Dat lijkt me alleen maar goed eigenlijk?quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar wel iemand die precies weet wat ie wil.
Athans in de tijd dat hij hoofdredacteur was bij de krant waar ik ook werkte.
Ja bij het Parool heeft ie flink huisgehouden toch. En AT5 natuurlijk.quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar wel iemand die precies weet wat ie wil.
Athans in de tijd dat hij hoofdredacteur was bij de krant waar ik ook werkte.
Zalm moet gewoon met dat koffertje rond blijven sjouwen en verder zn mond dicht houden.quote:
Niet geheel met je eens.quote:Op donderdag 2 november 2006 01:34 schreef arneaux het volgende:
Ik vind het programma altijd zoveel minder als Claudia presenteert. Die Mathijs, derentegen, komt erg sympathiek en integer over, goeie vent.
Niet zo verkapte TVP,quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:06 schreef KansloosForEver het volgende:
Geweldig programma!! Met Claudia is het alleen veel minder altijd
(verkapte tvp)
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:39 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
nee, dat is het niet. Claudia komt gewoon erg irritant op mij over
quote:Op zondag 29 oktober 2006 02:25 schreef Gollemrulez het volgende:
Het Pvda/ SP gehalte druipt me iets teveel van Claudia af.
Ik denk dat dat verwarde Mathijs wel past en ik eerlijk gezegd denk ik dat de meerderheid van de gasten ook wel kunnen waarderen. Ik vind het zelf altijd wel prettig om een beetje drukte daar aan tafel te zien.quote:Op donderdag 2 november 2006 01:57 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Niet geheel met je eens.
Ik vind 'm ten eerste onrustig interviewen. Alsof hij 5 minuten heeft voor 200 vragen. "Snel dit.. " Nu snel dat.. in 10 woorden dit.." Etc. Mag wel iets meer rust in de vraaggesprekken en moet meer tijd reserveren voor de spreker.
Ik erger me het meest aan Giel Beelen met die quasi onschuldige snufferd van 'm. Op de één of andere manier wekt hij ergernis op met die politiek-correcte houding en dat brave lachje.
Goed in wat. Dom lachen? Meelopen met de laatste alto mode? Ali B. plaatjes draaien?quote:
Hij doet het heel goed.quote:Op donderdag 2 november 2006 01:34 schreef arneaux het volgende:
Die Mathijs, derentegen, komt erg sympathiek en integer over, goeie vent.
Ja, Wickedangel, geef dan eens een bewijs of zo!!quote:Op donderdag 2 november 2006 23:49 schreef NoSigar het volgende:
Hoezo, nu ook bij de VARA?
Mathijs werkt bij de VARA en NPSquote:Op donderdag 2 november 2006 23:49 schreef NoSigar het volgende:
Hoezo, nu ook bij de VARA?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |