Zwagerman zit er één keer per maandquote:Op dinsdag 20 mei 2008 23:41 schreef donroyco het volgende:
[..]
Met [rimg] kun je ze rechts neerzetten.. fotootjes kunnen er eventueel bij, maar dat maakt het niet echt overzichtelijk
Ik had het over vaste tafelgasten heNiet een paar die toevallig langs konden komen
ach is stamgast dus mag in de lijst staanquote:Op dinsdag 20 mei 2008 23:47 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Zwagerman zit er één keer per maand
Thanks, heb het lijstje nogmaals aangepast, ook in de Wiki . Nog meer tips (behalve dat Menno en Joost stoppen)quote:
We hebben nu een mooie search.quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:17 schreef golfer het volgende:
Je bent er op tijd bij met dit topic. Kan in september weer omhoog gekickt worden, als we het dan nog weten te vinden.
En het topic staat op mijn harde schijfquote:
Ik ook niet, volgens mij is die niet online gezet.quote:Op woensdag 21 mei 2008 09:34 schreef tong80 het volgende:
Ik kan de uitzending van afgelopen vrijdag de 16de niet terugvinden. Iemand die me kan helpen ?
Nee ,volgens mij niet ! Na de EK-quiz krijg je de EK-voetbal.quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:28 schreef MadGuy het volgende:
Erg mooie OP! En nu maar twee maanden wachten...Er komt geen zomervervanging als vorig jaar hè (afgezien van die Ek-quiz)?
?quote:Op donderdag 22 mei 2008 02:16 schreef Ofyles2 het volgende:
Donroyco: ook zijn de optische verbeteringen nutteloos, desondanks bravo!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |