Serieus, wanneer heb jij tussen nu en vijf jaar geleden nog echt knetterhard om hem gelachen?quote:Op donderdag 10 december 2009 01:00 schreef tong80 het volgende:
Zegt iemand met Wim de Bie in zijn avater.
We hebben een spammertje.quote:
Die ben ik ook aan het afzeiken. Ik moet het momenteel niet hebben van aandachtsgeile BN'ers, politici, tuig en breezers.quote:Op donderdag 10 december 2009 01:01 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Waarom zou je iemand die geen vlieg kwaad doet afzeiken? Ga lekker die Gristenen in de regering die ons land teisteren afzeiken of de mongolen in Hoek van Holland.
Nou Theo ligt wakker vanavond.quote:Op donderdag 10 december 2009 01:08 schreef maril het volgende:
Ik hoop dat het nog goed komt tussen mij en Theo ,ik vrees van niet hij heeft afgedaan voor mij .
Ik kan me weinig storen aan aandachtsgeile BN'ers, geeft de boel een beetje kleur.quote:Op donderdag 10 december 2009 01:09 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Die ben ik ook aan het afzeiken. Ik moet het momenteel niet hebben van aandachtsgeile BN'ers, politici, tuig en breezers.
Die zal ongetwijfeld van de bank gerold zijn van het lachen.quote:Op donderdag 10 december 2009 01:07 schreef Ringo het volgende:
Theo had zich al op Heertje afgerukt.
Wat ben jij trouwens verontwaardigd?quote:Op donderdag 10 december 2009 01:07 schreef Ringo het volgende:
Theo had zich al op Heertje afgerukt.
Maar die zijn ook een levensgevaar voor de samenleving, zeker voor de zwakkeren onder ons.quote:Op donderdag 10 december 2009 01:10 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik kan me weinig storen aan aandachtsgeile BN'ers, geeft de boel een beetje kleur.
Meer als een amoebe met 1 hersencel, maar het steeds maar herhalen: ik ken hem niet, ik weet niet wie hij is, ik ken hem niet.quote:Op donderdag 10 december 2009 01:10 schreef Ringo het volgende:
Patries bleef zich als een dame gedragen.
Nee, Raoul zegt juist waar het op staat.quote:Op donderdag 10 december 2009 01:11 schreef Ritmo het volgende:
Raoul HeertjeDie is pas erg, gefrustreerd nazi-mannetje.
Ja, daar kakt ie van.quote:Op donderdag 10 december 2009 01:09 schreef DrDentz het volgende:
Nou Theo ligt wakker vanavond.
Heb je de uitzending wel gezien?quote:Op donderdag 10 december 2009 01:11 schreef Ritmo het volgende:
Raoul HeertjeDie is pas erg, gefrustreerd nazi-mannetje.
Ja, een niet al te intelligente vrouw van 50 die in de Playboy staat of een homo in een glitterpak; dat zijn de gevaren van de maatschappij.quote:Op donderdag 10 december 2009 01:11 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Maar die zijn ook een levensgevaar voor de samenleving, zeker voor de zwakkeren onder ons.
Typisch SBS6-volk: ze weten totaal niet waarover ze wel en niet moeten praten.quote:Op donderdag 10 december 2009 01:11 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Meer als een amoebe met 1 hersencel, maar het steeds maar herhalen: ik ken hem niet, ik weet niet wie hij is, ik ken hem niet.
Weet ik, ik doelde dan ook op de reactie boven me, die wel over Raoul ging.quote:Op donderdag 10 december 2009 01:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Heb je de uitzending wel gezien?
Want die zat er echt niet.
60.quote:Op donderdag 10 december 2009 01:13 schreef Ritmo het volgende:
Ja, een niet al te intelligente vrouw van 50 die in de Playboy staat of een homo in een glitterpak; dat zijn de gevaren van de maatschappij.
Ik begin mij juist erg zorgen te maken als ik jou zoal zie posten en bedenk dat jij de toekomst van de maatschappij moet worden. ;{quote:Op donderdag 10 december 2009 01:13 schreef Ritmo het volgende:
Ja, een niet al te intelligente vrouw van 50 die in de Playboy staat of een homo in een glitterpak; dat zijn de gevaren van de maatschappij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |