals altijd erg leuk.quote:
Maar wel iemand die precies weet wat ie wil.quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:13 schreef evert het volgende:
ik heb matthijs wel eens ontmoet, erg aimabele man die in het echt net zo leuk is en sympathiek
Dat lijkt me alleen maar goed eigenlijk?quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar wel iemand die precies weet wat ie wil.
Athans in de tijd dat hij hoofdredacteur was bij de krant waar ik ook werkte.
Ja bij het Parool heeft ie flink huisgehouden toch. En AT5 natuurlijk.quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar wel iemand die precies weet wat ie wil.
Athans in de tijd dat hij hoofdredacteur was bij de krant waar ik ook werkte.
Zalm moet gewoon met dat koffertje rond blijven sjouwen en verder zn mond dicht houden.quote:
Niet geheel met je eens.quote:Op donderdag 2 november 2006 01:34 schreef arneaux het volgende:
Ik vind het programma altijd zoveel minder als Claudia presenteert. Die Mathijs, derentegen, komt erg sympathiek en integer over, goeie vent.
Niet zo verkapte TVP,quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:06 schreef KansloosForEver het volgende:
Geweldig programma!! Met Claudia is het alleen veel minder altijd
(verkapte tvp)
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:39 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
nee, dat is het niet. Claudia komt gewoon erg irritant op mij over
quote:Op zondag 29 oktober 2006 02:25 schreef Gollemrulez het volgende:
Het Pvda/ SP gehalte druipt me iets teveel van Claudia af.
Ik denk dat dat verwarde Mathijs wel past en ik eerlijk gezegd denk ik dat de meerderheid van de gasten ook wel kunnen waarderen. Ik vind het zelf altijd wel prettig om een beetje drukte daar aan tafel te zien.quote:Op donderdag 2 november 2006 01:57 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Niet geheel met je eens.
Ik vind 'm ten eerste onrustig interviewen. Alsof hij 5 minuten heeft voor 200 vragen. "Snel dit.. " Nu snel dat.. in 10 woorden dit.." Etc. Mag wel iets meer rust in de vraaggesprekken en moet meer tijd reserveren voor de spreker.
Ik erger me het meest aan Giel Beelen met die quasi onschuldige snufferd van 'm. Op de één of andere manier wekt hij ergernis op met die politiek-correcte houding en dat brave lachje.
Goed in wat. Dom lachen? Meelopen met de laatste alto mode? Ali B. plaatjes draaien?quote:
Hij doet het heel goed.quote:Op donderdag 2 november 2006 01:34 schreef arneaux het volgende:
Die Mathijs, derentegen, komt erg sympathiek en integer over, goeie vent.
Ja, Wickedangel, geef dan eens een bewijs of zo!!quote:Op donderdag 2 november 2006 23:49 schreef NoSigar het volgende:
Hoezo, nu ook bij de VARA?
Mathijs werkt bij de VARA en NPSquote:Op donderdag 2 november 2006 23:49 schreef NoSigar het volgende:
Hoezo, nu ook bij de VARA?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |