Het heeft weinig met minachting te maken. Hij probeert gewoon mensen af te schrikken omdat kennelijk hij nu een ander soort publiek wil bedienen, daar is toch niks mis mee? Het helpt wel bij jou in ieder gevalquote:Op zaterdag 10 november 2007 12:32 schreef Michiel72 het volgende:
Zag het vanacht in de herhaling. Wát een minachting straalde Freek uit naar Marc-Marie, zeg. Hij gunde hem geen blik waardig, liet hem niet aan het woord en als MM toch iets zei reageerde Freek haast woedend.
Marc-Marie wist zijn waardigheid te bewaren door te zwijgen. Heel knap, dat zou ik niet gekund hebben.
Freek is voor mij nu ineens officieel een LUL.
En dat terwijl ik gisteravond (voor ik DWDD zag) nog wel begonnen was aan zijn DVD-box "De Vergrijzing"...
Freek vergeet even dat hij in staat is om te doen wat hij wil door het vele geld dat hij overgehouden heeft aan het publiek van de volle grote zalen wat hij nu minacht. Bah!
Was al geen fan van de man, wel vaak onder de indruk van zijn werk...quote:Op zaterdag 10 november 2007 14:19 schreef Heathen het volgende:
[..]
Het heeft weinig met minachting te maken. Hij probeert gewoon mensen af te schrikken omdat kennelijk hij nu een ander soort publiek wil bedienen, daar is toch niks mis mee? Het helpt wel bij jou in ieder geval.
Maar minachtend naar MM was hij niet zozeer maar eerder op de discussie waar hij geen zin meer heeft om te voeren. Ik begrijp het wel want een tijdje terug kwam dat heel goed naar voren bij toen hij te gast was bij knevel en van de brink. Daar moest hij de discussie aangaan met die lingodoos die gewoon oppervlakkig is en graag wilde dat er ook vrolijke onderwerpen te sprake kwam. Daar paste hij dus voor.
Het heeft m.i. meer te maken met een maatschappelijk stukje kritiek dan dat het was om mensen af te zeíken.
quote:Op maandag 12 november 2007 20:21 schreef Veerboot het volgende:
Leuk item, dat laatste over We Zijn Weer Thuis
Wat zag ie eruit!!quote:Op maandag 12 november 2007 20:18 schreef Arcee het volgende:
Wow, Marc-Marie zat er ook een keer in. Verrassend.
Ik heb die hele kok doorgespoeldquote:Op dinsdag 13 november 2007 00:24 schreef broer het volgende:
Die kok. "Het maakt geen reet uit in welke plaats je zit. Je moet toch elke dag komen voor je gasten."
Ik geloof dat dat niet was wat Claudia bedoelde, meneer.
Dus het was idd niet zo boeiend?quote:Op dinsdag 13 november 2007 00:42 schreef broer het volgende:
Maar ja, om dat te kunnen moet je het dus wel opnemen...
Ik heb altijd het idee dat de redactie nooit zo z'n best doet voor de maandagaflevering (of voor Claudia...).quote:Op dinsdag 13 november 2007 00:49 schreef broer het volgende:
Het is sowieso nog niet zo boeiend. Als ik het had opgenomen had ik Kluun zelfs twee keer doorgespoeld. Puur voor het superieure gevoel.
Ik zit te wachten op Fokke & Sukke en Wim T. Schippers.
quote:
Dat ging hier om.quote:Op dinsdag 13 november 2007 00:51 schreef Wickedangel het volgende:
F & S begreep ik dit keer trouwens niet, of misschien viel er helemaal niks te snappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |