Kunnen ze beter ONM schrappen op de CL-avonden, DWDD om 19:00 uur uitzenden en Studio Sport om 20:00 uur. Enige deal mogelijk.quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:25 schreef Braamhaar het volgende:
Hahaha, wat een lul is dat toch die Jack van Gelder!
"3 minuten wachten is niet erg maar elke dag?"...
Snap het zowiezo al niet waarom DWDD zendtijd moet inleveren voor die kansloze voorbeschouwingen.
Overbodige zooi.
En al helemaal als dat gepresenteerd wordt door zo'n overbetaald onprofessioneel kwakertje!
Het zijn ook allemaal f**king na-apers die BN'ers.quote:Op donderdag 1 mei 2008 19:43 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik dacht dat Marc-Marie in Tilburg woonde![]()
Maar hij zei net dat hij vanaf zijn balkon het Vondelpark kan zien.
Waarom gaan al die bekende Nederlanders toch zo massaal in Amsterdam wonen.
Daarom hoop ik ook dat het CDA een zetelverlies van minstens 70% lijdt. In België zou het kabinet-Balkende 4 'virtueel' genoemd worden.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 11:28 schreef wolferl het volgende:
Wat een drama om Jan Smit zeg, er zijn toch wel andere onderwerpen die er meer toe doen dan de 'come-back' van Jan Shit. En dan dat slijmerige smsje van onze premier, kom op zeg Balkenende moet het land regeren, de mensenrechten in de wereld aan de kaak stellen, de zorg beter maken, de file problemen oplossen, de inflatie in evenwicht houden, de lonen omhoog gooien van de hard werkende burger, de immigratie problemen oplossen. Maar nee, hij maakt zich meer zorgen om Jan Smits stem.
Daar zouden ze na 9 maanden nog over vergaderenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 02:02 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Daarom hoop ik ook dat het CDA een zetelverlies van minstens 70% lijdt. In België zou het kabinet-Balkende 4 'virtueel' genoemd worden.
ivm zijn werk héquote:Op donderdag 1 mei 2008 19:43 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik dacht dat Marc-Marie in Tilburg woonde![]()
Maar hij zei net dat hij vanaf zijn balkon het Vondelpark kan zien.
Waarom gaan al die bekende Nederlanders toch zo massaal in Amsterdam wonen.
Ze wil zo graag overkomen als een gewonen burger met concrete oplossingen maar in feite is het gewoon slap gelul wat ze uitkraamt.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:40 schreef MadMac het volgende:
Geef nou eens een voorbeeld muts ipv er om heen te draaien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |