quote:De presentatie is in handen van Matthijs van Nieuwkerk. Zijn tafelheer voor vanavond is Marc-Marie Huijbregts.
Onder voorbehoud te gast:
Aan de vooravond van 50 jaar ruimtevaart: onze eigen astronaut André Kuipers en ruimtekenner Piet Smolders.
Leo Blokhuis is net terug uit Londen en interviewde daar Mick Jagger!
Erik van Muiswinkel samen met zijn band Omnibuzz.
Verder de rubrieken ‘De TV Draait Door’ en de Jakhalzen. Vanavond is de uitzending korter in verband met voetbal, we zijn er van 19.30 tot 20.10 uur op Nederland 3.
Ken jij dat liedje van '' De nozem en de non'' zeker nietquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:09 schreef Oplaatbatterij het volgende:
Ik vind dat Eric van Muiswinkel het maar gewoon bij cabaret moet houden, vond dat liedje niet echt leuk
Morgen 2 babes, moet ik wel zien!
Zou mooi zijn als het gewoon twee hele interlectuele WO studenten zijn die in het weekend wat bijklussen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:10 schreef MissyMirjaM het volgende:
de 2 babes komen morgen![]()
ff kijken of ik het kan zien, lijkt me erg leuk
Hij keek wel heel beteuterd, hè?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:03 schreef MadGuy het volgende:
Oeh, morgen de 2 Babes. Jammer dat Marc-Marie er niet bij is.
Als je wél gaat, kun je dan je FOK! T-shirt dragen?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:28 schreef arneaux het volgende:
Ik zou er woensdag heengaan, maar net afgebeld.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hij keek wel heel beteuterd, hè?
Het kan toch sowieso niet echt zijn.. maar hun act zullen ze bij DWDD ook wel opvoeren. Net als Adje.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:40 schreef Remzz het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als het gewoon twee hele interlectuele WO studenten zijn die in het weekend wat bijklussen.
quote:
Wat erg zeg dat ik niks mag vragenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:49 schreef borisz het volgende:
[..]
vergeet het direct als ze langs zijn geweest
LOL, inderdaad.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hij keek wel heel beteuterd, hè?
Ech wel ja. Je moet het maar doen zoveel keer in één nummer je stem wijzigenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 01:16 schreef ScottTracy het volgende:
Prachtig die imitaties van Van Muiswinkel!!
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 02:41 schreef StallionJack het volgende:
MMH zat voor JJVDW in DWHN voor de goede orde
Het lijkt me sterk dat ze die twee ook echt laten opdraven in de studio. En als ze zelf komen, sporen ze helemaal niet. Want zelfs het domste blondje moet begrijpen dat ze uitgenodigd worden om belachelijk gemaakt te wordenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 08:18 schreef Caesu het volgende:
zouden die 2babes echt langskomen
of wordt er een Jakhals op af gestuurd met ontbijtje bijv.?
[afbeelding]
Jaquote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:42 schreef Bupatih het volgende:
Heeft niemand toevallig de volledige versie van 'De nozem en de non' (die werd uitgezonden tijdens de herhaling 's nachts) opgenomen?
Wil ik vanmiddag inderdaad via uitzendinggemist nog eens het liedje 'de nozem en de non' terugluisteren, is de versie van DWDD op uitzendinggemist aangepast op het einde! Op uitzendinggemist breekt Erik van Muiswinkel het liedje af na het couplet van Hans Janmaat.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:42 schreef Bupatih het volgende:
Heeft niemand toevallig de volledige versie van 'De nozem en de non' (die werd uitgezonden tijdens de herhaling 's nachts) opgenomen?
Zou je 'm misschien ook willen mailen naar mij, aangezien Youtube toch een beetje afdoet aan de kwaliteit?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:46 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
JaIk zal vanavond eens zien of ik dat van m'n dvd recorder op youtube kan krijgen ...
Toch welquote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:36 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Het lijkt me sterk dat ze die twee ook echt laten opdraven in de studio. En als ze zelf komen, sporen ze helemaal niet. Want zelfs het domste blondje moet begrijpen dat ze uitgenodigd worden om belachelijk gemaakt te worden
je zult daar maar de vent van zijn............over kansloos gesprokenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:48 schreef Pulu het volgende:
Die blonde weet blijkbaar niet wat een tegenstelling is...ze doet verder niks overdag want ze heeft een vent die dat allemaal regelt, maar ze zit vol ambitie...uhhhhhhhhh
Mooi weer de Leeuw en Gooise Vrouwenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:05 schreef Little_Acorn het volgende:
Wie zijn de andere genomineerden, is dat al bekend?
DWDD wint toch wel!!
De Gouden Stuiver:quote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:05 schreef Little_Acorn het volgende:
Wie zijn de andere genomineerden, is dat al bekend?
Dat is toch nog aardige concurrentie!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:06 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Mooi weer de Leeuw en Gooise Vrouwen
BABY…quote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:21 schreef Maartel het volgende:
1.2.3.4ierrrrrrrrrrrrrrrr
is het 1 of is het 2
zijn het er 3 of blij je by vier…
is 2 bij jouw..of is ze hier…
is je sterrenbeeld een schaap of een stier…
of wil je liever 5 in plaats van zes..
zijn jouw gedachen alleen by sex…
kies maar voor acht..dat is je droom..
kies maar voor 9gen die is gewoon…
beter neem je mij
want ik ben een 10
verdriet in je leven zal je nooit zien
Prachtig, die gedichten van Babe Gina![]()
![]()
De lulligheid van die serie.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:11 schreef tong80 het volgende:
Wat ius er in hemelsnaam leuk aan Gooise vrouwen
Hartverscheurend... snif... ik leg even mijn zakdoek weg om verder te kunnen postenquote:
Meen ik dat maar of zijn ieder jaar dezelfde vrouwen genomineerd?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:08 schreef golfer het volgende:
Zilveren Televizier-Ster - man:
Paul de Leeuw (VARA)
Ruben Nicolai (BNN)
Matthijs van Nieuwkerk (VARA, VPRO, NPS)
Zilveren Televizier-Ster - vrouw:
Wendy van Dijk (RTL)
Yvon Jaspers (KRO)
Anita Witzier (KRO)
Echt? Ze kwamen zoooo dom op mij over. Vooral die blondequote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:50 schreef Wickedangel het volgende:
Ze vielen me eigenlijk reuze mee, die meiden. Ze leken me een stuk slimmer dan in dat nachtprogramma.
Misschien wel voor de 7de keerquote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:12 schreef erkel het volgende:
Anita Witzier is ook weer genomineerd hoor![]()
Klopt, viel mij ook op!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:50 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Was het mijn verbeelding of was Van Nieuwkerk een beetje aangedaan door die nominaties
Ik vind die donkere altijd erger eigenlijk, die praat en kijkt zó raar... Maar ik vond ze allebei wel ietsje slimmer over komen dan in hun programma, waar ze naar mijn idee toch wel enigszins een rol spelen..quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:06 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Echt? Ze kwamen zoooo dom op mij over. Vooral die blonde
Als je daar van houdt moet je dit stukje van Jochem Myjer ook maar eens bekijken:quote:Op woensdag 3 oktober 2007 01:21 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ech wel ja. Je moet het maar doen zoveel keer in één nummer je stem wijzigen
Haha, geniaal.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 17:13 schreef TheGeneral het volgende:
Hier is hij ook te bekijken. Geluid loopt wel iets achter, maar goed.
http://www.dumpert.nl/med(...)nozem_en_de_non.html
Bron: http://zappen.blog.nl/var(...)e-wereld-draait-doorquote:Fokke en Sukke naar De Wereld Draait Door
De Vara heeft twee nieuwe boegbeelden binnengesleept. Vanaf maandag 8 oktober zijn Fokke en Sukke dagelijks te zien in De Wereld Draait Door. In elke aflevering zullen de halfblote eend en de broekloze kanarie in een animatie commentaar leveren op de actualiteit van die dag. Vanaf maandag is dus te zien hoe de cartoon van de makers John Reid, Bastiaan Geleijnse en Jean-Marc van Tol tot stand komt. Vanaf de eerste pennestreek tot en met de handtekening van de makers.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 15:55 schreef Haaibaaike het volgende:
Welke gasten komen vanavond ?
quote:Geheel in het teken van Alles is Liefde, de romantische comedy van regisseur Joram Lürsen. Matthijs van Nieuwkerk ontvangt hem en Job Gosschalk. Daarnaast schuiven er ook zes hoofdrolspelers aan. In Alles is Liefde draait alles om liefde, in alle denkbare combinaties. Zes koppels komen erachter dat liefde overal is en dat ze het allemaal willen. Maar liefde is als Sinterklaas, je moet erin geloven, anders wordt het niks. Met de komst van een mysterieuze Sinterklaas bereiken de liefdesperikelen een hoogtepunt, maar komen ook de happy endings dichterbij. In de special van De Wereld Draait Door ontvangen Matthijs van Nieuwkerk en zijn tafelheer Paul de Leeuw een groot gedeelte van de sterrencast van Alles is liefde. Carice van Houten, Michiel Romeyn, Thomas Acda, Daan Schuurmans, Anneke Blok en Jeroen Spitzenberger zijn te gast en bespreken de onderlinge liefdesrelaties in de film. Hoe was het bijvoorbeeld voor Paul de Leeuw en Daan Schuurmans om een verliefd stel te spelen? Daarnaast praat Job Gosschalk over het idee en de casting en Joram Lürsen over de regie van deze sterrencast.
Deze dus.quote:Vrijdag 5 oktober staat het VARA-programma ‘De Wereld Draait Door’ geheel in het teken van ‘Alles is Liefde’, de romantische comedy van regisseur Joram Lürsen. Matthijs van Nieuwkerk ontvangt hem en Job Gosschalk (een van de producenten). Paul de Leeuw zal als tafelheer fungeren. Daarnaast schuiven er ook zes hoofdrolspelers aan. ‘De Wereld Draait Door’ is te zien om 19.30 uur op Nederland 3.
In de special van ‘De Wereld Draait Door’ ontvangen Matthijs van Nieuwkerk en zijn tafelheer Paul de Leeuw een groot gedeelte van de sterrencast van ‘Alles is liefde’. Carice van Houten, Michiel Romeyn, Thomas Acda, Daan Schuurmans, Anneke Blok en Jeroen Spitzenberger zijn te gast en bespreken de onderlinge liefdesrelaties in de film. Hoe was het bijvoorbeeld voor Paul de Leeuw en Daan Schuurmans om een verliefd stel te spelen? Daarnaast praat Job Gosschalk over het idee en de casting en Joram Lürsen over de regie van deze sterrencast.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 19:49 schreef Asskicker14 het volgende:
Carice van Houten is heul niet aanwezig.
Althans, niet 1 keer in beeld geweest.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 20:46 schreef DrDentz het volgende:
Dat filmpje over een junk vs. zes marokkanen is echt goed
Toffe uitzendingquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 20:24 schreef arneaux het volgende:
Ontzettend leuke uitzending!
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 21:36 schreef DrDentz het volgende:
[..]
had je dat niet gezien dan? hoogtepunt van de show
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 19:52 schreef kassenbouwer het volgende:
Heeft de VARA aandelen "Alles is liefde" ofzo?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 00:17 schreef Wickedangel het volgende:
Gezellige aflevering, goed voorbereid ook door de redactie![]()
'Alles is liefde' is verder niet aan mij besteed. Het filmpje pal ná DWDD emotioneerde mij meer dan de film ooit zal doen. Ik kreeg tranen in mijn ogen toen we op de tonen van Blof uiteindelijk beelden van Birma en Irak en zo kregen te zien![]()
Nee nee, het begon goed, mensen die elkaar de hand schudden, knuffelden en kusten, de beide Korea's, Bouterse, etc. Daarna kwam de ellende... misschien clichématig gedaan, maar juist na die leuke uitzending werkte het.quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 00:43 schreef arneaux het volgende:
Volgens mij 1 van de oudste truukjes in het boekje. Vervelende beelden begeleid door mooie muziek.
De kapot geschoten straten, zonder vander zonder moeder...etc.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 00:48 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee nee, het begon goed, mensen die elkaar de hand schudden, knuffelden en kusten, de beide Korea's, Bouterse, etc. Daarna kwam de ellende... misschien clichématig gedaan, maar juist na die leuke uitzending werkte het.
P.S. Ik heb verder niks met Blof
Ja, hij drukte een fan aan zijn borstquote:Op zaterdag 6 oktober 2007 00:49 schreef arneaux het volgende:
Haha, Bouterse? Dan vergeten we die Decembermoorden gewoon ff?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 00:54 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, hij drukte een fan aan zijn borstDie Decembermoorden vergeten we nooit, hè
![]()
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 19:52 schreef kassenbouwer het volgende:
Heeft de VARA aandelen "Alles is liefde" ofzo?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 01:13 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
De uitzending wordt helemaal vernaggeld door een film waarvan de crew alles heeft afgekeken van Notting Hill.
Deze DWDD-week is voor mij dan maar voor 60% (iets meer of iets minder) effectief geweest, d.w.z. onderwerpen waren er genoeg.
En dan maar zeuren dat de subsidies voor de filmindustrie snel opdrogen.
Dan vergeet je het shot van Chantal Janzen...quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 21:36 schreef DrDentz het volgende:
[..]
had je dat niet gezien dan? hoogtepunt van de show
Mee eens, erg slechte uitzendingquote:Op maandag 8 oktober 2007 20:21 schreef arneaux het volgende:
Wat een dramatisch slechte aflevering. Bij Irene van de Laar werd t echt heeel duidelijk hoe leeg haar programma was.
Nee, dit was echt 1 van de slechtste DWDD die ik ooit gezien heb.
quote:Op maandag 8 oktober 2007 21:13 schreef Evil_Koekje het volgende:
Zo erg was 't toch niet? 'k Vond Fokke & Sukke wel ok, en Bas Bron is sowieso tof. Van der Laar mag zouten idd. En die eerste gasten, tja niet heel interessant. Wel kut voor die zoon.
Naja wel interessant op zich inderdaad, maar ik vind 't meer iets voor Pauw & Witteman.quote:Op maandag 8 oktober 2007 21:20 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Oh ja, die gasten waren inderdaad wél interessant. Al kon je merken dat ze zenuwachtig waren, en had die vrouw nogal de neiging Claudia te veel en te langdradig te corrigeren met bijzaken.
Dit.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:14 schreef MadGuy het volgende:
Wow, die apparaten van Theo Jansen waren wel erg cool!
Phil Bloom. Vergane glorie. Die tattoo op haar hoofd.
Jammer. Maar echt jammer is dat ze de weg inmiddels kwijt is.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:14 schreef MadGuy het volgende:
Phil Bloom. Vergane glorie. Die tattoo op haar hoofd.
Die haren, echt een complete pot iets erin gewoonquote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:18 schreef milagro het volgende:
nou, het is niet mijn muziek, maar ze kunnen wel zingen, die gasten, en zijn ook niet onaangenaam voor het oog
Wat dat betreft past hij perfect bij 538quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:20 schreef -skippybal- het volgende:
"Giel, jij bent de kenner!"
Nadat 'ie daarvoor het bandje () Feist wat 'ie niet kende ( als "kenner"
) en haar vervolgens ook nog eens Amerikaans noemde (
) om vervolgens met Ali B aan te komen (
)alsof het the next big thing was in hiphop
![]()
Mongool
Het is weer eens een andere hobby dan online poker spelen, nietwaar?quote:
Ik wist wel waar het over ging jaquote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Het is weer eens een andere hobby dan online poker spelen, nietwaar?
lekker belangrijk, iedereen heeft op tv rotzooi op zijn smoel en in zijn haar...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:20 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Die haren, echt een complete pot iets erin gewoon!
Ja dit. Giel moet gewoon oprotten.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:38 schreef Wickedangel het volgende:
Hilarisch dat er ook maar iemand is die een miljoen voor Beelen wil neertellen. Hij heeft wel overal een mening over, maar ik heb hem nog nooit op één originele opmerking kunnen betrappen.
Had de man van één miljoen trouwens een nieuw petje op?![]()
Met zijn atlasmanie.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:42 schreef borisz het volgende:
Martin Bril weer als stamgast
Het was 1983, dus dan is ie nu rond de 30quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:06 schreef Oplaatbatterij het volgende:
Dat Calvé jongetje![]()
Hij is nu 40, dat is jammer![]()
Ja die nrc mevrouw zei dat hoor, ik weet dat verder ook nietquote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:21 schreef SuperRembo het volgende:
[..]
Het was 1983, dus dan is ie nu rond de 30
Al in 1999, hoor.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:53 schreef tong80 het volgende:
Rutger Hauer gekozen tot acteur van de eeuw ?
De lezers van Qquote:Charisma heeft ie. Boeiende man. Maar wie waren de kiezers
Eens, wat een kneuzenwijfquote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:44 schreef milagro het volgende:
Martin Bril
oh en dat nrcvrouwmens is irritant, en dom, en druk, houd je bek, ga weg, doe eens nietS.
Die show met die honden!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:00 schreef tong80 het volgende:
Nu maar eens naar de herhaling kijken. Ik lees hier boven niks over Wim T. Schippers. Dus zal ie wel weer onbegrijpelijk briljant zijn geweest
Inderdaad, dat dacht ik ook net toen ik 't zag.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:21 schreef SuperRembo het volgende:
Het was 1983, dus dan is ie nu rond de 30
Hij moet z'n dikke portefeuille ergens onder verstoppen ...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 08:15 schreef milagro het volgende:
waarom heeft Giel eigenlijk altijd een petje op? het is nu niet of hij kaal is en dat liever niet weet of zo.
vind dat zo goor , hè, je haar de 24/7 onder een petje stoppen
Dank je wel. Ik was op zoek naar een omschrijving voor haar lelijkheid. Maar dit voldoet uitstekend!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 01:20 schreef SunChaser het volgende:
Die Aaf ziet eruit als een wassenbeeld die te dicht bij de verwarming heeft gestaan
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 01:20 schreef SunChaser het volgende:
Die Aaf ziet eruit als een wassenbeeld die te dicht bij de verwarming heeft gestaan
Ze heeft het alleen niet getroffen met haar ogen. Die staan een beetje lui. Voor de rest vind ik haar geen ergenis of iets dergelijks.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:49 schreef Roi het volgende:
Brrrr wat een hoofd heeft zij. En het erge is is dat ik ook gewoon medelijden met haar heb.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:51 schreef arneaux het volgende:
Hm. Ik vind haar echt niet dramatisch lelijk ofzo eigenlijk. Okay het is Gisele Bunchen maar ze is echt niet afstotelijk.
Dat is Arjan Ederveen, vond hem leuk vanavondquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:26 schreef arneaux het volgende:
Leuke uitzending wel. Ik vind alleen die gast van Creatief met Kurk altijd kut, net als Creatief met Kurk zelf ook trouwens.
Ik vond het een klein beetje kleineerend van Matthijs om Hans Kazan een kaarttrucje te laten doen. Vond 't overigens van knap van Hans, want ik snapte er geen flikker van.
Jij hebt veels ze veel commentaar als iemand in de uitzending is die jou niet bevaltquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:55 schreef arneaux het volgende:
Probeer eens.
Gewoon hele lopende zinnen te maken.
Zonder steeds een punt ertussen.
Dat leest wat makkelijker...
Die neus dan! Dat mens heeft een kop van een tachtigjarigequote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:22 schreef erkel het volgende:
[..]
Ze heeft het alleen niet getroffen met haar ogen. Die staan een beetje lui. Voor de rest vind ik haar geen ergenis of iets dergelijks.
Niet.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:13 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Jij hebt veels ze veel commentaar als iemand in de uitzending is die jou niet bevalt [ afbeelding ]
Klopt. Vreemd dat niemand daarover sprak, maar uiteindelijk ook wel netjes. Ik vraag me wel af er misschien van tevoren was afgesproken dat niet Van Nieuwkerk, maar M-M quasi-onnozel over haar zou beginnen, maar ik denk niet dat hij zich laat lenen voor dat soort één-tweetjes.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:52 schreef NoCigar het volgende:
Zat Tosca niet aan de heroïne?
Beetje boel. Het was grote mazzel dat Kazan er verder niet mee zat.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:26 schreef arneaux het volgende:
Ik vond het een klein beetje kleineerend van Matthijs om Hans Kazan een kaarttrucje te laten doen.
Het wordt zondagavond (nacht?) herhaald. Maar dan heb je vast weer andere dingen te doen.quote:
Alvast eenquote:
Helemaal niet kleinerend juist, het was een hart onder de riem van: kop op, je hebt je talent, ik help je er bovenop. Misschien helpt miljardair Joop hem wel.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:56 schreef Wickedangel het volgende:
Beetje boel. Het was grote mazzel dat Kazan er verder niet mee zat.
Wies Tosca? Die vrouw waarmee die gast Creatief met Kurk deed?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Klopt. Vreemd dat niemand daarover sprak, maar uiteindelijk ook wel netjes. Ik vraag me wel af er misschien van tevoren was afgesproken dat niet Van Nieuwkerk, maar M-M quasi-onnozel over haar zou beginnen, maar ik denk niet dat hij zich laat lenen voor dat soort één-tweetjes.
[..]
Hmmmm, zo zou je het ook kunnen zien. Misschien heb ik het verkeerd opgevat.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 08:46 schreef SunChaser het volgende:
Helemaal niet kleinerend juist, het was een hart onder de riem van: kop op, je hebt je talent, ik help je er bovenop. Misschien helpt miljardair Joop hem wel.
Ja echt triestquote:Op zondag 14 oktober 2007 19:42 schreef DrDentz het volgende:
Triest voor Hans Kazan![]()
hij zit met tranen in zn ogen te vertellen
Ach natuurlijk niet. We weten toch állemaal dat Hans kan toveren. Dan weet Joop het ook héus wel hoor. Like i said, het was gewoon een cheapshot.quote:Op zondag 14 oktober 2007 14:28 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hmmmm, zo zou je het ook kunnen zien. Misschien heb ik het verkeerd opgevat.
Idd. Ook dit conceptbedenkers lijken me wel aardig en jazz spreekt me ook aan. Word een leuke uitzending.quote:
Dit begint op een hetze te lijkenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:06 schreef arneaux het volgende:
Kutpresentatrice. Idd Claudia.
Frank Lammers redde de uitzending. Dat hippiegezeik was waardeloos, die kok voegde helemaal niks toe en die ontwerpnicht, die ik overigens op een mier vond lijken, sloeg de plank al helemaal mis.
Nee, al met al was t weer eens niet denderend. Zeker niet in de laatste plaats door Claudia. Ik bedoel. Matthijs komt altijd uit met zn items, hij kondigt Fokke&Sukke aan, waar t bij Claudia maar gewoon ingestart wordt.
Eén zwaluw maakt nog geen zomer.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:36 schreef arneaux het volgende:
Heel knap dat jij dat vindt omdat je dat hoort te vinden. Maar ik heb niets bespeurd in het gehele gesprek wat hem tot een enorme lul zou maken.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:52 schreef k_man het volgende:
Mart Smeets heeft en blijft natuurlijk een enorme lul.
Beargumenteer t s dan, want hier kunnen we natuurlijk niks mee.quote:
quote:De presentatie is in handen van Matthijs van Nieuwkerk. Zijn tafelheer is Martin Bril.
Minister Bert Koenders is te gast om te praten oover ntwikkelingssamenwerking.
Raymond van Barneveld is aanwezig. Morgen komt zijn biografie uit. En vanavond is de uitzending van Hoge Bomen geheel gewijd aan één van de beste darters van de wereld.
Binnenkort verwacht de Koninklijke Nederlandse Reddingsmaatschappij de 75.000 drenkeling uit het water te halen. Ane Ruijg is schipper op Terschelling en redde een groot aantal van deze mensen maar ontsnapte zelf ook een paar keer aan de verdrinkingsdood.
Max Westerman geeft zijn visie op Amerika waar hij 15 jaar correspondent is geweest. Dit en meer, vanavond tussen 19.30 en 20.30 uur op Nederland 3.
Verwacht je nou echt dat ik een betoog ga schrijven om aan te tonen dat Mart Smeets een lul is?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 13:00 schreef arneaux het volgende:
[..]
Beargumenteer t s dan, want hier kunnen we natuurlijk niks mee.
+ * arneaux zusje..quote:
Idd.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:13 schreef rubbereend het volgende:
Justice onder de beelden van Barney
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:54 schreef Remzz het volgende:
Max Westerman vind ik echt geweldig, een van de beste journalisten van Nederland
Ik ben jong. Ik snap 'm niet.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]Ik mis hem bij het RTL 4-journaal
![]()
Wel moet ik altijd aan dit boek denken als ik hem zie![]()
Ja ja, ga jij nou maar lekker in de kont van modjes en admins kruipen. Verader.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 01:25 schreef Bupatih het volgende:
Wat broer zegt.
Ik had de samenvatting van het stukej ff niet gelezen. Het is me nu duidelijk.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 01:23 schreef broer het volgende:
Bij "de bekende Nederlandse televisiecorrespondent Lex Oosterboer" ging er geen belletje rinkelen?
Dan ben je niet 'jong', dan heb je gewoon beperkte hersencapaciteit.
Shit, daar heb je me.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:29 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ja ja, ga jij nou maar lekker in de kont van modjes en admins kruipen. Verader.
Inderdaad dan kijk ik ook weer een keer.quote:
Een smeerlap.quote:
Natuurlijk, grootkapitaal.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:50 schreef Klopkoek het volgende:
Een smeerlap.
Briljant gewoon. Hou ik oprecht van; dat soort figuren.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:01 schreef rubbereend het volgende:
Pieperwas niet echt een toevoeging voor Philips en toen er wat briljants langs kwam wilde hij het zelf doen
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:50 schreef Klopkoek het volgende:
Een smeerlap.
Tss, hier spreekt de kift.quote:
Hier heb je een punt maar als je zo werkt hoort een zeperd er gewoon bij.quote:Gaf Hugo Borst Pieper nou een fantastische sneer mbt de broncode-zaak? "Zorg dat je de formule niet kwijtraakt"?
zn baan bij Philips was een groter risico dan de investering in die broncode.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:04 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Briljant gewoon. Hou ik oprecht van; dat soort figuren.
Als het risicovol en gevaarlijk begint te worden gaat hij het leuk vinden.
What a guy.
Jawel, maar Pieper is een durfal, hij zet willens en wetens alles wat ie heeft op het spel.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:34 schreef rubbereend het volgende:
zn baan bij Philips was een groter risico dan de investering in die broncode.
Ik vond dat Van Nieuwkerk wel erg onnozel deed. Nog nooit van de Mile High Club gehoord, tuuuuurlijk Matthijsquote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:57 schreef Tomatenboer het volgende:
Één van de leukste gesprekken van de laatste tijd, dit onderonsje tussen Matthijs, Hugo en Goedele.![]()
hij neukt zn vrouwelijke redactieleden gewoon in een hotel, hij hoeft er geen vliegtuig voor op te zoeken.....quote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:32 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik vond dat Van Nieuwkerk wel erg onnozel deed. Nog nooit van de Mile High Club gehoord, tuuuuurlijk Matthijs![]()
Doet 'ie altijd als Goedele aan tafel zit.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:32 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik vond dat Van Nieuwkerk wel erg onnozel deed.
Whehehe. Of misschien in de bezemkast, zoals Rik Felderhofquote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:45 schreef rubbereend het volgende:
hij neukt zn vrouwelijke redactieleden gewoon in een hotel, hij hoeft er geen vliegtuig voor op te zoeken.....
Is niet meer te zien jammerquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:01 schreef SunChaser het volgende:
Wat is er gebeurd met cafe de Wereld eigenlijk?
Volgens mij vond juist bijna niemand het wat aan en hebben ze het daarom weggehaald, toch?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:29 schreef SunChaser het volgende:
Ik vond er niet veel aan maar ik kon me herinneren dat t best populair was
Dat was het juist niet. Matthijs heeft ooit 'off the record' zelf ook verteld dat hij het de laatste tijd (toen het er nog wel in zat, hè) ook maar niks vond.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:29 schreef SunChaser het volgende:
Ik vond er niet veel aan maar ik kon me herinneren dat t best populair was
genant bot was dat idd, jezus man denk ik dan, nou dan loop je uit, of dan pik je een paar seconden af van het volgende onderwerp, maar iemand zo bruuks afkappen wekt de indruk dat je totaal niet luisterde naar de man, maar konstant met je gedachten bij het volgende item zit.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:06 schreef Wickedangel het volgende:
Wat een lieve man is die Siebelink toch. Hij is dan wel erg lang van stof, maar toch jammer dat hij zo radicaal werd afgekapt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |