Draai hier een dikke drol op Jack van Gelderquote:Op dinsdag 29 april 2008 20:25 schreef Braamhaar het volgende:
Hahaha, wat een lul is dat toch die Jack van Gelder!
Vreselijke ,dat deed hij vrijwel de hele uitzending.quote:Op dinsdag 29 april 2008 19:42 schreef Liquidootje het volgende:
Louis meteen naar zichzelf trekken en naar voetbal.
Dat kon hij echt niet helpen, de redactie had er een soort halve 'In de hoofdrol' van gemaakt. Alleen waren ze vergeten dat aan Van Gaal te vertellenquote:Op dinsdag 29 april 2008 21:23 schreef tong80 het volgende:
Straks maar eens kijken. Louis had dus wer een ego-show ?
Oké maar om zelfs in dat drugverhaal nog over ik "krijg ook altijd de schuld" te hebben of woorden van die strekking, gaat mij wat ver.quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:43 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat kon hij echt niet helpen, de redactie had er een soort halve 'In de hoofdrol' van gemaakt. Alleen waren ze vergeten dat aan Van Gaal te vertellenIk heb echt verbijsterd zitten kijken
Wat deed die walvis daarquote:Op dinsdag 29 april 2008 22:54 schreef Breekfast het volgende:
Erica Terpstra mocht ook even aan tafel vertellen hoe geweldig Louis wel niet is
quote:Op Koninginnedag wordt er een speciale compilatie-uitzending van 'De Wereld Draait Door' uitgezonden.
In deze uitzending zijn te gast:
- Voetbaltrainer Willem van Hanegem over zijn schilderkunst.
- Kunstenaars Marte Röling en Gerti Bierenbroodspot over hun persoonlijke band met Koningin Beatrix.
- Miker G over wat er met hem gebeurd is na de wereldhit 'Holiday rap' in 1987.
- Pieter van Vollenhoven over het jaar van het religieuze erfgoed.
- Junkie XL over zijn remix van het nummer '4 minutes' van Madonna.
En natuurlijk de vaste rubriek 'De TV Draait Door'. Dit en meer om 19.30 uur op Nederland 3.
zien en gezien worden denk ik..quote:Op donderdag 1 mei 2008 19:43 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik dacht dat Marc-Marie in Tilburg woonde![]()
Maar hij zei net dat hij vanaf zijn balkon het Vondelpark kan zien.
Waarom gaan al die bekende Nederlanders toch zo massaal in Amsterdam wonen.
quote:Op donderdag 1 mei 2008 19:37 schreef Tim86 het volgende:
Marc-Marie is vandaag al te gast..de eerste 5 minuten keuvelen over het nieuwe horloge van MM hebben we alweer gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |