Zijn dat meerdere mensen?quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:23 schreef DrDentz het volgende:
lucky tv![]()
wat een beroep moeten die mensen hebben, elke dag dit soort filmpjes ontwerpen
En Catherine Keyl. Geil man.quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:25 schreef borisz het volgende:
Morgen als ik bij DWDD ben is iig Martin Bril te gast
Hansen Tomas.quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:54 schreef Longmen het volgende:
Hoe heette die zanger uit Apeldoorn nu bij Giel?
quote:Op woensdag 7 mei 2008 19:39 schreef MadGuy het volgende:
"Kane is wel vernieuwend met hun bliepjes en dingetjes"
Ongeil bedoel je.quote:
Ik vraag het niet voor mij hoor ik vond het nietsquote:Op woensdag 7 mei 2008 23:41 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hansen Tomas.
Maar weet je zeker dat je op Giel Beelen wilt afgaan? Want zoals MadGuy al citeerde:
[..]
Ik weet niet of ik in beeld was. Ik zat vanuit de tv kijkend links achter Matthijs. Al wel denk ik net buiten beeld. Ik had een blauwe polo aan.quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:39 schreef Wickedangel het volgende:
Was je in beeld, borisz? Was je misschien de jongen met het 'Mafia'-T-shirt
Ik zal zo eens kijkenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:52 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik in beeld was. Ik zat vanuit de tv kijkend links achter Matthijs. Al wel denk ik net buiten beeld. Ik had een blauwe polo aan.
Wat bedoel je hiermee?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:52 schreef borisz het volgende:
[..]
Matthijsdie opent zelf het programma wie er te gast is, er was daar ook tijd voor.
Matthijs hield om 19.10 een praatje waarin hij de gasten aankondigde. Wat dingen vertelde over studio de plantage. Vandaag waren er geen problemen waardoor hij dat praatje kon doen. Is het soms te druk dan doet de opnameleider het.quote:
quote:Vrijdag in DWDD
09-05-2008 08:34
De presentatie is vrijdag in handen van Matthijs van Nieuwkerk. Zijn tafeldame is Candy Dulfer.
Te gast zijn onder voorbehoud:
- Jet Bussemaker, staatssecretaris van Volksgezondheid, Welzijn en Sport in het vierde kabinet-Balkenende.
- Tom Egbers presenteert vanaf aanstaande zondag het nieuwe programma 'Andere Tijden Sport';
- Denise Rivera kreeg de Koningin aan het dansen, heeft de TomTom ingesproken als Máxima en tussendoor nog een eigen album uitgebracht.
- Hans Dorrestijn en zijn zoon Jesse zijn onderwerp van een aflevering van het nieuwe seizoen van 'Vaders en Zonen' van Hugo Borst.
En natuurlijk de vaste rubrieken 'De TV Draait Door', 'Fokke en Sukke' en 'De Jakhalzen'. Dit en meer om 19.30 uur op Nederland 3.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |