Dit.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:14 schreef MadGuy het volgende:
Wow, die apparaten van Theo Jansen waren wel erg cool!
Phil Bloom. Vergane glorie. Die tattoo op haar hoofd.
Jammer. Maar echt jammer is dat ze de weg inmiddels kwijt is.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:14 schreef MadGuy het volgende:
Phil Bloom. Vergane glorie. Die tattoo op haar hoofd.
Die haren, echt een complete pot iets erin gewoonquote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:18 schreef milagro het volgende:
nou, het is niet mijn muziek, maar ze kunnen wel zingen, die gasten, en zijn ook niet onaangenaam voor het oog
Wat dat betreft past hij perfect bij 538quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:20 schreef -skippybal- het volgende:
"Giel, jij bent de kenner!"
Nadat 'ie daarvoor het bandje () Feist wat 'ie niet kende ( als "kenner"
) en haar vervolgens ook nog eens Amerikaans noemde (
) om vervolgens met Ali B aan te komen (
)alsof het the next big thing was in hiphop
![]()
Mongool
Het is weer eens een andere hobby dan online poker spelen, nietwaar?quote:
Ik wist wel waar het over ging jaquote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Het is weer eens een andere hobby dan online poker spelen, nietwaar?
lekker belangrijk, iedereen heeft op tv rotzooi op zijn smoel en in zijn haar...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:20 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Die haren, echt een complete pot iets erin gewoon!
Ja dit. Giel moet gewoon oprotten.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:38 schreef Wickedangel het volgende:
Hilarisch dat er ook maar iemand is die een miljoen voor Beelen wil neertellen. Hij heeft wel overal een mening over, maar ik heb hem nog nooit op één originele opmerking kunnen betrappen.
Had de man van één miljoen trouwens een nieuw petje op?![]()
Met zijn atlasmanie.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:42 schreef borisz het volgende:
Martin Bril weer als stamgast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |