Nu ik het terug zie vind ik Theo nog meer gelijk hebbenquote:
Acceptabele score, als je in Mongolië woont.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:20 schreef DrDentz het volgende:
Dat joch is nu uitgegroeid en is 1.52 geworden.
Echt, ont-zet-tend domme lul.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:28 schreef sjorsvdg het volgende:
één of andere oudejaarsconference.
Heeft ze zich dan opgedrongen aan de playboy?quote:Op woensdag 9 december 2009 20:08 schreef Divel het volgende:
Die kut moet terug naar Engeland. Komt hier nu ze aan lager wal zit weer een beetje centen verdienen..
Ze heeft zichzelf wel aangeboden ja.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:39 schreef maril het volgende:
[..]
Heeft ze zich dan opgedrongen aan de playboy?
Volgens mij is ze gebeld en heeft ze daar 'ja' op gezegd.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:41 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ze heeft zichzelf wel aangeboden ja.
Hmm de hoofdredacteur beweerde toch anders.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:41 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Volgens mij is ze gebeld en heeft ze daar 'ja' op gezegd.
Rotterdam kan even trots zijn op Patricia Paay als op Feyenoord en de geslaagde multiculturele samenlevingquote:Op woensdag 9 december 2009 23:56 schreef maril het volgende:
pauldeleeuw patricia paay bij de wereld draait door: waarom ze zo overeind bleef? Omdat het een rotterdams wijf is!!En dat gaat nooit verloren! respect!
about 3 hours ago from web
Reply Retweet
quote:Op donderdag 10 december 2009 00:03 schreef chiren het volgende:
waar is deel2 van het youtube filmpje
quote:Op donderdag 10 december 2009 00:03 schreef chiren het volgende:
waar is deel2 van het youtube filmpje
http://instanttumbleweed.com/quote:Op donderdag 10 december 2009 00:15 schreef AffenStrudel het volgende:
Boeiend, mijn geslaagde grappen/ grappenratio is ook niet 100%
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |