quote:De presentatie is in handen van Matthijs van Nieuwkerk. Zijn tafelheer voor vanavond is Marc-Marie Huijbregts.
Onder voorbehoud te gast:
Aan de vooravond van 50 jaar ruimtevaart: onze eigen astronaut André Kuipers en ruimtekenner Piet Smolders.
Leo Blokhuis is net terug uit Londen en interviewde daar Mick Jagger!
Erik van Muiswinkel samen met zijn band Omnibuzz.
Verder de rubrieken ‘De TV Draait Door’ en de Jakhalzen. Vanavond is de uitzending korter in verband met voetbal, we zijn er van 19.30 tot 20.10 uur op Nederland 3.
Ken jij dat liedje van '' De nozem en de non'' zeker nietquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:09 schreef Oplaatbatterij het volgende:
Ik vind dat Eric van Muiswinkel het maar gewoon bij cabaret moet houden, vond dat liedje niet echt leuk
Morgen 2 babes, moet ik wel zien!
Zou mooi zijn als het gewoon twee hele interlectuele WO studenten zijn die in het weekend wat bijklussen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:10 schreef MissyMirjaM het volgende:
de 2 babes komen morgen![]()
ff kijken of ik het kan zien, lijkt me erg leuk
Hij keek wel heel beteuterd, hè?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:03 schreef MadGuy het volgende:
Oeh, morgen de 2 Babes. Jammer dat Marc-Marie er niet bij is.
Als je wél gaat, kun je dan je FOK! T-shirt dragen?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:28 schreef arneaux het volgende:
Ik zou er woensdag heengaan, maar net afgebeld.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hij keek wel heel beteuterd, hè?
Het kan toch sowieso niet echt zijn.. maar hun act zullen ze bij DWDD ook wel opvoeren. Net als Adje.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:40 schreef Remzz het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als het gewoon twee hele interlectuele WO studenten zijn die in het weekend wat bijklussen.
quote:
Wat erg zeg dat ik niks mag vragenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:49 schreef borisz het volgende:
[..]
vergeet het direct als ze langs zijn geweest
LOL, inderdaad.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hij keek wel heel beteuterd, hè?
Ech wel ja. Je moet het maar doen zoveel keer in één nummer je stem wijzigenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 01:16 schreef ScottTracy het volgende:
Prachtig die imitaties van Van Muiswinkel!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |