Serieus, wanneer heb jij tussen nu en vijf jaar geleden nog echt knetterhard om hem gelachen?quote:Op donderdag 10 december 2009 01:00 schreef tong80 het volgende:
Zegt iemand met Wim de Bie in zijn avater.
We hebben een spammertje.quote:
Die ben ik ook aan het afzeiken. Ik moet het momenteel niet hebben van aandachtsgeile BN'ers, politici, tuig en breezers.quote:Op donderdag 10 december 2009 01:01 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Waarom zou je iemand die geen vlieg kwaad doet afzeiken? Ga lekker die Gristenen in de regering die ons land teisteren afzeiken of de mongolen in Hoek van Holland.
Nou Theo ligt wakker vanavond.quote:Op donderdag 10 december 2009 01:08 schreef maril het volgende:
Ik hoop dat het nog goed komt tussen mij en Theo ,ik vrees van niet hij heeft afgedaan voor mij .
Ik kan me weinig storen aan aandachtsgeile BN'ers, geeft de boel een beetje kleur.quote:Op donderdag 10 december 2009 01:09 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Die ben ik ook aan het afzeiken. Ik moet het momenteel niet hebben van aandachtsgeile BN'ers, politici, tuig en breezers.
Die zal ongetwijfeld van de bank gerold zijn van het lachen.quote:Op donderdag 10 december 2009 01:07 schreef Ringo het volgende:
Theo had zich al op Heertje afgerukt.
Wat ben jij trouwens verontwaardigd?quote:Op donderdag 10 december 2009 01:07 schreef Ringo het volgende:
Theo had zich al op Heertje afgerukt.
Maar die zijn ook een levensgevaar voor de samenleving, zeker voor de zwakkeren onder ons.quote:Op donderdag 10 december 2009 01:10 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik kan me weinig storen aan aandachtsgeile BN'ers, geeft de boel een beetje kleur.
Meer als een amoebe met 1 hersencel, maar het steeds maar herhalen: ik ken hem niet, ik weet niet wie hij is, ik ken hem niet.quote:Op donderdag 10 december 2009 01:10 schreef Ringo het volgende:
Patries bleef zich als een dame gedragen.
Nee, Raoul zegt juist waar het op staat.quote:Op donderdag 10 december 2009 01:11 schreef Ritmo het volgende:
Raoul HeertjeDie is pas erg, gefrustreerd nazi-mannetje.
Ja, daar kakt ie van.quote:Op donderdag 10 december 2009 01:09 schreef DrDentz het volgende:
Nou Theo ligt wakker vanavond.
Heb je de uitzending wel gezien?quote:Op donderdag 10 december 2009 01:11 schreef Ritmo het volgende:
Raoul HeertjeDie is pas erg, gefrustreerd nazi-mannetje.
Ja, een niet al te intelligente vrouw van 50 die in de Playboy staat of een homo in een glitterpak; dat zijn de gevaren van de maatschappij.quote:Op donderdag 10 december 2009 01:11 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Maar die zijn ook een levensgevaar voor de samenleving, zeker voor de zwakkeren onder ons.
Typisch SBS6-volk: ze weten totaal niet waarover ze wel en niet moeten praten.quote:Op donderdag 10 december 2009 01:11 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Meer als een amoebe met 1 hersencel, maar het steeds maar herhalen: ik ken hem niet, ik weet niet wie hij is, ik ken hem niet.
Weet ik, ik doelde dan ook op de reactie boven me, die wel over Raoul ging.quote:Op donderdag 10 december 2009 01:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Heb je de uitzending wel gezien?
Want die zat er echt niet.
60.quote:Op donderdag 10 december 2009 01:13 schreef Ritmo het volgende:
Ja, een niet al te intelligente vrouw van 50 die in de Playboy staat of een homo in een glitterpak; dat zijn de gevaren van de maatschappij.
Ik begin mij juist erg zorgen te maken als ik jou zoal zie posten en bedenk dat jij de toekomst van de maatschappij moet worden. ;{quote:Op donderdag 10 december 2009 01:13 schreef Ritmo het volgende:
Ja, een niet al te intelligente vrouw van 50 die in de Playboy staat of een homo in een glitterpak; dat zijn de gevaren van de maatschappij.
Ik ben blij dat je het begrijpt.quote:Op donderdag 10 december 2009 01:13 schreef Ritmo het volgende:
[..]
De kerel tegenover haar had zaad aan zijn handen.quote:Op donderdag 10 december 2009 01:11 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Meer als een amoebe met 1 hersencel, maar het steeds maar herhalen: ik ken hem niet, ik weet niet wie hij is, ik ken hem niet.
Dat eerste wel ja, dat tweede viel wel mee. Hij speelt toch een rol ook vooral.quote:Op donderdag 10 december 2009 01:15 schreef Tim86 het volgende:
Theo ging echt te ver. Zette zichzelf ook voor lul.
Nee, Raoul zegt alleen maar dat mensen die het niet met hem eens zijn 'debielen zijn'.quote:Op donderdag 10 december 2009 01:12 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nee, Raoul zegt juist waar het op staat.
Ik heb meer met klokkenluiders en cynici.
Je kunt nooit ver genoeg gaan tegen oppervlakkige personen.quote:Op donderdag 10 december 2009 01:15 schreef Tim86 het volgende:
Theo ging echt te ver. Zette zichzelf ook voor lul.
Misschien wel, maar ga je liever druk maken over mongool Wilders of die enge ministers van ons kabinet.quote:Op donderdag 10 december 2009 01:14 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je het begrijpt.
Brood en spelen, dat is waar het nu om gaat. Tegenwoordig is het niet meer in om een andere mening of een bijzondere gave te hebben. Dat is een ernstige helaasheid waaraan iets gedaan moet worden.
Ik ga voor dames met flinke tieten en een lekkere reet.quote:Op donderdag 10 december 2009 01:15 schreef Xenomaniac het volgende:
Ik ben nu wel overtuigd; Ringo gaat voor 'dames' zo rond de 60.
Best leuk voor die jongen, toch?
Nee, jij ziet het helemaal verkeerd.quote:Op donderdag 10 december 2009 01:15 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nee, Raoul zegt alleen maar dat mensen die het niet met hem eens zijn 'debielen zijn'.
Alles moet 'normaal' of 'gewoon' en vooral niet een keer opvallend of anders doen want dan moet je kapot.
Goed punt, aangezien de politici ook meedoen met mediacircussen.quote:Op donderdag 10 december 2009 01:17 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Misschien wel, maar ga je liever druk maken over mongool Wilders of die enge ministers van ons kabinet.
Want? Op welke manier worden 'normaal denkenden' geslachtofferd? Alsof die Paay macht heeft ofzo.quote:Op donderdag 10 december 2009 01:18 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nee, jij ziet het helemaal verkeerd.
De normaaldenkenden worden geslachtofferd door de gekken die de ene na de andere sensatie willen volgen. En dat is in een stroomversnelling geraakt dankzij SBS Nederland.
Mjah, voor een uurtje.quote:Op donderdag 10 december 2009 01:17 schreef Ringo het volgende:
Ik ga voor dames met flinke tieten en een lekkere reet.
Ach ze lopen allemaal lekker bloot daar.quote:Op donderdag 10 december 2009 01:19 schreef bloodymary het volgende:
Er is niks mis met 60 zijn. Er is niks mis mee om te proberen er nog leuk uit te zien en je goed te verzorgen als je 60 bent. Het in de playboy staan op je 60e vind ik tegenwoordig niet echt meer een prestatie, met die retoucheringsprogramma's kan iedereen er mooi uitzien. De vraag is inderdaad, de vraag die Theo stelde, maar die onbeantwoord is gebleven: Waarom? Het antwoord was: Waarom niet? Dat antwoord geen kinderen ook als je vraagt waarom. En dat die dochter dan tegelijk in zo'n blad staat en zij vindt dat ook nog geweldig is helemaal te triest voor woorden natuurlijk. Dat meiske is net 19.....
Patricia Paay is echt totaal verknipt. Beter sturen ze haar vandaag naar een psychiatrische instelling, haar bedrading is compleet damaged beyond repair...quote:Op donderdag 10 december 2009 01:19 schreef bloodymary het volgende:
Er is niks mis met 60 zijn. Er is niks mis mee om te proberen er nog leuk uit te zien en je goed te verzorgen als je 60 bent. Het in de playboy staan op je 60e vind ik tegenwoordig niet echt meer een prestatie, met die retoucheringsprogramma's kan iedereen er mooi uitzien. De vraag is inderdaad, de vraag die Theo stelde, maar die onbeantwoord is gebleven: Waarom? Het antwoord was: Waarom niet? Dat antwoord geen kinderen ook als je vraagt waarom. En dat die dochter dan tegelijk in zo'n blad staat en zij vindt dat ook nog geweldig is helemaal te triest voor woorden natuurlijk. Dat meiske is net 19.....
quote:Op donderdag 10 december 2009 01:19 schreef bloodymary het volgende:
En dat die dochter dan tegelijk in zo'n blad staat en zij vindt dat ook nog geweldig
Niet echt dus.quote:Maar ziet ze haar dochter ook graag een Playboyshoot doen? ‘’Nee, daar is ze nog niet vrouw genoeg voor. Daar moet het allemaal wat wulpser, ze is nog maar 19 hoor.’’
Hoi Raoul.quote:Op donderdag 10 december 2009 01:23 schreef bloodymary het volgende:
Ik snap die verheerlijking van dat soort SBS-artiesten ook niet. Waarom is die vrouw in hemelsnaam bekend, van een paar hitjes in de jaren 70? Van die real life soap, waarin zijn alleen speelde omdat ze getrouwd was met Adam Curry, het ging niet om haar. Ik begrijp niet waarom dat soort mensen verheerlijkt worden.
Ik noem dat altijd de debilisering van Nederland. Alles wordt steeds debieler.
Nah, ik heb een verrassing voor je; het was voor minstens 70% geplanned.quote:Op donderdag 10 december 2009 01:18 schreef Mavro het volgende:
Ok, dit 'interview' was aan ALLE kanten zwak.
Theo Maassen die wel een beetje gelijk had qua aandachtshoererij maar totaal verkeerd uit de hoek kwam.
Matthijs van Nieuwkerk die onvoldoende ingreep en eigenlijk gewoon niet wist hoe hij het had.
Patricia Paay die bleef beweren dat ze Theo niet kende, wat er niks mee te maken heeft.
Welkom in Nederland.quote:Op donderdag 10 december 2009 01:23 schreef bloodymary het volgende:
Ik snap die verheerlijking van dat soort SBS-artiesten ook niet. Waarom is die vrouw in hemelsnaam bekend, van een paar hitjes in de jaren 70? Van die real life soap, waarin zijn alleen speelde omdat ze getrouwd was met Adam Curry, het ging niet om haar. Ik begrijp niet waarom dat soort mensen verheerlijkt worden.
De waan van de dag die steeds heftiger en intenser regeert.quote:Op donderdag 10 december 2009 01:20 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Want? Op welke manier worden 'normaal denkenden' geslachtofferd? Alsof die Paay macht heeft ofzo.
Een nog groter gevaar is dat dezelfde stemmers niet weten dat ze Nederland naar de verdoemenis helpen en dat ze niet realiseren wat voor uitwerkingen hun fouten hebben. Laat staan dat ze dezelfde fout vermijden.quote:Het enige gevaar van SBS6-mongolen is dat ze stemrecht hebben en daardoor dus op Wilders kunnen stemmen.
FHM is toch redelijk netjes i.v.m. Playboy? En met 19 mag je best je lichaam laten zien hoor.quote:Op donderdag 10 december 2009 01:24 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Niet in de playboy, maar wel in FHM of zo. Ik zag toch echt tieten en kont....
precies!quote:Op donderdag 10 december 2009 01:02 schreef Ritmo het volgende:
Was me overigens wel duidelijk dat Theo gewoon pissig was omdat ze hem blijkbaar niet even een hand kwam geven.
Dat heeft er alles mee te maken , Theo Maassen was gepikeerd dat hij geen handje had gehad voor de aflevering van vanavond.quote:Op donderdag 10 december 2009 01:18 schreef Mavro het volgende:
Ok, dit 'interview' was aan ALLE kanten zwak.
Patricia Paay die bleef beweren dat ze Theo niet kende, wat er niks mee te maken heeft.
Juist, jij begrijpt het.quote:Op donderdag 10 december 2009 01:23 schreef bloodymary het volgende:
Tuurlijk, er zijn genoeg Russische snollen die dat doen. Maar ik vind het niet normaal dat je moeder dan zegt, goh, leuk! Zou jouw moeder dat zeggen, als je met je leuter in de Hitkrant ging?quote:Op donderdag 10 december 2009 01:26 schreef Ritmo het volgende:
[..]
FHM is toch redelijk netjes i.v.m. Playboy? En met 19 mag je best je lichaam laten zien hoor.Als het nou 16 was.
Kom op zeg, wie kan zich druk maken om die vieze relnicht?quote:Op donderdag 10 december 2009 01:26 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
De waan van de dag die steeds heftiger en intenser regeert.
En niet alleen Patricia Paay denkt dat ze macht heeft. Albert Verlinde, dé relnicht, denkt dat hij macht heeft door de media naar zijn hand te zetten. Ook een levensgevaar voor de maatschappij.
Daarover zijn we het dan nog eens.quote:Een nog groter gevaar is dat dezelfde stemmers niet weten dat ze Nederland naar de verdoemenis helpen en dat ze niet realiseren wat voor uitwerkingen hun fouten hebben. Laat staan dat ze dezelfde fout vermijden.
Geen idee, maar als ik dat zelf wou zou ze in elk geval niet in het openbaar kritiek geven erop.quote:Op donderdag 10 december 2009 01:28 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Tuurlijk, er zijn genoeg Russische snollen die dat doen. Maar ik vind het niet normaal dat je moeder dan zegt, goh, leuk! Zou jou moeder dat zeggen, als je met je leuter in de Hitkrant ging?
En niet te vergeten, de macht om media aan te klagen die een negatief woord over hem reppen.quote:Op donderdag 10 december 2009 01:28 schreef Ritmo het volgende:
Kom op zeg, wie kan zich druk maken om die vieze relnicht?De enige macht in de media die hij heeft is de programmering van RTL Boulevard en het script van een slechte musical.
Nee, dan bewijst hij dat hij nog lager kan dan Patricia Paay.quote:Op donderdag 10 december 2009 01:29 schreef maril het volgende:
Trouwens, wat is er zo belangrijk tegenwoordig over mooie/leuke goede tv maken . Als Phillip Freriks zn Broek omlaag doet en zijn laatste nieuwsuitzening in zijn blote piem doet is dat dan ook mooie tv?
Zucht, waarom stel je je zo aan?quote:Op donderdag 10 december 2009 01:29 schreef maril het volgende:
Trouwens, wat is er zo belangrijk tegenwoordig over mooie/leuke goede tv maken . Als Phillip Freriks zn Broek omlaag doet en zijn laatste nieuwsuitzening in zijn blote piem doet is dat dan ook mooie tv?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterk Topic || Lekker nummertje
"Als oprecht democraat eerbiedig ik iedere mening: het is immers het goed recht van mijn buurman om ongelijk te hebben."- Jan Greshoff
Maril, laat dat nou maar over aan Mart.quote:Op donderdag 10 december 2009 01:29 schreef maril het volgende:
Volgens de twitter van Dijkshoorn niet.quote:Op donderdag 10 december 2009 01:24 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Nah, ik heb een verrassing voor je; het was voor minstens 70% geplanned.
Ja maar, wist Matthijs..? Ja.
En Theo..? Ja.
Maar toch niet Ptwish??? Ook.
Een doos is een doos?quote:Op donderdag 10 december 2009 01:34 schreef bloodymary het volgende:
Als ik aan die jonkies denk die zich dan op haar af gaan zitten sjorren, dan doet het me een beetje hier aan denken!
Nee, dit was provoceren met een doel.quote:Op donderdag 10 december 2009 01:36 schreef Krambo het volgende:
Erg jammer Theo, in het theater is hij vaak goed maar vanavond in DWDD was hij tenenkrommend. Provoceren om te provocerenIk hoop dat het vooropgezet spel was...
Hij ging nog onder het niveau van Paay/SBS zitten.quote:Op donderdag 10 december 2009 01:40 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nee, dit was provoceren met een doel.
Ach, Nico lult zoveel.quote:Op donderdag 10 december 2009 01:36 schreef Mavro het volgende:
Volgens de twitter van Dijkshoorn niet.
Ah die mag je even uitleggen, welk doel?quote:Op donderdag 10 december 2009 01:40 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet. De Toppers en SBS6 zijn het absolute nulpunt van Nederland.quote:Op donderdag 10 december 2009 01:43 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Hij ging nog onder het niveau van Paay/SBS zitten.
Oh ja? Leg uit.quote:Op donderdag 10 december 2009 01:40 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Die omhooggevallen Paay meerdere fikse stoten onder de gordel verkopen, uit naam van het volk.quote:Op donderdag 10 december 2009 01:45 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ah die mag je even uitleggen, welk doel?
Nobelquote:Op donderdag 10 december 2009 01:46 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Die omhooggevallen Paay meerdere fikse stoten onder de gordel verkopen, uit naam van het volk.
Hoe lang duurt het nou echt voordat je dit soort teksten er uit krijgt als je zoveel drugs gebruikt?quote:Op donderdag 10 december 2009 01:43 schreef Xenomaniac het volgende:
Ach, Nico lult zoveel.
Dan pakt ie de kop van een gestoofde paling beet, kijkt hem vol in z'n smoel aan en roept: 'Hey, hoe zit dit!?'
Dan fluistert die paling wat en loopt Nico vervolgens weg met twee kilo ongekookte rode bieten in AH-tassen.
.
Om Ptwish tot net boven haar enkels af te zagen.quote:Op donderdag 10 december 2009 01:45 schreef Krambo het volgende:
welk doel?
En toch gaan die niet zo laag als Raoul en vandaag Theo door andere mensen onbeschaamd af te zeiken.quote:Op donderdag 10 december 2009 01:45 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet. De Toppers en SBS6 zijn het absolute nulpunt van Nederland.
Hoe grof die opinie ook was, ik blijf achter beide heren staan.quote:Op donderdag 10 december 2009 01:49 schreef Ritmo het volgende:
[..]
En toch gaan die niet zo laag als Raoul en vandaag Theo door andere mensen onbeschaamd af te zeiken.
Eerst zeuren over laag niveau en vervolgens scoren met een opmerking over seks met lijken.
Is het je weleens opgevallen hoe vaak hij deze stijlvorm gebruikt?quote:Op donderdag 10 december 2009 01:47 schreef golfer het volgende:
Hoe lang duurt het nou echt voordat je dit soort teksten er uit krijgt als je zoveel drugs gebruikt?
Dat zou teveel eer zijn voor haar enkels...quote:Op donderdag 10 december 2009 01:49 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Om Ptwish tot net boven haar enkels af te zagen.
Wat win ik?
Uit naam van volk?quote:Op donderdag 10 december 2009 01:46 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Die omhooggevallen Paay meerdere fikse stoten onder de gordel verkopen, uit naam van het volk.
Welke heren (naast Theo)?quote:Op donderdag 10 december 2009 01:51 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Hoe grof die opinie ook was, ik blijf achter beide heren staan.
In ieder geval niet het klootjesvolk.quote:Op donderdag 10 december 2009 01:51 schreef Krambo het volgende:
[..]
Uit naam van volk?Ik weet niet met welk volk jij je identificeert....
Je mag een weekje op schoot zitten bij Dhr. A. Verlindequote:Op donderdag 10 december 2009 01:49 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Om Ptwish tot net boven haar enkels af te zagen.
Wat win ik?
En zijn ballen eraf bijten.quote:Op donderdag 10 december 2009 01:53 schreef Krambo het volgende:
[..]
Je mag een weekje op schoot zitten bij Dhr. A. Verlinde
Ga liever over die in Den Haag schrijven.quote:Op donderdag 10 december 2009 01:55 schreef Ofyles2 het volgende:
Geef me nog even tijd, dan schrijf ik een cynisch gedicht over Patries, Patty en al die lege hulzen die in Hilversum rondlopen.
Geinige opdracht, .. op zich.quote:Op donderdag 10 december 2009 01:53 schreef Ofyles2 het volgende:
En zijn ballen eraf bijten.
Dat ga ik inderdaad combineren, wees maar niet bang.quote:Op donderdag 10 december 2009 01:56 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ga liever over die in Den Haag schrijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |