Het is meneer Malloot voor jou.quote:Op donderdag 10 december 2009 00:28 schreef golfer het volgende:
Ik zit nu de herhaling te bekijken met die malloot uit Eindhoven.
Leuk de nieuwe Heintje.quote:Op donderdag 10 december 2009 00:28 schreef golfer het volgende:
Ik zit nu de herhaling te bekijken met die malloot uit Eindhoven.
Ik ben ouder dan hij is. Dus hij moet meneer tegen mij zeggen.quote:
Oh, sorry.quote:Op donderdag 10 december 2009 00:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ben ouder dan hij is. Dus hij moet meneer tegen mij zeggen.
Zelfs Sinterklaas moet meneer tegen jou zeggen.quote:Op donderdag 10 december 2009 00:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Zooo 1952.quote:Op donderdag 10 december 2009 00:31 schreef golfer het volgende:
Man, golfer had Jezus nog in z'n jaarboek.quote:Op donderdag 10 december 2009 00:33 schreef tong80 het volgende:
Zelfs Sinterklaas moet meneer tegen jou zeggen.
Nu pas fan ?quote:Op donderdag 10 december 2009 00:32 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Oh, sorry.
Ik ben vandaag fan geworden van Theo Maassen. Eenieder die de idiocratie (SBS6, Idols, Popstars e.d.) durft aan te vallen, is wat mij betreft een held.![]()
Ho ho!quote:Op donderdag 10 december 2009 00:34 schreef Arcee het volgende:
Man, golfer had Jezus nog in z'n jaarboek.
Het ergste moet nog komenquote:Op donderdag 10 december 2009 00:46 schreef Ritmo het volgende:
Haha.![]()
Theo ging wel iets te ver hoor.
Precies, hij spoort ook gewoon niet.quote:Op donderdag 10 december 2009 00:51 schreef Ringo het volgende:
Theo is een lul. Maar dat wisten we al.
Wel 1 van de leukste van de laatste jaren.quote:Op donderdag 10 december 2009 00:51 schreef Ringo het volgende:
Theo is een lul. Maar dat wisten we al.
Het volk is dan ook gehersenspoeld door Jan Heemskerk en Patricia Paay.quote:Op donderdag 10 december 2009 00:50 schreef nomar83 het volgende:
Nu de uitzending terug te hebben gekeken snap ik die reactie van "je houdt de halve aflevering je mond" niet. Theo was bij ieder onderwerp meer aan het woord dan de gemiddelde tafelheer gewoonlijk bij DWDD.
En ook wel opvallend hoe het complete publiek het voor Patricia opneemt.
Terwijl ie ooit zei dat het beste uit Amsterdam de trein naar Eindhoven is.quote:Op donderdag 10 december 2009 00:51 schreef Radegast het volgende:
[..]
Precies, hij spoort ook gewoon niet.
Ach de best verkochte editie ooit van de Playboy is die met Viola Holt.quote:Op donderdag 10 december 2009 00:53 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Het volk is dan ook gehersenspoeld door Jan Heemskerk en Patricia Paay.
Laten we dat hier bespreken, want dit blijft natuurlijk niet zonder gevolgen.quote:Op donderdag 10 december 2009 00:51 schreef Radegast het volgende:
Precies, hij spoort ook gewoon niet.
Theo zou het goed dan op de internets, als trol. Jammer dat 'ie geen computer heeft.quote:Op donderdag 10 december 2009 00:54 schreef Ringo het volgende:
Opzekers dat ik keihard aan mijn lul ga trekken op de foto's van Patries.
Theo gaat Freek achterna.
Haha, die vergelijking kwam bij mij ook al op idd.quote:Op donderdag 10 december 2009 00:54 schreef Ringo het volgende:
Theo gaat Freek achterna.
Dat was vroeger.quote:Op donderdag 10 december 2009 00:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ach de best verkochte editie ooit van de Playboy is die met Viola Holt.
Ik hoop voor hem dat ie inderdaad ook ooit zo goed wordt.quote:
Idd een beetje typische humor voor FP en GS-kneusjes. Zeik een BN'er af en je bent een held.quote:Op donderdag 10 december 2009 00:56 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Theo zou het goed dan op de internets, als trol. Jammer dat 'ie geen computer heeft.
Zelden zo'n verschrompelde jandoedel gezien.quote:Op donderdag 10 december 2009 00:56 schreef golfer het volgende:
Ik hoop voor hem dat ie inderdaad ook ooit zo goed wordt.
Ik zou haar ook afzeiken, maar dan in het kader van de bestrijding van de idiocratie.quote:Op donderdag 10 december 2009 00:57 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Idd een beetje typische humor voor FP en GS-kneusjes. Zeik een BN'er af en je bent een held.
Zegt iemand met Wim de Bie in zijn avater.quote:Op donderdag 10 december 2009 00:59 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Zelden zo'n verschrompelde jandoedel gezien.
Wat een kotsgeneratie.
Waarom zou je iemand die geen vlieg kwaad doet afzeiken? Ga lekker die Gristenen in de regering die ons land teisteren afzeiken of de mongolen in Hoek van Holland.quote:Op donderdag 10 december 2009 00:59 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik zou haar ook afzeiken, maar dan in het kader van de bestrijding van de idiocratie.
quote:Op donderdag 10 december 2009 01:00 schreef tong80 het volgende:
Zegt iemand met Wim de Bie in zijn avater.
Sick fuck.quote:Op donderdag 10 december 2009 00:54 schreef Ringo het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |