quote:Op woensdag 3 oktober 2007 02:41 schreef StallionJack het volgende:
MMH zat voor JJVDW in DWHN voor de goede orde
Het lijkt me sterk dat ze die twee ook echt laten opdraven in de studio. En als ze zelf komen, sporen ze helemaal niet. Want zelfs het domste blondje moet begrijpen dat ze uitgenodigd worden om belachelijk gemaakt te wordenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 08:18 schreef Caesu het volgende:
zouden die 2babes echt langskomen
of wordt er een Jakhals op af gestuurd met ontbijtje bijv.?
[afbeelding]
Jaquote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:42 schreef Bupatih het volgende:
Heeft niemand toevallig de volledige versie van 'De nozem en de non' (die werd uitgezonden tijdens de herhaling 's nachts) opgenomen?
Wil ik vanmiddag inderdaad via uitzendinggemist nog eens het liedje 'de nozem en de non' terugluisteren, is de versie van DWDD op uitzendinggemist aangepast op het einde! Op uitzendinggemist breekt Erik van Muiswinkel het liedje af na het couplet van Hans Janmaat.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:42 schreef Bupatih het volgende:
Heeft niemand toevallig de volledige versie van 'De nozem en de non' (die werd uitgezonden tijdens de herhaling 's nachts) opgenomen?
Zou je 'm misschien ook willen mailen naar mij, aangezien Youtube toch een beetje afdoet aan de kwaliteit?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:46 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
JaIk zal vanavond eens zien of ik dat van m'n dvd recorder op youtube kan krijgen ...
Toch welquote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:36 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Het lijkt me sterk dat ze die twee ook echt laten opdraven in de studio. En als ze zelf komen, sporen ze helemaal niet. Want zelfs het domste blondje moet begrijpen dat ze uitgenodigd worden om belachelijk gemaakt te worden
je zult daar maar de vent van zijn............over kansloos gesprokenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:48 schreef Pulu het volgende:
Die blonde weet blijkbaar niet wat een tegenstelling is...ze doet verder niks overdag want ze heeft een vent die dat allemaal regelt, maar ze zit vol ambitie...uhhhhhhhhh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |