Niet een beetje, een erg matige grap. Maassen onwaardig, imo. Ik vreesde al dat er zoiets zou gaan komen, maar hoopte op een (veel) betere - of misschien juist wel geen - opmerking.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:09 schreef Pulzzar het volgende:
Die necrofiel-opmerking was een beetje onder zijn niveau, maar verder had hij wel gelijk.
Het was van een dergelijk laag niveau dat niemand Theo meer serieus nam op dat moment. Ik zie niet in hoe je dat als goed kunt zien.quote:Op woensdag 9 december 2009 21:45 schreef captain.lefteye het volgende:
whehe, ik vind de vrij scherpe grens tussen de reacties van de heren en de dames wel grappig.
Lijkt me overigens duidelijk dat Theo gewonnen heeft, no doubt about it. Mensen quoten nu toch vooral de dingen die [i]hij[i] zei. Paay zat stil terwijl ze geschoren werd, dan win je niet, maar je doet in ieder geval ook niets verkeerd.
Alleen die opmerking over de necrofiel was misschien een beetje schoppen naar iemand die al 'down for the count' was.
De grootste kwal in de studio was trouwens die hoofdredacteur van Playboy. Wat een ontzettende jankmuil zeg: "Eh, niet zo praten tegen mijn playmate." en als argument "Je hebt de hele show niks bijzonders gezegd"
Inderdaad, zelfs Barbie is echter dan Paay.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:31 schreef DrDentz het volgende:
Waarom zegt ze dat alles aan haar lichaam puur natuur is?
Daardoor werd hij een karikatuur van zichzelf.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:35 schreef Imaginary_Friend het volgende:
[..]
Niet een beetje, een erg matige grap. Maassen onwaardig, imo. Ik vreesde al dat er zoiets zou gaan komen, maar hoopte op een (veel) betere - of misschien juist wel geen - opmerking.
Zijn punten in het begin van het gesprek waren sterk, maar door steeds maar door te hameren en extremer te worden, zwakte hij zijn punt uiteindelijk af.
quote:
Daar dacht ik ook aan.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Patricia![]()
Theo![]()
![]()
En na afloop elkaar wel een handje geven, hè. Misschien was het wel afgesproken
Ja, ze zei nadrukkelijk 'lichaam'. Waardoor je denkt: aha, wel aan de botox gezeten?quote:Op woensdag 9 december 2009 22:31 schreef DrDentz het volgende:
Waarom zegt ze dat alles aan haar lichaam puur natuur is?
quote:Op woensdag 9 december 2009 22:40 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
ik heb het vooral te doen met de vriend van Theo, ben je necrofiel wordt je ook nog Patricia opgezadeld.
ooh dat begreep ik al nietquote:Op woensdag 9 december 2009 22:45 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, ze zei nadrukkelijk 'lichaam'. Waardoor je denkt: aha, wel aan de botox gezeten?
Ze zei het zo nadrukkelijk dat het leek alsof ze zelf een onderscheid maakt tussen haar gezicht en de rest.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:49 schreef Njosnavelin het volgende:
ooh dat begreep ik al niet
maar haar gezicht behoort dus niet tot haar lichaam
Dat deed Eddem na verloop van tijd vast ook en die maakte de pleiterik.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:50 schreef Wickedangel het volgende:
het leek alsof ze zelf een onderscheid maakt tussen haar gezicht en de rest.
Nouja, maar dan heb je alleen wat 'laten doen' als je een derde been aan laat zetten ofzo.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:36 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
Inderdaad, zelfs Barbie is echter dan Paay.
Ze bedoelde waarschijnlijk met niets, dat ze BIJNA niets had laten doen. Op wat botox-behandeling, liftjes hier en daar en opgespoten lippen na dan. Maar ja, dat doet toch iedereen? Kansloos wijf.
quote:Op woensdag 9 december 2009 23:06 schreef Xenomaniac het volgende:
Dat deed Eddem na verloop van tijd vast ook en die maakte de pleiterik.
Ja, daar ben ik wel van overtuigd.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:10 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Hugo Borst had dit tactvoller gedaan en haar tegelijkertijd toch met de grond gelijk gemaakt.
Nu ik het terug zie vind ik Theo nog meer gelijk hebbenquote:
Acceptabele score, als je in Mongolië woont.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:20 schreef DrDentz het volgende:
Dat joch is nu uitgegroeid en is 1.52 geworden.
Echt, ont-zet-tend domme lul.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:28 schreef sjorsvdg het volgende:
één of andere oudejaarsconference.
Heeft ze zich dan opgedrongen aan de playboy?quote:Op woensdag 9 december 2009 20:08 schreef Divel het volgende:
Die kut moet terug naar Engeland. Komt hier nu ze aan lager wal zit weer een beetje centen verdienen..
Ze heeft zichzelf wel aangeboden ja.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:39 schreef maril het volgende:
[..]
Heeft ze zich dan opgedrongen aan de playboy?
Volgens mij is ze gebeld en heeft ze daar 'ja' op gezegd.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:41 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ze heeft zichzelf wel aangeboden ja.
Hmm de hoofdredacteur beweerde toch anders.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:41 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Volgens mij is ze gebeld en heeft ze daar 'ja' op gezegd.
Rotterdam kan even trots zijn op Patricia Paay als op Feyenoord en de geslaagde multiculturele samenlevingquote:Op woensdag 9 december 2009 23:56 schreef maril het volgende:
pauldeleeuw patricia paay bij de wereld draait door: waarom ze zo overeind bleef? Omdat het een rotterdams wijf is!!En dat gaat nooit verloren! respect!
about 3 hours ago from web
Reply Retweet
quote:Op donderdag 10 december 2009 00:03 schreef chiren het volgende:
waar is deel2 van het youtube filmpje
quote:Op donderdag 10 december 2009 00:03 schreef chiren het volgende:
waar is deel2 van het youtube filmpje
http://instanttumbleweed.com/quote:Op donderdag 10 december 2009 00:15 schreef AffenStrudel het volgende:
Boeiend, mijn geslaagde grappen/ grappenratio is ook niet 100%
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |