uitzendinggemist.nl ?quote:Op donderdag 9 november 2006 21:47 schreef Silk_dude het volgende:
Heeft er iemand toevallig een capture? Anders moet ik 'm vannacht gaan kijken
klikquote:Op donderdag 9 november 2006 21:47 schreef Silk_dude het volgende:
Heeft er iemand toevallig een capture? Anders moet ik 'm vannacht gaan kijken
quote:Tijdens Europees voetbal is het tot 20.00 en gaat het verder op het internet, in de herhaling word de hele afl. uitgezonden
Wow heb jij 45 minuten met JP staan te praten? Gaaf manquote:Op vrijdag 10 november 2006 01:17 schreef FlyingFox het volgende:
Gekke maar erg amusante avond. Was ik goed in beeld?
Na de uitzending ongeveer 3 kwartier met Balkenende staan praten. Twee pogingen gedaan om die CD van Stevie Ann () af te pakken van JP want dat was toffe muziek. JP zei o.a. tegen mij: "jou zou ik nooit vergeten'' en ''jij moet de politiek in''.
Leuke man, die Balkenende. Vriend van me belde z'n vader op en gaf de telefoon aan JP, die ook netjes het gesprek met hem (telefonisch) aanging.
wat een gekquote:Op vrijdag 10 november 2006 01:17 schreef FlyingFox het volgende:
Leuke man, die Balkenende. Vriend van me belde z'n vader op en gaf de telefoon aan JP, die ook netjes het gesprek met hem (telefonisch) aanging.
Natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 10 november 2006 12:37 schreef bloodymary het volgende:
Fijn dat jullie zo enthousiast zijn over Balkie, ik hoop alleen dat jullie je bij de verkiezingen niet laten leiden door het feit of iemand leuk meezingt, of humor heeft, of mooi geblondeerde haren of zo.............
Dat valt in dezelfde categorie als stemmen op Bos omdat hij zogenaamd een lekker kontje zou hebben: dat zou nergens op slaan.quote:Op vrijdag 10 november 2006 12:37 schreef bloodymary het volgende:
Fijn dat jullie zo enthousiast zijn over Balkie, ik hoop alleen dat jullie je bij de verkiezingen niet laten leiden door het feit of iemand leuk meezingt, of humor heeft, of mooi geblondeerde haren of zo.............
quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:51 schreef Aoristus het volgende:
kan dat irritante flikkertje niet weg
neem 'm mee naar huis, sluit hem op in de kelder, in elk geval weg ermeequote:
Nou ik hoef hem niet thuis te hebben hoorquote:Op vrijdag 10 november 2006 19:59 schreef Aoristus het volgende:
[..]
neem 'm mee naar huis, sluit hem op in de kelder, in elk geval weg ermee
Ik erger me altijd dood als marc-marie huijbrechts weer met dat zuurstofgebrekke stemmetje de toon probeert te zetten
Die heeft de ballen verstand van de penis.quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:11 schreef Aoristus het volgende:
dat grietje van 16 vond ik leuker, die had tenminste nog licht in haar ogen
daaromquote:Op vrijdag 10 november 2006 20:12 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Die heeft de ballen verstand van de penis.
Dat is Cees Geelquote:Op vrijdag 10 november 2006 20:14 schreef Aoristus het volgende:
Bridget en die gozer hebben er zin in, ik merk het al, dit wordt de Talpa knaller
haha iemand screenshot toevallig?quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:21 schreef Veerboot het volgende:
Die quasi-geïnteresseerde blik van Matthijs bij de gesprek met Goedele
Was weer een leuke uitzending
Het is zeker niets mis met Marc Marie Huijbrechtsquote:Op vrijdag 10 november 2006 20:23 schreef Veerboot het volgende:
Ik vind helemaal niets mis met MMH. Eén van de beste tafelheren die ze hebben. Grappig, maar kan ook erg goede vragen stellen.
is natuurlijk na 4 weken weer van de buisquote:Op vrijdag 10 november 2006 20:14 schreef Aoristus het volgende:
Bridget en die gozer hebben er zin in, ik merk het al, dit wordt de Talpa knaller
Preciesquote:Op vrijdag 10 november 2006 21:51 schreef tong80 het volgende:
Erica is een heks. Heeft zelf het schoolzwemmen afgeschaft is lid van de partij die de gymnastiek op de lagere scholen heeft afgeschaft. Geilt alleen op bekende sporters en doet alsof ze betrokken is bij de breedte sport. Iedereen trapt er steeds weer in als ze met haar oh zo guitige kop op tv verschijnt als er weer een medaille is gewonnen. Dat mens deugt niet, zelf gaat ze watertrappelen in een sportfondsen bad waar Marokaantjes hadden kunnen zwem,men die nu zijn verzopen omdat ze geen zwemles op school hadden.
Vooral dat laatstequote:Op vrijdag 10 november 2006 21:51 schreef tong80 het volgende:
Erica is een heks. Heeft zelf het schoolzwemmen afgeschaft is lid van de partij die de gymnastiek op de lagere scholen heeft afgeschaft. Geilt alleen op bekende sporters en doet alsof ze betrokken is bij de breedte sport. Iedereen trapt er steeds weer in als ze met haar oh zo guitige kop op tv verschijnt als er weer een medaille is gewonnen. Dat mens deugt niet, zelf gaat ze watertrappelen in een sportfondsen bad waar Marokaantjes hadden kunnen zwem,men die nu zijn verzopen omdat ze geen zwemles op school hadden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |